Beginners kuur?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beginners kuur?

Yoo gasten

Ik ben dus nieuwe op dit forum, dus ik heb een paar vragen.
    Ik ben dus 18 jaar, heb zowat me hele leven al evaring met sporten, maar dus totaal niet met fittnishen, Ik doe nu sinds 3 weken sit ups, en opdrukken, en optrekken via een stalen pijp.
    Ik ben ook sinds kort door de keuring van de landmacht gekomen, en loop regelmatig hard. Maar wordt er eerlijks gezegd niet gespierder van, Nu is dus mijn vraag, Is er een goede start up middel voor me dat ik al heel snel een zichtbaar resultaat krijg voor me buik+arm spieren.
    Anabole, of pure eiwitten? of wat is een echte aanrader voor een beginner?
    (ik heb hier dus totaal geen evaring mee dus hoop ik op een beetje chille reacties) *Wil geen reacties zoals: gewoon paar jaar door blijven trainen, want dat kan ik zelf ook wel bedenken haha, mijn voeding kan natuurlijk wel beter, Zou graag een goede zichtbare relultaat willen hebben na een aantal weken/maanden hard te trainen. Alvast bedankt voor de reacties
    Last edited by hcmark; 04-04-2007, 12:17.

Kerel als je je voeding al een heel stuk op orde hebt strax dan zul je zien da je redelijk snel resultaat zult gaan zien maar om nu al met anabolen te beginnen lijkt me voor jou nog geen strak plan...
    Probeer het eens met eiwittenshakes en misschien wat weightgainer...
    Wat is trouwens je lengte en vetpercentage ???
    Want dat telt ook mee...
    Je kunt beter eerst fftjes toch wat langer sporten (en daar bedoel ik fitness mee) anders verneuk je serieus waar je lichaam (weet da je da nie wilde horen maar het is helaas wel de harde realiteit)...
    Check anders even de topic voedingsschema's en als je slim bent stel je je even voor zoals dat hoort hier op deze site ...
    Succes met je training
    Last edited by Franco83; 04-04-2007, 12:43.

Comment

Zie waarschuwing, eerst voorstellen graag en je vraagstelling is hoe dan ook niet toegestaan.

Topic gesloten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X