hallo, ff voorstellen ik ben Frank, kom uit het oosten van nederland en woon daar al 37 jaar, ik heb in het verleden veel aan de sport bodybuilden gedaan, ik woog toen 98 kilo schoon aan de haak met een lengte van 1,76. helaas kreeg ik het te doen met mijn knieen en rug en mocht niet meer met zware gewichten trainen, balen dus, heb mezelf zover gekregen dat ik weer goed kon lopen en ging duursport proberen, met succes.
loop dus veel hard en fiets ontzettend veel en hard, nu jaren verder pak ik het trainen met gewichten weer op, heb nu een jaar fittnes achter de rug en nu wil ik weer knallen, ben er helemaal klaar voor..
ik vond dit forum 1 van de beste die ik tegen kwam, mijn komplimenten.
hoop dat ik weer een grote jongen kan worden, en aan de tips hier heb ik heel veel, weeg nu 75 kilo en ben atletisch gebouwd, conditie heb ik meer dan genoeg.
verder ben ik vader van 5 kids, dus hiermee weet je metteen mijn andere hobby.. groetjes aan iedereen, en wil je wat weten of vragen, gewoon doen..
loop dus veel hard en fiets ontzettend veel en hard, nu jaren verder pak ik het trainen met gewichten weer op, heb nu een jaar fittnes achter de rug en nu wil ik weer knallen, ben er helemaal klaar voor..
ik vond dit forum 1 van de beste die ik tegen kwam, mijn komplimenten.
hoop dat ik weer een grote jongen kan worden, en aan de tips hier heb ik heel veel, weeg nu 75 kilo en ben atletisch gebouwd, conditie heb ik meer dan genoeg.
verder ben ik vader van 5 kids, dus hiermee weet je metteen mijn andere hobby.. groetjes aan iedereen, en wil je wat weten of vragen, gewoon doen..
Comment