trenbolone

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• trenbolone

Ik heb de testo-achtigen altijd vermeden vanwege de te explosieve groei oa ook in vocht en vet en daarna het verlies van massa. Daarom vooral ervaring primo+ winny en deca+ winny. Je raadt het al: het mag toch wat groter worden en daarom werd me ternbolone gedadviseerd. ik schrik echter van het hoge bijwerkingenprofiel. Iemand ervaring met dit middel en wat is wijsheid voor de plaats en hoeveelheid in een gecombineerde kuur met deca.
    bvd thunderchild

Je moet zeker geen tren combineren met deca. Dit omdat het onder dezelfde familie valt. Je zult hem niet meer omhoog krijgen na de kuur. De basis van elke kuur is testo. Daarom begrijp ik niet waarom je dit wilt mijden maar geen probleem hebt met deca en zeker het veel meer giftige winstrol. Testo blijft een lichaam eigen stof en is minder giftig dan deca of winstrol.

Ben op dit moment bezig met een kuurtje tren e + testo + winstrol. je wordt er goed hard van. Maar tren is best een heftig goedje. Kon in het begin moeilijk in slaap komen en had s'nacht zweet buien. Verder Niet echt ergens last van. Als je bang bent om vocht vast te houden zou je tren +testo kunnen proberen. Zorg wel dat je wat winstrol tabs bij de hand hebt voor bitch tits. Nolvadex gaan niet helpen omdat het geen bitch tits zijn op oestrogeen basis maar progestr. Deze kun je alleen bestrijden met een DHT( androgeen) product die de receptoren blokt.

Comment

Tren is een zwaar middel, zeker niet voor beginners
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by pjas View Post
        Je moet zeker geen tren combineren met deca. Dit omdat het onder dezelfde familie valt. Je zult hem niet meer omhoog krijgen na de kuur. De basis van elke kuur is testo. Daarom begrijp ik niet waarom je dit wilt mijden maar geen probleem hebt met deca en zeker het veel meer giftige winstrol. Testo blijft een lichaam eigen stof en is minder giftig dan deca of winstrol.

Ben op dit moment bezig met een kuurtje tren e + testo + winstrol. je wordt er goed hard van. Maar tren is best een heftig goedje. Kon in het begin moeilijk in slaap komen en had s'nacht zweet buien. Verder Niet echt ergens last van. Als je bang bent om vocht vast te houden zou je tren +testo kunnen proberen. Zorg wel dat je wat winstrol tabs bij de hand hebt voor bitch tits. Nolvadex gaan niet helpen omdat het geen bitch tits zijn op oestrogeen basis maar progestr. Deze kun je alleen bestrijden met een DHT( androgeen) product die de receptoren blokt.
        srry, maar trenbolone gyno bestrijden met dht-middelen terwijl je nolva afraad? Weet je wel wat je zegt en aanraad?

Met progesteron heeft de tren-gyno niet te maken, maar met prolactine.

Tren verhoogt inderdaad de progesteron-gevoeligheid, maar deze zorgt gewoon voor een hogere gevoeligheid voor oestrogeen-gyno. Indien je dat hebt zijn nolvadex en dht wel in orde. Die werken trouwens op een vergelijkbare manier tegen gyno, binden zich alle2 aan de oestrogeenreceptoren.

Maar... Je kan ook prolactinegyno krijgen. Die is enkel te stoppen met middelen als bromo of diostinex, en je kan die proberen te vermijden met t3 of t4 toe te voegen tijdens je kuur. T3 is trouwens altijd aan te raden als je lang kuur met tren aangezien het de schildklierhormonen onderdrukt.

Als je niet op tijd ingrijpt met prolactinegyno kan je zelfs melkafschijding krijgen.

Aan de ts: test is de basis van elke kuur, geen test in het lichaam is erg ongezond voor een man. Dus altijd exogene toediening, zeker met 19nor-anabolen zoals deca en trenbolone.

Een perfecte combinatiekuur is test/tren/masteron. Wellicht dé beste cutkuur(gemiddeld, iedereen reageert anders op middelen), maar voor droge massa werkt het ook perfect.

(30mg dbol kickstart, er schijnt een super-synergisme te bestaan tussen trenbolone en dbol)
        500 test e
        250 tren e
        (laatste 4 weken 125mg mast prop eod erbij als je onder de 10-12% vet staat voor echt prachtig uit de kuur te komen, anders proviron)
        25mg t3 e.d.
        hcg
        (arimidex 0.5pil eod tegen vocht)

alles tussen haakjes kun je mee doen wat je wilt.

