Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
als je wil knallen en zwaarder wil worden moet je allebei hoog inzetten.
Ga je cutten dan hou je je eiwit hoog en koolhydraten zo laag MOGELIJK, dus niet te laag. Wat laag is voor jou zal je aan moeten voelen. Stofwisseling verschilt per persoon.
Boys thnx voor jullie reactie. Heb r zelf over na zitten denken en verhoging van eiwitten gaat zo wiezo gebeuren, blijf gwoon die 6x per dag eten r bij houden, wil zoals NastyDjango zegt aankomen, Koolhydraten ga ik wellicht verhogen heb mooie tips van Shannasse gehad om hoger in koolhy. uit te komen.
Doel en kuur zijn gericht om aankomen/zwaarder worden.
Boys thnx voor jullie reactie. Heb r zelf over na zitten denken en verhoging van eiwitten gaat zo wiezo gebeuren, blijf gwoon die 6x per dag eten r bij houden, wil zoals NastyDjango zegt aankomen, Koolhydraten ga ik wellicht verhogen heb mooie tips van Shannasse gehad om hoger in koolhy. uit te komen.
Doel en kuur zijn gericht om aankomen/zwaarder worden.
dan zou ik absoluut nergens op letten, buiten veel en zo schoon mogelijk te eten.
zout op je gewone inname houden, te weinig zout zwel je van op, teveel zout ook.
wat meen je niet uuuh dat wist ik niet holly shit, te weinig zout zwel je op haha dit moet ik ff op mn in laten werken, (zit nog in de waas van tentame maken, net klaar vndaar, ook te moe om t op te zoeken nu:S)
had echt laag gaan zitten met zout,Thnxxx for the tip Genjuro is weer zo iets van hoe kom je r op
heeft te maken met een goede mineralen balans in het lichaam. Als je geen/erg weinig of zout eet verneukt dat je kalium/natrium balans, en schiet je aldosterone hormoon de lucht in en daardoor hou je meer vocht vast.
Daarom dat wedstrijdathleten aan sodium-cyclen doen enkele dagen voor de wedstrijd, om samen met diuretica het subacutaan vocht tot quasi 0 te herleiden. Zul je ms al eens gehoord hebben.
Nope Genjuro nooit van gehoordt en wist ik niet kan niet alles weten/ horen
daarom vindt ik t cool om te leren, knowledge is Power 1 van de eerste dingen die ik op school heb geleerdt , verschillende machtsvormen
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment