dianabol om te beginnen.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dianabol om te beginnen.

Ik ben nog vrij nieuw met het hele gebeuren rond krachttraining.

ik heb vanaf mijn 17e tot mijn 23ste vcs gehad "chronisch vermoeidheidssyndroom". daardoor ben ik echt verschrikkelijk dun gebleven deed nooit wat was altijd moe en had nergens zin in .
    ik weeg dan ook net 65 kilo terwijl ik inmiddels 24 ben.

Ik ben daar nu eindelijk een beetje overheen en wil beginnen met krachttraining. Doordat ik al die jaren die ziekte had heb ik eigenlijk
    nooit iets aan krachttraining of iets dergelijks gedaan. nu zie ik de zomer verschijnen en heb zoiets van laat ik ook iets aan mijn lichaam doen.

ik heb inmiddels
    wel op het internet gezocht naar de nadelen van dianabol. maar toch wil ik het graag gaan proberen.

Maar omdat ik zo verschikkelijk dun ben vraag ik mij af heeft dianabol wel effect als je het neemt terwijl je pas begint met je training?

ik heb gehoord dat je er binnen een paar weken wel iets van ziet maar geldt dat ook voor mensen die pas beginnen met krachttraining of is dat alleen voor mensen die al een periode bezig zijn.

p.s. ik weet het anabolen zijn slecht dat zullen jullie nu ook gegarandeerd zeggen maar omdat ik het toch wil gaan proberen heb ik liever jullie mening en wijsheid hierover.
    Last edited by Immo; 03-04-2007, 17:18.

Originally posted by Immo View Post
    Ik ben nog vrij nieuw met het hele gebeuren rond krachttraining.

ik heb vanaf mijn 17e tot mijn 23ste vcs gehad "chronisch vermoeidheidssyndroom". daardoor ben ik echt verschrikkelijk dun gebleven deed nooit wat was altijd moe en had nergens zin in .
    ik weeg dan ook net 65 kilo terwijl ik inmiddels 24 ben.

Ik ben daar nu eindelijk een beetje overheen en wil beginnen met krachttraining. Doordat ik al die jaren die ziekte had heb ik eigenlijk
    nooit iets aan krachttraining of iets dergelijks gedaan. nu zie ik de zomer verschijnen en heb zoiets van laat ik ook iets aan mijn lichaam doen.

ik heb inmiddels
    wel op het internet gezocht naar de nadelen van dianabol. maar toch wil ik het graag gaan proberen.

Maar omdat ik zo verschikkelijk dun ben vraag ik mij af heeft dianabol wel effect als je het neemt terwijl je pas begint met je training?

ik heb gehoord dat je er binnen een paar weken wel iets van ziet maar geldt dat ook voor mensen die pas beginnen met krachttraining of is dat alleen voor mensen die al een periode bezig zijn.

p.s. ik weet het anabolen zijn slecht dat zullen jullie nu ook gegarandeerd zeggen maar omdat ik het toch wil gaan proberen heb ik liever jullie mening en wijsheid hierover.
    wat je gaat doen heeft amper tot geen nut. omdat je zo dun bent en nog niet/amper traint zul je niet veel extra spieropbouw ondervinden van een kuur.

wat moet je wel doen? als het je puur om massa opbouw gaat een voedingsschema maken om aan te komen. kost je veel minder moeite dan een kuur, is veel gezonder, en het is geen vocht wat je aankomt maar massa dus blijvend.

je vetopbouw gaat vele malen sneller dan je spieropbouw.
    Last edited by chrisscross; 03-04-2007, 18:12.

Comment

ben je niet goed bij je hoofd???? nog nooit getraind en dan gaan as gebruiken?
      ga lezen en je zal zien dat je jezelf naar de ziekte helpt. rest van je leven ook klote.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
        ben je niet goed bij je hoofd???? nog nooit getraind en dan gaan as gebruiken?
        ga lezen en je zal zien dat je jezelf naar de ziekte helpt. rest van je leven ook klote.
        je kunt ook anders reageren, tis duidelijk dat hij er niks van af weet, dan hoef je hem niet meteen af te zeiken.
        geef hem liever de info waar hij wel wat mee kan, daar heeft hij meer aan.

(maar ik ben het met je eens, hij mag hier op dit moment nog geeneens aan denken)

Comment

inderdaad afzeiken hoeft ook weer niet meteen.

als ik had geweten wat voor invloed a.s hadden op het moment dat je pas begint met trainen dan had ik deze topic nooit geopend de reden waarom ik dit vroeg is omdat je vaak verhalen hoort van mensen die beginnen met trainen en dan as slikken dat ze binnen maand of 2, 3 direct heel wat in spiermassa zijn aangekomen. in ieder geval geef me liever advies wat ik dan wel het beste zou kunnen doen

ben nu alvast bezig met de sportschool om een heel schema samen te stellen qua voedsel en training het is in elk geval een eerste stap.

in ieder geval bedankt chirsschross
          Last edited by Immo; 03-04-2007, 18:33.

