forummers en hun AS kennis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• forummers en hun AS kennis

Misschien een raar iets...maar sommige mensen onderscheiden zich wel heel erg met hun kennis over AS...

Sommigen vertellen er zoveel over alsof je einstein over E=MC2 hoor praten...
    Waar halen mensen hun kennis vandaan...dit kan toch niet alleen van het lezen..maar ook niet van het gebruiken alleen...

Zijn sommigen hier soms arts ofzo..of een labrat..hehehe...

Niks is negatief bedoelt...maar ik vind het knap wat men soms weet over AS...ik lees nou inmiddels een poosje mee...en ook op het internet natuurlijk...maar dan nog verbaas ik me over wat sommigen weten...

Dat zelfde ervaar ikzelf ook!

Ik heb niet veel kennis van het kuren zelf en welke middelen je moet nemen, hoe vaak en welke dosering. Maar ik ben wel redelijk op de hoogte van de bio/chemische aspecten van AS.
    Ik ben afgestudeert klinisch chemisch analist dus vandaar....
    gr

Comment

Ik denk als je veel leest op internet dat je toch een heel eind kan komen hoor hoe moeten ze het anders weten ?
      on the road to get huge

Comment

Lezen..veel lezen. Ofschoon de theorieen over aas ook aan discussie en verandering onderhevig zijn door de jaren heen, is het in mijn optiek de kunst de theorie aan de praktijkervaringen in de juiste verhouding te zien. De een zweert bij de theorie de ander gaat puur af op gebruikerservaring.

Internet is het medium bij uitstek om kennis te vergaren over welk onderwerp dan ook. Verder zijn er diverse boeken over AAS verkrijgbaar. Ik kan iedereen het boek Anabolics 2006 aanraden van William L.

Punt blijft dat je goed op de hoogte moet zijn als je de stap op aas gebied wil gaan zetten. Je gezondheid is kostbaar en dat wil je ook zo goed mogelijk behouden. Groeien is niks mis mee maar houd je gezondheid in ere. Weet de voor en tegens van de diverse middelen die beschikbaar zijn..en laat je vooral niks aan smeren door een verkoper op de hoek die enkel aan zijn portemonee denkt ipv jou welzijn

Comment

Goed topic! Het is meestal een kwestie van zowel gebruikerservaring, het lezen van boeken, het lezen van (de juiste) internetsites, het uitwisselen van ervaringen (ook via forums), interesse & enthousiasme voor het onderwerp en... leeftijd. Ik ben momenteel erg blij met de bijdragen van members als bijvoorbeeld Castaway, Dutchbolic, Erik 1982, Red etc. Op veel fora wordt bij een geposte kuur al gauw geroepen hoe 'lekkah' dat kuurtje wel niet is, maar ik zie liever behoudend en onderbouwend commentaar dat er op gericht is de mogelijke gebruiker aan het denken te zetten.

(Bij voorbaat excuses als ik mensen ben vergeten op te noemen. Het is slechts een greep.)
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ik sta er al bij dus ik hoef niet boos te gaan bellen
            It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ik ben bevriend/bekend met enkele BK BB en top vechtsporters (op het Belgische niveau), enorm veel over gelezen en gehoord, passieve ervaring opgedaan door ze bezig te zien, en nu ook actieve ervaring aan het opdoen.

Een van mn beste maten is een powerlifter die ook al een hoop geprobeerd heeft. Een andere is een dealer van anabolen en andere dope en maakt sommige van zijn spullen zelf(GHB en MDMA) dus heeft al wat chemische kennis. Veel heb ik hier nog niet gepost maar ik kan wel van een hoop producten "meespreken" zeg maar De minder traditionele producten als GH en IGF weet ik dus geen snars van.

Je kan ook zeggen dat er enkele sites zijn die je van buiten moet kennen als je begint met een kuurtje.

Bodybuilding.com - Big Cat - 43 Full Steroid Profiles!

Deze bevoorbeeld is een schat aan informatie.
              Last edited by Genjuro; 29-01-2007, 18:20.
              the one and only tabata overlord

Comment

Leuke middelen die die zelf maakt heeft alleen niks met bb te maken
                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Op veel forums zien ze de informatie van Big Cat als waarheid, zie zijn site en de info als leidraad.
                  Daarnaast geef ik net als Mr. Sym met enige terughoudendheid advies over kuren, omdat je via een forum nou eenmaal niet kan aangeven welke hoeveelheden de persoon moet gebruiken en welke combinaties.
                  Hier komt de persoonlijke gevoeligheid, wat heeft tie allemaal al gebruikt of niet, heeft de persoon in kwestie een leverziekte gehad (geelzucht), is er gyno ontstaan in de puberteit etc. etc. om de hoek kijken.
                  Zolang je van de persoon geen anamnese afgenomen heb, met vragen over bovenstaande onderwerpen, kan je beter geen advies geven.

Daarnaast kan je heel veel op steken van de rapporten die op internet tegenwoordig te vinden zijn, hoewel je dit ook weer moet zien als leidraad, want elk onderzoek geeft tegenstellingen weer t.o.v. een ander onderzoek.

Theoretische kennis kan je vergaren, praktijkkennis kan je krijgen door veel mensen te begeleiden, bijvoorbeeld in samenwerking met een sportarts.

Mijn kennis heb ik vergaard door te studeren en in de praktijk heb ik menige jaren ervaring.

Greetz.

Comment

Sommige hier zijn ook al heel lang actief op forums en lezen daardoor ook veel over a.s. Waardoor de kennis in de loop d'r jaren stevig is uitgebreid. Die site van big cat kende ik nog niet. Ik moet zeggen dat ik het tot nu toe een goede site vind. Heb hem nog niet helemaal doorgelezen, maar dat komt nog wel..

Grtz..
                    Last edited by harold; 30-01-2007, 19:27.
                    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

tis erg leerzaam om topics goed te volgen die over as gaan en zo hier en daar als het onduidelijk voor je is dit ook gewoon te vragen.
                      vragen is nog nooit iemand aan overleden (zo ver ik weet )

er zit hier een hoop kennis en dat is zeker fijn
                      Who's the Chef

Comment

Ik las net een berricht dat prestatiemiddelen zoals AS sterk zijn toegenomen in de laatste 5 jaar.
                        Er is dus veel vraag naar AS en hoe je het moet gebruiken. Er komt dan ook vaak meer info over AS op internet. Natuurlijk ook een hoop rommel. Probeer daar sowieso je weg in te vinden en neem niet alles meteen aan voor waar, maar bekijk alles zeer kritisch!!
                        Het gebruik van AS is sowieso al niet zonder riscico maar verkeerd gebruik is al helemaal not done!

gr

Comment

Overal is het gebruik van prestatiemiddelen toegenomen, in Amerika is het gewoon een trend aan het worden, dat pubers, AAS nemen zonder te trainen.

De kennis over AAS en peptide hormonen, zoals MGF, IGF1-L3, rHGH, is zeker de afgelopen jaren toegenomen, vooral met de komst van het Internet en hier schuilt dan ook tevens gelijk het gevaar.

Het enigste nadeel vind ik, dat de doseringen de spuigaten uit gaat lopen.

Het motto lijkt wel hoe meer hoe beter, mensen nemen liever 10 IU rHGH p.d. dan 4 IU, men neemt liever 100 mcg IGF1-L3 i.p.v. 20 mcg. p.d. en dan over de anabolica nog maar te zwijgen.

Had laatst een gesprek met een endicronoloog en die vertelde me, dat doseringen met rHGH meer als 4 IU p.d., niet beter zijn dan doseringen van 6 IU., trek dit door naar hogere doseringen en het geeft alleen maar meer side effects.
                          Daarnaast is dit soort middelen en AAS sterk afhankelijk van de persoonlijke gevoeiligheid.

Persoonlijk kan ik het beamen, ik ben begonnen met rHGH op 9 november 2006, met een dosering van 2 IU p.d. als HRT. had verwacht, dat met deze dosering het vetpercentage zal afnemen, maar niks is minder waar, ben 4 kg zwaarder geworden in 3 maanden tijd, zonder verhoging of verlaging van het vetpercentage.
                          En voor de slimmerikken onder ons, zonder enige bijvoeging van AAS, alleen maar T4 25 mcg. p.d.

Normaal hou ik geen log via forums bij van wat ik doe, maar toon hier alleen maar aan dat met minder ook kan.

Greetz
                          Last edited by Castaway; 31-01-2007, 06:03. Reason: Een beter lezende reactie gemaakt (tis nog vroeg)

Comment

hoelang kan je t4 achterelkaar gebruiken dan??
                            Who's the Chef

Comment

Bij gebruik van rHGH mag je het continu gebruiken, omdat rHGH het T4 laat dalen.

Als je het zonder rHGH wil gebruiken (wat ik overigens afraad) wordt gezegd niet langer als 6 weken, hier zijn de meningen overdeeld.
                              Hou gewoon 6 weken aan dan zit je altijd goed.

Greetz.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X