Beste tips mooie huid / minder puistjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Maasproductions View Post
    Vermijd transvetten
    vermijd eieren
    wat zijn transvetten en waar zit het in? en hoezo zou dat puistjes veroorzaken?
    en eieren? weet dat er eiwitten in zitten, maar waarom dan alleen eieren?

Comment

Hij merkt dat, niet iedereen.
      Groeten

Comment

waarom grijpt men tegenwoordig zo snel naar al die pillen.

Zoals al paar is aangegeven, zoek eerst na de oorzaken en probeer die dan te vermijden.
        En gebruik idd een goeie creméspoeling, clerasil bv.

helpt dit niet, zoek andere alternatieven
        I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Originally posted by brainiac View Post
          waarom grijpt men tegenwoordig zo snel naar al die pillen.

Zoals al paar is aangegeven, zoek eerst na de oorzaken en probeer die dan te vermijden.
          En gebruik idd een goeie creméspoeling, clerasil bv.

helpt dit niet, zoek andere alternatieven
          Men grijpt zo snel naar die pillen omdat huidproblemen van binnen uit worden veroorzaakt Einstein
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            Men grijpt zo snel naar die pillen omdat huidproblemen van binnen uit worden veroorzaakt Einstein
            scheten worden toch ook van binnen veroorzaakt .. slik pillen!! nee tuurlijk niet, vaak komt dit door de voeding. En huidproblemen als puistjes en zo worden ook vaak veroorzaakt door de voeding. Dus doe daar wat aan en grijp niet gelijk naar de pillen.

Zo kijk ik er iig tegen aan.

Comment

Originally posted by brainiac View Post
              scheten worden toch ook van binnen veroorzaakt .. slik pillen!! nee tuurlijk niet, vaak komt dit door de voeding. En huidproblemen als puistjes en zo worden ook vaak veroorzaakt door de voeding. Dus doe daar wat aan en grijp niet gelijk naar de pillen.

Zo kijk ik er iig tegen aan.

Wat een vergelijking scheten met puisten
              Make it happen, shock everyone!

Comment

hehe, zo gekke vergelijking vind ik 't nog niet eens :P

maar snap dat t wel duidelijk is wat ik er mee bedoel. Alles met je lichaam wordt van binnenuit veroorzaakt lijkt mij, en vaak ligt t aan wat er naar binnenkomt.

Comment

Nou pillen pak je idd omdat het van binnenuit komt in combinatie met voeding.
                  Hormonen etc... veel talg produceren, vette huid etc.. die pillen remmen dan een beetje de talgaanmaak of drogen je huid wat uit... Bij mij is het heel erg voedings gerelateerd als ik transvetten eet of elke dag eieren ben ik de zak
                  Suikers heb ik wat minder snel last van of ik moet flink wat naar binnen buffelen...

Comment

scrubben
                    masker
                    stomen
                    Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by Mister Muscle View Post
                      wat zijn transvetten en waar zit het in? en hoezo zou dat puistjes veroorzaken?
                      en eieren? weet dat er eiwitten in zitten, maar waarom dan alleen eieren?
                      Transvetten zijn : onverzadigde vetten die omzetten in transvetten als het eten hoger dan 160 of 180 graden verwarmd is dacht ik... Waarom dat puistjes veroorzaakt weet ik niet, maar dat het puistjes veroorzaakt dat is zeker.
                      Eieren weet ik niet waarom, maar als ik die elke dag eet krijg ik puistjes dus die heb ik uit m'n schema gehaald

Comment

Eieren weet ik niet waarom, maar als ik die elke dag eet krijg ik puistjes dus die heb ik uit m'n schema gehaald
                        Het eigeel eruit halen hielp bij mij .
                        Dumbells build a bigger chest
                        Barbells build a bigger ego

Comment

mijn oplossing is.
                          -gezichtreinigingsdoekjes voor het slapen gaan(volgende ochtend je gezicht lekker glad).
                          -na het scheren van je gezicht aftershave en dan inlaten trekken.
                          -op letten wat je eet (bijna geen friet,chips,koekjes,enz.)
                          -vitamine pillen werken goed. ik zelf gebruik multivitamine zit dus vanalles in, vitamine c. en zalmolie.
                          -in de zon lopen/liggen/zitten:P

ik lees hier op het forum biergist pillen ga ik ook eens proberen!
                          Last edited by Tiboon; 26-04-2010, 06:52. Reason: was wat vergeten
                          You think BIG
                          You get BIG

Comment

Originally posted by Mushrambo View Post
                            Het geen wat het allerbeste helpt is het medicijn "Roacuttane" zoals het heet. Het zijn pilletjes die je inneemt (2 x per dag, 's morgens en 's avonds ). Je komt er niet zomaar aan je moet dan ook via de huisarts een verwijzing vragen naar de huidarts, bloed afnemen en er gezond genoeg voor zijn aangezien je een zwaar proces binnen gaat. Het is slecht voor de zwangerschap, daarom ook verboden om te gebruiken als vrouw zijnde.