Comment

Hehe Bruce reageert maybe een beetje fel maar dit soort topics zie je zoveel dus ik begrijp em wel.
            Gewoon lekker 2/3 jaar gaan trainen en goed eten en dan komt de rest vanzelf.
            Vaak zie je dat mensen alleen ff trainen voor de zomer en om dan al te gaan kuren is gewoon absurd en bovendien gaan je pezen er dan aan...
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

inderdaad afzeiken hoeft ook weer niet meteen.

als ik had geweten wat voor invloed a.s hadden op het moment dat je pas begint met trainen dan had ik deze topic nooit geopend.. in ieder geval geef me liever advies wat ik dan wel het beste zou kunnen doen

ben nu alvast bezig met de sportschool om een heel schema samen te stellen qua voedsel en training het is in elk geval een eerste stap.

in ieder geval bedankt chirsschross
              als het je echt puur om massa gaat dan hoef je eigenlijk geeneens te trainen, een goed voedingsschema is voldoende. dik zul je niet zo snel worden. als je normaal gaat trainen (fitness) zul je in het hele jaar misschien 1 a 1,5 kilogram spiermassa aankomen. lijkt misschien nog wel wat, maar als je bedenkt dat spieren 3 keer zoveel wegen als vet zie je er dus amper wat van terug.

dus.. eten eten eten (maar wel gezond en goed)

Comment

Hehe een kenner lees ik.
                Man als je gaat trainen dan zet je in de 1e 2/3 maanden al een 5 kilo aan.
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Iguana View Post
                  Hehe een kenner lees ik.
                  Man als je gaat trainen dan zet je in de 1e 2/3 maanden al een 5 kilo aan.
                  dat ligt helemaal aan de manier waarop je traint.
                  meestal krijg je een schema van de sportschool voor 2X in de week, alle spiergroepen pak je dan 1 a 2 oefeningen en echt niet zwaar.

kijk eens om je heen op de sportschool naar de nieuwe mensen en let op hoe ze trainen. meestal hebben ze nog setjes van 15 dus bouwen ze nog minder massa op.

dit is trouwens wel de beste manier als je echt aan krachttraining wil gaan doen, eerst moeten je spieren goed wennen aan de nieuwe belasting en bewegingen. ik raad je dit ook zeker aan! als je meteen van niks full power gaat is de kans op blessures aanzienlijk!

Comment

is het wel aan te raden dan om gelijk vanaf het begin weightgainers en voedingssupplumenten te gebruiken of vinden jullie dat ook verkeerd ?

hoe zit dat eigenlijk met die gasten die pas beginnen en na een maand of 3 al breed zijn die gebruiken toch ook a.s of vergis ik me nou ?

neem het me niet kwalijk hoor ik ben echt een leek wat dit betreft

Comment

tis missch. fel, maar hopenlijk ziet men dan ook gelijk in hoe dom!! het is. het is geen afzeiken imo. het is wijzen op een enorme fout, die onvergeeflijk zal zijn als hij toch as gaat gebruiken.
                      hij heeft klote leven achter de rug lijkt me altijd moe. ga dan ff gezond leven als je de kans krijgt en niet aan de dianabol.
                      dus.... lekker trainen, voeding op orde, etc. etc. etc. zie laatste 1000 topics in deze sectie.
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

is het wel aan te raden dan om gelijk vanaf het begin weightgainers en voedingssupplumenten te gebruiken of vinden jullie dat ook verkeerd ?

hoe zit dat eigenlijk met die gasten die pas beginnen en na een maand of 3 al breed zijn die gebruiken toch ook a.s of vergis ik me nou ?

neem het me niet kwalijk hoor ik ben echt een leek wat dit betreft
                        Weightgainers zijn alleen maar goed
                        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                        Squat 230 kilo
                        Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Weightgainers en sups kunnen weinig kwaad, maar het gaat toch vooral om je voeding. De dingen die je noemt kunnen slechts een aanvulling zijn op je voeding, nooit een vervanging ervan.

Ik begrijp dat je inmiddels gelukkig van het volledige onzinnige idee om dbol te gaan gebruiken bent afgestapt, dat zou echt heel erg dom zijn. Zeker met jouw verleden, ga eerst maar eens rustig kijken hoe je lichaam reageert op krachttraining, het vraagt namelijk veel van je gestel en het zou je dus ook zomaar een terugval op kunnen leveren. Zeker wel doen hoor trouwens maar loop niet te hard van stapel!

Hoe dan ook, aangezien dbol van de baan is sluit ik dit topic.
                          Ik raad je aan je verder in voeding te verdiepen waar de echte winst te halen is. Lees vooral de sticky's over voeding door en dan met name die over voeding en schema's.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X