Beste tips mooie huid / minder puistjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beste tips mooie huid / minder puistjes

Hallo

Op mijn foto kan je het niet zien maar ik heb wel wat oneffenheden en puistjes op mijn gezicht.
    Nu zijn daar veel dingen voor enzo, maar wat helpt nou echt het beste?

Groetjes
    En ja, ik heb de sticky's gelezen.

biergist....

gebruik het nu all een tijdje en (bijna) geen pukkels meer.

kost overgens niks 3 euro een potje met 400 tabletten.
    Make it happen, shock everyone!

Comment

(kon het niet laten)

Comment

elkk dag een vitamine c,e pil en biergist
        160kg squat
        225kg deadlift
        130kg benchpress

Comment

zink, biergist, msm, water drinken, 's ochtends + 's avonds gezicht wassen met lauw water daarna droogdeppen, was het sinds kort altijd met garnier pure, dat is een scrub, masker en wash in 1, daar 2x per dag mee wassen, 2 x per week stomen, 1x per week masker, 2x per week met die garnier pure scrubben (doe dit niet met die gele talgbulten dan ontstaat er kans dat je het talg over je gezicht smeert), heel veel water drinken, weinig suiker en zout, veel groenten, fruit (dus gezond eten, kan belangrijk zijn) nu met dit mooie weer veel de zon in, groene thee drinken, brandnetelthee, zevenbladthee (kun je uit de tuin wel plukken), karnemelk drinken, ga naar de dokter voor een medicijn, zal wel benzoylperoxide worden of differin gel. dr zijn zo erg veel dingen die invloed zouden kunnen hebben, miss, heb je een gluten of eiwitallergie maar het zouden vast de hormonen zijn. zorg dat je deze dingen probeert. slaap goed en zorg dat je niet gestresst bent.
          en maak je gwn niet te veel zorgen, en ga lekker op internet naar acne hoofden kijken, dan valt het bij jou wel mee.
          heel veel mensen die er last van hebben, tis moeilijk maar probeer het een beetje te accepteren, hoe moeilijk het ook is. die puisten zijn het niet waard om er over in te zitten, er zijn veel ergere dingen.
          maar dat leer je vanzelf wel

Comment

Biergist zei n vriend van me ook al, zitten er verder geen bijwerkingen aan ofz ?
            En hoeveel innemen per dag?
            En ja, ik heb de sticky's gelezen.

Comment

Het geen wat het allerbeste helpt is het medicijn "Roacuttane" zoals het heet. Het zijn pilletjes die je inneemt (2 x per dag, 's morgens en 's avonds ). Je komt er niet zomaar aan je moet dan ook via de huisarts een verwijzing vragen naar de huidarts, bloed afnemen en er gezond genoeg voor zijn aangezien je een zwaar proces binnen gaat. Het is slecht voor de zwangerschap, daarom ook verboden om te gebruiken als vrouw zijnde.

Het medicijn droogt je hele huid uit, maar dan bedoel ik ook echt alles, wat op een gegeven moment problemen kan opleveren als je geen vaseline gebruikt op bepaalde plekken. Ik zelf had heel erge last van acne, en ben na een half jaar pillen slikken er helemaal vanaf gekomen! Het is even doorzetten, maar je het werkt echt. Dit is wel voor extreme gevallen.

Als je vragen hebt, stel ze gerust
              All time PRs: 195/135/232,5
              Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Bedankt dat we nu weten dat jij ROA verkoopt
                Groeten

Comment

biergast slik ik 's ochtends 5 pilletjes voor het ontbijt en 's avonds voor het avondeten 5 pilletjes
                  geen bijwerkingen, is bloedzuiverend

Comment

cleracel
                    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Ochtend urine schijnt heeeeel goed te werken heb ik me laten vertellen.
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Een serieuze post dan maar om het topic weer in balans te brengen;
                        ik heb baat bij clindamycine, te verkrijgen op recept, is een mild middel in tegenstelling tot roaccutane.

Comment

Gewoon kijken waarvan je het krijgt, dan pas kan je er effectief iets aan doen.
                          Denk eens aan;

Slaaptekort
                          Stress (valeriaan)
                          Eiwitten (isolaat of hydroisolaat)
                          Vette en onzuivere huid (smeersels)
                          Hormoonbalans
                          Gevoellig voor bv chocolade, suikers, vetten (niet eten)

En zo zijn er zoveel dingen wat de oorzaak kan zijn. Biergist helpt van binnenuit, je probleem komt ook van binnenuit. Maar als bv stress/slaaptekort de oorzaak is, zal biergist weinig helpen.

Comment

Zorg voor voldoende slaap, neem biergist, eet niet teveel junkfood maar zorg dat je dieet zo schoon mogenlijk blijft, douche geregeld en gebruik een goede face/bodyscrub creme.
                            Dit zijn allemaal goede alternatieven.
                            Ook schijnt het dat regelmatig zonnen goed zou helpen tegen puistjes.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Vermijd transvetten
                              vermijd eieren
                              weinig suikers (enkelvoudige koolhydraten)
                              Als je een shake pakt neem een isolaat (concentraat is ook bulls eye bij mij)
                              Drink veel water

Ga naar de dokter en vraag de combi :
                              Doxycicline
                              Resorcine/salicylzuur 5% creme

en forget about the roa... als ik je avatar zo zie is het veel weinig om die teringzooi je lichaam in te pompen en daarbij ben je nog best jong en gaan die dingen bij de meeste vanzelf weg als je ouder word.
                              Last edited by Maasproductions; 24-04-2010, 09:36.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X