Ik ben nu al een weekje ongeveer een dame aan het begeleiden kwa voeding en training. Ze doet het heel erg goed en is echt fanatiek ermee bezig (zijn ze altijd in het begin =) hoop dat deze het ook volhoud. Nu was zei mij vergeten te zeggen (tot net) dat ze volgendweek een operatie aan der amandelen heeft. Die moeten dus eruit. Ze moet dan ongeveer 2 weken lang alleen ijs etc eten. Ze wilt heel graag der voeding goed houden en vraagt naar alternatieven. Wat voor advies zouden jullie mij kunnen geven. Ik had een goeie voedingsplan met der gemaakt maar nu kan dat niet meer. Ik zat gewoon te denken aan vloeibaar eten. Shakes en weightgainers (kan ze ook invriezen heeft ze een semi ijs hehe)
Hulp Gevraagd Operatie
Collapse
X
-
Originally posted by Kevf View PostWat ik dus nergens kan vinden
Verder gebroken lijnzaad aan de shakes toevoegen voor de gezonde vetten en om de darmen op gang te houden (vezels).
Freeez, not guilty!
Comment
-
Originally posted by sakurakilla View Postwtf... ok ik zit vaak in zaandam (Grooste ah van nederland) ik zal daar checken of ze hebben...als ze daar niet hebben geef ik het op. Als ze het wel hebben... dan ga ik het ijs niet naar je opsturen kevf ^^
Tevens maak je Kevf er blij mee.
Comment
-
Originally posted by Been View PostBen benieuwd of een ingevroren shake lekker is
Maar is het echt 2 weken joh?
Kan me wel herinneren dat je eerst alleen maar kouden dingen mag eten maar 2 weken staat mij niet bij.
Comment
-
-
Originally posted by Been View PostBen benieuwd of een ingevroren shake lekker is
Maar is het echt 2 weken joh?
Kan me wel herinneren dat je eerst alleen maar kouden dingen mag eten maar 2 weken staat mij niet bij.
Ijs eten zal denk ik niet 2 weken hoeven. Wat ik begrijp uit diverse verhalen op het internet is dat het voornamelijk gaat om warm en ruw voudsel wat verkeerd is. Ik denk dus dat je met een blender een heel eind komt.
Het zal wellicht niet allemaal super smakelijk zijn maar veel gezond voedsel kan koud en geblend gegeten worden. Wellicht kun je met een beetje creativiteit iets verzinnen?30 juni 2008: 35 jaar, 1.82 lang, 72 k zwaar, 15,3% vet --- tweede doel : Op naar de 80 kilo!...en meer tiet ---
Comment
-
ik heb vorig jaar men amandelen moeten laten wegnemen, ik ben 21 jaar
ik kan u garanderen dat het minstens 10 dagen duurd op deze leeftijd vooraleer je terug warm en ruw voedsel kan eten, heb constant ijs en pudding moeten eten en water met ijs drinken constant ijs het is echt geen pretje als je wat ouder bent en je moet je amandelen laten verwijderen dus kom aub niet af met 2 daagjes pijn en gedaan want je zit er wel grandioos naast hoor
all i've got to say here komt gewoon op leeftijd aan
greetzzz
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...3 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment