forummers en hun AS kennis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Internet is inderdaad een prachtig meduim. Ik heb er veel van geleerd. Jammer genoeg kom ik op sportscholen nog te vaak "guru's" tegen die nog altijd een deca only kuur zien als een wondermiddel zonder bijwerkingen. Ikzelf wist helemaal niets over aas. Na enkele jaren wat gelezen te hebben en zeker het laatste jaar mezelf er flink in verdiept te hebben ben ik een stuk wijzer geworden. Better safe than sorry daarom zoek ik altijd graag zelf uit wat, hoe, waarom enz. voordat ik ergens aan begin.
    liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

Dat lijkt mij ook het beste. Zorgen dat je zelf weet wat je gebruikt en wat de voor en nadelen zijn. Dan perk je de risico`s zoveel mogelijk in.

gr

Comment

Ik vind bodynet kwa AS kennis wel goed..Zeer spijtig dat Testo zoals ik al zie en Curriosio er niet meer zijn.Testo mss nog wel maar niet postend.Nou is testo niet het sterrebeeld van kuren maar hij weet wel een hoop .

Zelf ben ik blij dat bodynet er is omdat het vrij vaak serrieus blijft en toch een hoop informatie snel hier ken vinden en simpel(Allhoewel ik dat oude layout forum 100x beter vond magoed).

Ben op dit moment nog blij met de Voedselkenner:Keepitreal AS kenner: Red en Mr.Sym en Shannasse voor het algemene overzichtelijke kennis.Die mensen weten een hoop en blijven ook vrij actief hier.

Ik ben hier ook begonne op 17jarig gassie en heb daaruit met de jaren ook een hoop geleerd waarvan ik nu vrijwel de basis goed ken.Allhoewel ik elf niet meer reuze actief hierben kan ik toch affetoe nog ff snel wat informatie hier wegpikken sinds ik nu weer de start heb gemaakt komt dat van toepassing .Mij zie je ook niet op anabolicresource,dbb of andere grote boarden.Te onoverzichtelijk en teveel tievus mensen.

Greetings

Comment

tyfus mensen?

Comment

rare snuiters ....en teveel mensen die denken dat ze een heilig boontje zijn .. houw ik niet zo van.

Comment

Originally posted by XeNoGeaR View Post
              rare snuiters ....en teveel mensen die denken dat ze een heilig boontje zijn .. houw ik niet zo van.
              Ik ook niet
              Van die gasten die zich verschuilen achter een leuke schuilnaam en een beetje bijdehand commentaar leveren.

gr

Comment

die zijn overal hier ook wel alleen minder
                komt mede omdat het geheel er gelijk tegen in gaat en die persoon gelijk ik de juiste hoek wordt gezet de BAN hoek ook wel
                dit te danken aan de scherpe Mod's hier

wel met xeno eens over de layout
                vond die oude prima en erg overzichtelijk maar deze went wel hoor
                Who's the Chef

Comment

Ja het went wel idd alleen ik zie dit nieuwe layout al een tijdje en ik weet nog steeds niet hoe ik snel berichten aan ken zetten..Zoek me de tievus

Comment

kon dat bij die vorge wel dan ??
                    Who's the Chef

Comment

Bedoel je soms deze button, Xeno?

Die rechtsonder in iedere post staat?
                      Life's what you make it!

Comment

wat moet je met zo iets dan
                        je kan toch normaal op die "reageer" buton klikken teminste dat doe ik altijd
                        Who's the Chef

Comment

Deed ik ook altijd, maar snel reageren is ook wel erg gemakkelijk, als je geen roman hoeft te schrijven tenminste.
                          VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

gaat toch net zo snel als normaal man
                            Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X