Methanabol (British dragon anabol)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Methanabol (British dragon anabol)

hallo ........... ik ben reeds enkele jaren aan het traine, maar zie niet zoveel resultaat .... nu ,ik heb
    Methanabol (British dragon anabol) besteld en mijn vraag is nu aan jullie hoe ik het beste train,hoeveel pilletjes ik moet nemen ,is dat iedere dag ook al train ik niet ? is dat s'morgens of s'avonds ? tijdens het eten ? er zijn 100 pilletjes .......... moet ik die volledig uitnemen ? dus met andere woorden...... 3 pilletjes per dag is een kuur van +- 30 dagen ? en da is het of wa ? hoelang duurt zo een kuur ?

ps:kweet dat het veel vragen zijn maar ik wil toch zekers zijn dat ik niks verkeerd doe :-)

En toch doe je een paar dingen verkeerd. Je hebt je namelijk niet voorgesteld en je kuurt zonder er ook maar iets vanaf te weten. Droevig. Topic gaat voorlopig dicht. Lees even je PM. Mr. Symmetry.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Discussie weer open na een nette introductie. Ik heb nu even geen tijd om je vragen te beantwoorden, maar dat komt nog wel. Zijn vast wel wat members die je kunnen helpen.

Comment

hoezo bestel je iets als je er niet weet wat je ermee gaat doen ?

mss als je de search gebruikt ken je ook diverse andere kuren zien en krijg je mss wel een idee ?

Comment

Whahahaaha geef jij ff advies.... ouwe rukeend
          It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

ik wil hier neet eens over beginnen eigenlijk

zo zonde en zoooo dom

eerst iets kopen en dan kijken wat het eigenlijk is echt stom
            Who's the Chef

Comment

tip je van de sluier

drank en AS gaan niet samen
              slechte voeding en AS gaan ook niet samen

en nog 1 tje dan
              van 1 kuurtje wordt je geen arnold kerel anders hadden hier een hele hoob arnold's rond gelopen
              ds wrdt wakker en gooi die spullen weg of retouneer ze
              en zoek de rest maar zelf uit
              Who's the Chef

Comment

Originally posted by red View Post
                Whahahaaha geef jij ff advies.... ouwe rukeend
                eej ik word ook een daggie ouwer rooie

Comment

been ............. ten eerste jij bent ook van nul begonnen en je wist er waarschijnlijk in het begin ook geen reet van .......... ten tweede ik weet maar al te goed wat ik gekocht heb,ben goed op de hoogte ,ik vraag alleen of ik dat iedere dag moet nemen ook al train ik niet en wanneer juist op de dag ......... en ik ben geen nieuweling want ik zou me nog eens naast jou durven stellen haha :-)

Comment

Oké, alle kritiek is nu wel gegeven, denk ik.

@ Daveke: ik had je in een PM al verteld dat het nu eenmaal zo zou gaan, dus accepteer nou maar. Kuren wordt op dit forum niet afgekeurd, maar men is zich bij gebruik vaak goed bewust van de mogelijke risico's. Verder gaat het er niet om wie groter is. Been heb ik troouwens 2x irl ontmoet en dat is 'one hell of a big dude', kan ik je vertellen.

Dan naar je topic:
                    Originally posted by daveke View Post
                    en mijn vraag is nu aan jullie hoe ik het beste train Hard en medogenloos met veel basisoefeningen,hoeveel pilletjes ik moet nemen 30 tot 40 mg. per dag,is dat iedere dag ook al train ik niet ?Ja is dat s'morgens of s'avonds ? verdelen over de dag. 2 a 3 porties tijdens het eten ? nee er zijn 100 pilletjes .......... moet ik die volledig uitnemen ? ligt er aan hoe lang je wilt kuren en wat je er van verwacht dus met andere woorden...... 3 pilletjes per dag is een kuur van +- 30 dagen ? en da is het of wa ? da's een beetje kort, als je verder niets gebruikt hoelang duurt zo een kuur ? meestal 6 weken maximaal
                    Mijn mening: doe het niet, want je weet niet waar je aan begint. Je weet niets over nakuren en ga zo maar door. Niet doen dus.

Comment

dank u wel mr symmetry vor de tips .... als het goed is voor jou dan ga ik je persoonlijk op de hoogte houden via mail gr and thx

Comment

Waarom via pm en niet hier...Als je gata gebruiken willen wij graga je kuurloggie zien van hoe en wat alles verloopt.

En ja been is een Fuckin Monster !!...

Comment

Originally posted by daveke View Post
                          been ............. ten eerste jij bent ook van nul begonnen en je wist er waarschijnlijk in het begin ook geen reet van .......... ten tweede ik weet maar al te goed wat ik gekocht heb,ben goed op de hoogte ,ik vraag alleen of ik dat iedere dag moet nemen ook al train ik niet en wanneer juist op de dag ......... en ik ben geen nieuweling want ik zou me nog eens naast jou durven stellen haha :-)
                          aan de vragen die je stelt kan ik niet anders concluderen dat je er geen moer van weet en dus van daar mijn mening

@ sym
                          en een 3de keer zal er spoedig komen kerel
                          zal je ff laten weten waarneer
                          hoop dat je dan je nieuwe bak hebt
                          of ook wel schiet maar op met de aanschaf
                          Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...