hoe schadelyk is AS nou werkelyk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoe schadelyk is AS nou werkelyk

dan hebben we steroiden..niet de beste vriendjes van je lever en nieren... daar in tegen goede sporters eten goed gezond veel..dan hebben we rokers gemiddeld zn pakje per dag of sjek bedoel wat is dan in verhouding slechter ?? of de mensen die nogal een slokje 8erover willen gieten.. ook niet bepaald goed voor je lever...dus wat is dan egt slechter?

ps..mensen die dit niet weten deel je mening... zoveel mensen kyken op onderdelen van et forum maar slechts enkelen reageren..spreek je gedachten
    Last edited by little_rambo; 21-06-2007, 20:18.

Wat in verhouding slechter is moet duidelijk zijn..
    1 liter bier of 1 liter Dianabol...
    Absoluut..tja. 10 biertjes zijn beter dan een kuurtje. Maar een klein kuurtje is natuurlijk minder slecht dan jezelf elke avond bezatten tot je niet meer normaal kunt lopen...

David.
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Leer eerst is normaal typen man echt heel iritant die BrEzAhh taal.
      Who's the Chef

Comment

veel gespeculeerd, weinig geweten, en iedereen reageert anders en heeft andere problemen.

Het enige dat vast staat is dat het niet gezond is en je er alles aan moet doen om je kuur zo gezond mogelijk te laten verlopen.
        the one and only tabata overlord

Comment

Gezond kuren bestaat niet.
          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

kwestie van woordkeuze. Meest gezonde = minst schadelijke.

Comment

wat het slechtste is of zoals Genjuro het inderdaad verwoord "minst ongezond", kan men voor zover ik weet niet concreet op antwoorden. Hangt er vanaf hoeveel/ hoe lang je iets neemt, drinkt, rookt whatever.
              Dat het beter is die dingen niet te doen is duidelijk.
              Persoonlijk vind ik dat rokers of drinkers(elk weekend of meerdere dagen per week) een ongezonder leven lijden dan sporters die duidelijk meerdere jaren met hun sport/lichaam bezig zijn, er een gezondere voeding op nahouden en die dan eventueel één of meer kuur(en) per jaar doen. En natuurlijk deftig kuren en niet gedurende jaren aan een stuk.
              Dat rook/en drankmisbruik is in mijn ogen nefaster voor het lichaam.

Comment

Originally posted by been View Post
                Leer eerst is normaal typen man echt heel iritant die BrEzAhh taal.
                sorry maat zo typ ik nou eenmaal trouwens alles staat zo wat goed alleen worden met een ij zet ik met een y

Comment

nu we er toch over bezig zijn

wat krijg je juist als je zeg maar.. te lang blijft kuren of te snel achter elkaar...?

Krijg je dan gewoon die leverproblemen of krijg je hem effectief niet meer recht binne een paar jaar?

mss stomme vraag maar kwil wel eens een aantal reacties daarover horen

Comment

Originally posted by huhh View Post
                    nu we er toch over bezig zijn

wat krijg je juist als je zeg maar.. te lang blijft kuren of te snel achter elkaar...?

Krijg je dan gewoon die leverproblemen of krijg je hem effectief niet meer recht binne een paar jaar?

mss stomme vraag maar kwil wel eens een aantal reacties daarover horen
                    Je kan van te lang kuren of te snel achter elkaar diverse problemen krijgen, zoals:

Chemische castratie.
                    Gynecomastia
                    Androgene kaalheid,
                    Leverschade
                    HDL-cholesterol neemt af, en LDL-cholesterol neemt toe.
                    Psychische afhankelijkheid.

En zo kan ik nog even doorgaan.

Grtz.

Comment

al die zaken die jij opnoemt gebeuren of hebben kans op gebeuren bij zelfs 1 malig gebruik.

Comment

True, behalve dan chemische castratie, want dit krijg je toch echt pas als je heel langdurig kuurt.
                        Maar de overige dingen die ik genoemd hebt, is helemaal afhankelijk van de individuele gevoeligheid. Alleen bij langdurig of vaak kuren achter elkaar, kunnen de side effects sneller optreden.

Comment

Originally posted by Castaway View Post
                          True, behalve dan chemische castratie, want dit krijg je toch echt pas als je heel langdurig kuurt.
                          Maar de overige dingen die ik genoemd hebt, is helemaal afhankelijk van de individuele gevoeligheid. Alleen bij langdurig of vaak kuren achter elkaar, kunnen de side effects sneller optreden.
                          Je zaadproductie kan verminderen of zelfs compleet lam liggen tijdens de kuur. Op dat moment ben je technisch gezien chemisch gecastreerd en zal je moeilijk/geen kinderen kunnen verwekken, is gelukkig (nog) niet permanent natuurlijk. Slecht enkele middelen verbeteren de kwaliteit en productie van het zaad, zoals proviron.

Permanent zou het enkel zijn als je je eigen testaanmaak permanent plat krijgt. Maar dan moet je al serieuze toeren uitsteken om dat te flikken.

19-nor middelen zijn op dit vlak de absolute toppers, en ik heb al enkele artikels gelezen over blijvende schade bij deca.
                          Last edited by Genjuro; 01-07-2007, 15:12.

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                            Permanent zou het enkel zijn als je je eigen testaanmaak permanent plat krijgt. Maar dan moet je al serieuze toeren uitsteken om dat te flikken.
                            We hadden het hier toch over langdurig gebruik? Bij kuren van een jaar of langer aan een stuk, zijn je ballen gereduceerd tot erwtjes en is het zaakje zo verkleefd dat je geen zaadproductie etc. meer hebt.

Originally posted by Genjuro View Post
                            19-nor middelen zijn op dit vlak de absolute toppers, en ik heb al enkele artikels gelezen over blijvende schade bij deca.
                            Val wel mee met de schadelijke bijwerkingen, bij een kuur van 8 weken en minimaal gedoseerd (in praktijk wordt meestal overgedoseerd). En je kan tot een groep behoren die extra gevoelig zijn voor deze middelen.

Grtz.
                            Last edited by Castaway; 02-07-2007, 06:53. Reason: Tekst wat aangepast

Comment

Mij kan je niet wijsmaken dat _normaal_ A.S gebruik erg schadelijk is. Met normaal bedoel ik normale doseringen (geen 3gr. test per week dus b.v. ) Time off is net zo belangrijk.

Er zullen altijd wel uitzonderingen zijn. Net zoals sommige lichte rokers zware problemen kunnen krijgen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X