Het medicijn droogt je hele huid uit, maar dan bedoel ik ook echt alles, wat op een gegeven moment problemen kan opleveren als je geen vaseline gebruikt op bepaalde plekken. Ik zelf had heel erge last van acne, en ben na een half jaar pillen slikken er helemaal vanaf gekomen! Het is even doorzetten, maar je het werkt echt. Dit is wel voor extreme gevallen.

Als je vragen hebt, stel ze gerust
                            heb ik genomen. Dit legt je talg of schildklier ( weet niet precies meer welke)stil en helpt superdeluxe goed. alleen mijn lippen werden zo droog dat ze sprongen als ik er niets op smeerde. Ik kan je wel vertellen dat ik tijdens die roacutanekuur elke maand bloed moest laten afnemen. Voor de rest geen bijwerkingen gehad. Roacutane kan je pas nemen vanaf je 16de en je moet VOORAF bloed laten nemen om te checken of je lichaam dit wel kan verdragen.

Comment

Originally posted by Mushrambo View Post
                              Het geen wat het allerbeste helpt is het medicijn "Roacuttane" zoals het heet. Het zijn pilletjes die je inneemt (2 x per dag, 's morgens en 's avonds ). Je komt er niet zomaar aan je moet dan ook via de huisarts een verwijzing vragen naar de huidarts, bloed afnemen en er gezond genoeg voor zijn aangezien je een zwaar proces binnen gaat. Het is slecht voor de zwangerschap, daarom ook verboden om te gebruiken als vrouw zijnde.

Het medicijn droogt je hele huid uit, maar dan bedoel ik ook echt alles, wat op een gegeven moment problemen kan opleveren als je geen vaseline gebruikt op bepaalde plekken. Ik zelf had heel erge last van acne, en ben na een half jaar pillen slikken er helemaal vanaf gekomen! Het is even doorzetten, maar je het werkt echt. Dit is wel voor extreme gevallen.

Als je vragen hebt, stel ze gerust
                              Meteen beginnen over roac... Ga naar een dermatoloog en bekijk dan eerst de normale opties, voordat je met een kanon op een mug schiet.

Transvetten zijn : onverzadigde vetten die omzetten in transvetten als het eten hoger dan 160 of 180 graden verwarmd is dacht ik...
                              Transvetten zijn onverzadigde vetzuren waar waterstof doorheen is geblazen, om ze een vaste substantie te laten vormen.

Originally posted by Maegashira View Post
                              heb ik genomen. Dit legt je talg of schildklier ( weet niet precies meer welke)stil en helpt superdeluxe goed. alleen mijn lippen werden zo droog dat ze sprongen als ik er niets op smeerde. Ik kan je wel vertellen dat ik tijdens die roacutanekuur elke maand bloed moest laten afnemen. Voor de rest geen bijwerkingen gehad. Roacutane kan je pas nemen vanaf je 16de en je moet VOORAF bloed laten nemen om te checken of je lichaam dit wel kan verdragen.
                              Weet je wel wat je schildklier is?
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Denk niet dat het je schildklier stil legt

Roaccutane is voor extremere gevallen. Jeugdpuistjes zijn vaak hormonaal en verdwijnen meestal na een paar jaar. Wel goed zorgen dat je ze niet laat verworden tot littekens. Niet beginnen uitnijpen en dergelijke, zeker niet met je vingernagels wegens bacteriën, ook niet door je zus, moeder...
                                En biergist nemen, 3 x daags 6 tabletjes.
                                Noten eten schijnt ook te helpen, hierin zit zink en selenium en dat zou acne bestrijden.
                                Er zijn ook uitwendig toepasbare middelen zonder voorschrift te koop bij de apotheker die puistjes helpen verdwijnen.

De oorzaken van acne.

In de haar- en talgfollikes ontwikkelen de haartjes en zitten de talgklieren. De talgklieren staan in voor de productie van talg die zorgt voor de bescherming van onze huid. Maar soms gebeurt het dan de talgklieren door de hormonen teveel talg produceren en de huid dus te vet wordt. Dit zorgt dan voor verstopping van de poriën. Vooral de T-zone van het gezicht: de neus, het voorhoofd , de kin en ook de hoofdhuid.
                                Als de talg niet meer wegkan en het afvoerkanaal verstopt geraakt, spreken we over zwarte puntjes of mee-eters, ofwel zijn het witte puntjes.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X