8 weken injecties, 2 keer injecteren per week(tegen vocht), na 10 weken 4 weken nakuren nolvadex en clomid

femara, bromo, diostinex bij de hand indien de gyno komt, de nolva heb je al
        Last edited by Genjuro; 04-04-2007, 20:55.
        the one and only tabata overlord

Comment

Lastige ins en outs met tren snap ik. Geweldig dat jullie meedenken. Echter om de schade te beperken is het me nu ff onduidelijk wat wijsheid is. Combi met deca is me helder en te vermijden. Combi testo en tren snap ik. Kuurgeschiedenis: afgelopen jaren 2 x per jaar 400 primo of deca en 100 winny inj 8 weken. De ideale kuur met testo, tren zou dan zijn? Target 10 kg ipv de 4 kg bij voorgaande kuren.

Comment

Originally posted by thunderchild View Post
            Lastige ins en outs met tren snap ik. Geweldig dat jullie meedenken. Echter om de schade te beperken is het me nu ff onduidelijk wat wijsheid is. Combi met deca is me helder en te vermijden. Combi testo en tren snap ik. Kuurgeschiedenis: afgelopen jaren 2 x per jaar 400 primo of deca en 100 winny inj 8 weken. De ideale kuur met testo, tren zou dan zijn? Target 10 kg ipv de 4 kg bij voorgaande kuren.
            als je al zolang kuurt zijn 10kg targets niet meer realistisch. Als je 5-6kg pure en goede kwaliteitsmassa pakt mag je erg blij zijn. Hierboven(in mn vorige post) heb ik een kuurvoorstel uitgewerkt met tren.

Originally posted by Genjuro View Post
            Aan de ts: test is de basis van elke kuur, geen test in het lichaam is erg ongezond voor een man. Dus altijd exogene toediening, zeker met 19nor-anabolen zoals deca en trenbolone.

Een perfecte combinatiekuur is test/tren/masteron. Wellicht dé beste cutkuur(gemiddeld, iedereen reageert anders op middelen), maar voor droge massa werkt het ook perfect.

(30mg dbol kickstart, er schijnt een super-synergisme te bestaan tussen trenbolone en dbol, hoe raar et ook klinkt)
            500 test e
            250 tren e
            (laatste 4 weken 125mg mast prop eod erbij als je onder de 10-12% vet staat voor echt prachtig uit de kuur te komen, anders proviron)
            25mg t3 e.d.
            hcg
            (arimidex 0.5pil eod tegen vocht)

alles tussen haakjes kun je mee doen wat je wilt.

8 weken injecties, 2 keer injecteren per week(tegen vocht), na 10 weken 4 weken nakuren nolvadex en clomid

femara, bromo, diostinex bij de hand indien de gyno komt, de nolva heb je al
            Nog een bijpuntje, terwijl arimidex een goede aromatase-blokker is, blokkeert het ook deels de gains van dianabol, wat wel spijtig is.

Je kan ook 400mg masteron e nemen.
            Last edited by Genjuro; 04-04-2007, 21:16.

Comment

[quote=Genjuro;381183]srry, maar trenbolone gyno bestrijden met dht-middelen terwijl je nolva afraad? Weet je wel wat je zegt en aanraad?

Met progesteron heeft de tren-gyno niet te maken, maar met prolactine.

Tren verhoogt inderdaad de progesteron-gevoeligheid, maar deze zorgt gewoon voor een hogere gevoeligheid voor oestrogeen-gyno. Indien je dat hebt zijn nolvadex en dht wel in orde. Die werken trouwens op een vergelijkbare manier tegen gyno, binden zich alle2 aan de oestrogeenreceptoren.

Maar dat zeg ik ....Gamma. Komt toch op hetzelfde neer? Ik meende alleen dat winstrol in dat geval genoeg was om de oestrogeenreceptoren te blokken. Mar goed ben geen arts en heb het ook alleen maar van lezen. maar dank je voor je uitleg. Weer wat geleerd.

Comment

Originally posted by pjas View Post
                Maar dat zeg ik ....Gamma. Komt toch op hetzelfde neer? Ik meende alleen dat winstrol in dat geval genoeg was om de oestrogeenreceptoren te blokken. Mar goed ben geen arts en heb het ook alleen maar van lezen. maar dank je voor je uitleg. Weer wat geleerd.
                winny is inderdaad goed om te blokken van oestrogeenreceptoren, maar bij echte trengyno werkt dat niet. Winny doet niks tegen prolactine.

De kans op trengyno is gelukkig beduidend minder dan aromatasegyno.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X