Ik ben Bikerboy, ik ben 33 en kom uit het midden van het land. Hoewel ik nooit een echte bodybuilder ben geweest, heb ik altijd veel interesse gehad voor fitness! Met lange tussenpozen heb steeds wat geprobeerd aan mijn gewicht te doen vanwege steeds terugkerende gewichtsproblemen. Helaas heb ik hier door omstandigheden nooit in doorgezet. Ik vertel de rest in mijn topic over hoe ik wil afvallen.
Tussen 2008 en nu heb ik 75 en 114,5 kilo gewogen. Momenteel ben ik 97 kilo streefgewicht is onder de 90 kilo of eigenlijk een goed vetpercentage om me daarna te gaan richten op krachttraining.
De komende tijd wil ik hier wat gaan posten om mezelf te motiveren en advies te vragen op dit geweldige forum!
Tussen 2008 en nu heb ik 75 en 114,5 kilo gewogen. Momenteel ben ik 97 kilo streefgewicht is onder de 90 kilo of eigenlijk een goed vetpercentage om me daarna te gaan richten op krachttraining.
De komende tijd wil ik hier wat gaan posten om mezelf te motiveren en advies te vragen op dit geweldige forum!
Comment