geen probleem hoor
Hulp Gevraagd Operatie
Collapse
X
-
Originally posted by jordy View Posthoezo mag je alleen maar ijs eten dan als ik mag vragen?
je mag proberen iets anders te eten maar ik kan u garanderen dat je het niet zal lukken
ik zat na 4 dagen met tranen in men ogen aan het tafel omdat ik nog niets anders kon eten, het doet enorm pijn (zelfs als je slikt) en de eerste week mag je al niets warms eten want dan kunnen die wondjes in u keel gaan bloeden en geloof me dat wil je niet voorhebben
na een dag of 6-7 at ik eerst een ijsje dat men keel wa verdooft en ontzwollen was en dan kon ik koude aardappelpuree eten maar meer kan je nog ni echt eten, het moet iets zijn dat makkelijk binneschuift, ruwe en scherpe dingen eet je best de eerste anderhalf week niet
khoop je hiermee wat geholpen te hebben???
greetz denjv
Comment
-
Originally posted by denjv View Postde eerste 3 dagen eet je best alleen ijs en koude pudding enzo
je mag proberen iets anders te eten maar ik kan u garanderen dat je het niet zal lukken
ik zat na 4 dagen met tranen in men ogen aan het tafel omdat ik nog niets anders kon eten, het doet enorm pijn (zelfs als je slikt) en de eerste week mag je al niets warms eten want dan kunnen die wondjes in u keel gaan bloeden en geloof me dat wil je niet voorhebben
na een dag of 6-7 at ik eerst een ijsje dat men keel wa verdooft en ontzwollen was en dan kon ik koude aardappelpuree eten maar meer kan je nog ni echt eten, het moet iets zijn dat makkelijk binneschuift, ruwe en scherpe dingen eet je best de eerste anderhalf week niet
khoop je hiermee wat geholpen te hebben???
greetz denjv
Comment
-
haha dat had ik eerst ook dat ik aan noten dacht
amandelen zijn klieren in je keel die je als kind beschermen en je weerstandniveau hoog houden, narmate je groeit worden deze eigelijk overbodig maar de meeste mensen hebbe ze nog zitten hoor. Het kan helemaal geen kwaad als ze er nog zitten haha in mijn geval was het erger, mijn amandelen waren constant ontstoken (angina). Als je 4 keer in een jaar onstoken amandelen hebt moeten ze eruit gehaalt worden anders kan je een infectie krijgen op je hart en luchtwegen ik had 4 keer ontstoken amandelen in 2 maand tijd en jawel de infectie had zich overgedragen op men luchtwegen en hart ook een beetje dus amandelen moesten verwijdert worden en voor die infectie kreeg ik zeer zware agressieve antiobotica but hey i survived lol na een 2 tal weken ben je zo goed als de oude
nog enige vragen?
Comment
-
Originally posted by denjv View Posthaha dat had ik eerst ook dat ik aan noten dacht
amandelen zijn klieren in je keel die je als kind beschermen en je weerstandniveau hoog houden, narmate je groeit worden deze eigelijk overbodig maar de meeste mensen hebbe ze nog zitten hoor. Het kan helemaal geen kwaad als ze er nog zitten haha in mijn geval was het erger, mijn amandelen waren constant ontstoken (angina). Als je 4 keer in een jaar onstoken amandelen hebt moeten ze eruit gehaalt worden anders kan je een infectie krijgen op je hart en luchtwegen ik had 4 keer ontstoken amandelen in 2 maand tijd en jawel de infectie had zich overgedragen op men luchtwegen en hart ook een beetje dus amandelen moesten verwijdert worden en voor die infectie kreeg ik zeer zware agressieve antiobotica but hey i survived lol na een 2 tal weken ben je zo goed als de oude
nog enige vragen?
Comment
-
Originally posted by Ray1986 View PostPak de blender voor 2 weekjes..
gooi je alles gewoon in de blender en mix het met een beetje water of melk zodat het makkelijk wegdrinktDL 140KG - BP 100KG - PP 60KG " You're gonna eat lightning and crap thunder "
Comment
-
Originally posted by Ray1986 View PostPak de blender voor 2 weekjes..
gooi je alles gewoon in de blender en mix het met een beetje water of melk zodat het makkelijk wegdrinkt
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
18 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-