spuit complicatie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• spuit complicatie

spuit er in gezet op t moment van zette voelde alsof spuit heen en weer werdt geduwd zo veel pijn aspireren en het zette deed pijn.

de zelfde dag geen pijn gehad, 1 dag later vergaan van de pijn zo erg dat je niet kan pitten, beetje dik. Het is nu een beetje aan t afnemen.

Wat zou dit kunnen zijn, een zenuw geraakt???

Ps geen enkele vorm van verlammings verschijnselen
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

gege. ja, idd bij zenuw. en dan gaan je spieren aantrekken. je had em eruit moeten trekken en nieuw plekje moeten kiezen. moet geen probleem zijn.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Brrrrrrr

Comment

Auwwwwwwwwwww
        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Thnxx bruce voor verheldering in duisternis

is idd niet echt fijn, laat wel weten of t oke gaat met animalpower
          Last edited by onderhandelen; 11-06-2007, 01:31.
          We like it

Comment

alles gaat goed met animalpower pijn is weg bult is weg
            We like it

Comment

Heb hetzelfde gehad vorige week maandag pijn bij het zetten spieren trokken samen maar gewoon geinjecteerd, nu loop ik, bijna 2 weken later met een bult op mn reet, ter grote van een knaak. Het doet geen pijn, het lijkt wel een grote muggebult, als ik eraan zit gaat t jeuken. Dacht eerst de tering een abces, maar het doet dus geen pijn het gloeit niet, jeukt alleen als ik eraan zit of eroverheen wrijf. Iemand enig idee?

Comment

2 wkn is wel heel erg lang NastyDjango zou ff langs de huisarts gaan bij animalpower = met 5 dagen wegetrokken pijn en bult. De kans dat t een abces is, is klein als je schoon hebt gewerkt(dat kan alleen jij beoordelen), abcessen zijn vrijwel altijd het gevolg van een bacteriële infectie.
                We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                  spuit er in gezet op t moment van zette voelde alsof spuit heen en weer werdt geduwd zo veel pijn aspireren en het zette deed pijn.

de zelfde dag geen pijn gehad, 1 dag later vergaan van de pijn zo erg dat je niet kan pitten, beetje dik. Het is nu een beetje aan t afnemen.

Wat zou dit kunnen zijn, een zenuw geraakt???

Ps geen enkele vorm van verlammings verschijnselen
                  ik had zelfde maar ik prikte door 2 heen ik kon die dag drna niet eens meer lopen..maar ik vraag me af ligt het ook aan dat het zn pyn doet omdat het(by my dan) water basis was?? want op oli basis heb ik maar 3 dagen harde bil en daarna niks meer alleen met water basis man 0 man wat een pyn elke x

Comment

Little, pas op, se. AS op waterbasis zijn zeer gevoelig voor vervuiling! Ben er zelf niet happig op!

Grtz

Comment

Nou die bult is zo goed als weg, vermoed dat het wellicht littekenweefsel was, want het voelde ook wat hard aan die bult

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X