raad over kuren ,wie kan me helpen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• raad over kuren ,wie kan me helpen

ktrain al 6 jaar zonder echt te kuren kneem wel voedingssuplementen maar kheb gevoel dat ik niets meer bij kom ,kben aant nadenken om een kuur tedoen dat zou dan mn eerste zijn en wat raden jullie me best aan ?
    en waar halen jullie die kuren ?
    meeste raden me deca en winstrol
    kwil niet echt breed worde maar mooi afgetraint maar kwil wel iets meer bijkomen

stel je eerst ff voor in de desbetreffende topic..

over je vraag, we raden je nix aan, kom met een voorstel en dan kun je adhv commentaar bekijken hoe je het moet doen.
    maar als ik jou was zou ik eerst kritisch naar je voedingschema kijken, en als je toch niet veel breder wilt worden en alleen maar droger hoef je egt niet aan de as. Voedingsbehoefte.nl :: Voedingsbehoefte berekenen, Informatie over fitness, voedingsschema's :: Reken het hier uit :: voor bepalen van je dagelijkse behoefte..

en als je aan de AS wil, moet je je er eerst goed in verdiepen over wat je wilt nemen en hoeveel etc. zomaar wat kopen en gebruiken is het stomste wat je kan doen..

Comment

kuren met jou stat's ??

ik raad het je af kerel
      je hebt in 6 jaar tijd niet echt veel bereikt volgens mij
      ik zou als ik jou was even de voeding onder de loop nemen denk dat daar iets niet goed zit
      Who's the Chef

Comment

hey

ja mn voeding is geen probleem ,kwil alleen meer spiermassa bijkomen niet dat ik slecht staat maar kwil toch een lichte kuur nemen zoals al vermeld meeste raden me deca en winstrol aan maar kdacht dat jullie me misschien konden verder helpe door betere informatie hier over tegeven of andere produckten kwil dan ook maar een 1MALIGE kuur doen

Comment

een kuur blijft nooit bij eenmalig in 99van de 100 gevallen
          lichte kuur ??

als jij je voeding op orde hebt je rust en je train schema moet je makkelijk kunnen gainen
          je stats zijn bijna die van een beginnen begrijp me niet verkeerd kerel maar tis echt niet heel veel
          Who's the Chef

Comment

Hey

Originally posted by been View Post
            kuren met jou stat's ??

ik raad het je af kerel
            je hebt in 6 jaar tijd niet echt veel bereikt volgens mij
            ik zou als ik jou was even de voeding onder de loop nemen denk dat daar iets niet goed zit

KDENK ALS JE 11% VET ZIT EN 67KG WEEGT NIET SLECHT STAAT DUS KDENK DAT IK VOOR NATUREL TRAINEN HEEL GOED STAAT ZELFS KWIL GERUST NAAST SOMMIGE STAAN DIE KUREN GEDAAN HEBBE ;

Comment

Jiep

Trouwens Kvraag Raad Geen Afbreuk Op Mijn Persoon Jij Weet Niet Hoe Ik Eruit Zie ?dikke Nekke Zever Vraag Ik Niet ;

Comment

ten eerste: je hoeft niet zo te schreeuwen

ten tweede: beentje heeft gelijk

ten derde: je hebt meer aan goede voeding en goede training. 67 KG is echt niet zwaar hoor...
                Trainingslog Farmboy:

Comment

Met welk gewicht begon je dan 6 jaar geleden?
                  Last edited by Markos; 12-04-2007, 13:01.

Comment

Originally posted by benneke View Post
                    KDENK ALS JE 11% VET ZIT EN 67KG WEEGT NIET SLECHT STAAT DUS KDENK DAT IK VOOR NATUREL TRAINEN HEEL GOED STAAT ZELFS KWIL GERUST NAAST SOMMIGE STAAN DIE KUREN GEDAAN HEBBE ;
                    67kg wegen op 11% vet is noppes mate op 1m76. Dat je daar 6 jaar hebt voor moeten trainen, geloof ik geen bal van. 5 jaar daarvan enkel push-ups ofzo, dat kan ik wel geloven. Met een degelijk voedingsschema kun je evenveel bereiken in minder dan een jaar. 15 kg kun je makkelijk pakken je eerste jaar training als alles degelijk zit.

En je gedraagt je als een doordeweekse onbeheersde br33z4h. Doe normaal of ga van dit board en doe met je lichaam wat je niet laten kunt. Je komt er zelf wel achter.
                    Last edited by Genjuro; 12-04-2007, 14:10.
                    the one and only tabata overlord

Comment

Comment

Je opent hier een topic zonder dat je je voorgesteld hebt over a.s.. Dit topic plaats je ook nog in het verkeerde gedeelte, en je krijgt hier adviezen die je niet wilt horen waardoor je mensen die je willen helpen gaat afzeiken dit is niet de bedoeling hier.
                        En ja ze hebben gelijk als jij al 6 jaar traint en je zegt dat je voeding in orde is en je weegt maar 67 kilo ben je toch verkeerd bezig geweest ondanks die 11% bf.
                        Dus ik zou eerst ervoor gaan zorgen dat je voeding rust en training in orde zijn.

Grtz.
                        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

je hoeft tegen mij niet te blaffen hoor kerel
                          schrijf iig op een normale manier zodat we het hier makkelijker knnen lezen

ik breek je niet af ik geeft je alleen maar aan wat ik er van vind daat vraag je toch om??
                          dat is mijn advies
                          Who's the Chef

Comment

hm... die zien we noooit meer...... terug....
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                              hm... die zien we noooit meer...... terug....

the one and only tabata overlord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X