Clomid....zwangere vrouwen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Clomid....zwangere vrouwen?

Sorry voor deze misschien domme vraag maar ik ben van plan om een kuurtje te doen met Anapolon.
    Daarna Clenbuterol voor een beetje vetverbranding.
    Voor ik begin met wat dan ook wil ik echt alles weten over de voor en nadelen van kuren (lees: gevaren)
    Ben heel wat wijzer geworden dankziij dit forum, echter ik lees overal dat nakuren met Clomid goed is om de leverfuncties te herstellen na een kuur.
    Dus ik via een zoekmachine zoeken op Clomid en nu lees ik dat dit voor vrouwen is die geen eisprong hebben of zoiets.....
    zie deze link:
    http://www.geneesmiddelenrepertorium...omi_06492.html

Mijn vragen zijn dus:
    1) wat is clomid? volgens mij een hormoon ofzo
    2) wat doet het voor je lever?
    3) heeft milkthistle dezelfde werking, is dat een natuurprodukt wat zo te koop is?

Sorry dat ik misschien dom overkom maar wil gewoon graag alles weten voor ik wat slik.

cameo, als jij denkt dat clomid net zo werkt als mariadistel, dus lever hersteller, en je ontdekt dat clomid een medicijn is heb ik maar 1 tip voor je: blijf eraf!!!!
    bijna alle anabolen zijn medicijnen. missch. helpt dit: meeste anabolen zijn om ###### te bestrijden (vooral borstkanker) en voor aids patienten.
    nu je dit leest, zal je zien dat je lang en lang en lang niet genoeg weet om te beginnen. om nu in dit topic alles uit te gaan leggen en vertellen duurt veel te lang, dus ik zou zeggen: lees alles wat je hier kan vinden. dan weet je ongetwijfeld heel wat meer.

groeten, bruceb
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Camaro ik ga mee met Bruce hierin.
      Clomid is om je eigen test produktie te herstellen na een kuur en doet niets voor je lever, het is eerder belastend.

Als eerste kuur zou ik ook zeker geen anapolon nemen dat is zo`n beetje de meest agressieve AS die er is.
      Je gaat erg hard vooruit in massa en kracht maar raakt het net zo snel weer kwijt.

Verdiep je eerst een beetje in de diverse soorten AS voordat je iets beslist.

Nolvadex is net als clomid geschikt om na te kuren. Toets nolvadex maar in en je zult lezen dat het wordt gebruikt bij borstkanker. Winstrol wordt ook gebruikt bij mensen met ernstige brandwonden en veel oude mensen krijgen deca na een operatie om sneller en beter te herstellen.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ben me eigen suf aan het lezen :-)
        Maar soms zie je door de bomen het bos niet meer, en de een zegt dit en de ander dat......
        Dus ik haalde het allemaal een beetje door elkaar, vandaar me (domme) vraag.

Dus dat mariadistel is wel een leverhersteller?
        Ga ik daar wel ff verder op zoeken...

bedankt voor de reacties,

Comment

Ik had vroeger een leraar wiens motto was 'domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden'.
          Dat neemt niet weg dat ik het helemaal met de heren eens ben. Als je clomid verwart met mariadistel ben je nog lang niet ver genoeg om het gebruik van as te kunnen overwegen.
          Een zeer positief punt is dat je je vragen in ieder geval stelt voordat je ergens aan begint.  
          Een aantal antwoorden heb je hier al gehad en een aantal tips ook, neem ze alsjeblieft goed ter harte want ze zijn absoluut heel goed bedoeld. Je kunt heel veel verzieken met het gebruik van as als je niet precies weet waar je mee bezig bent...

Oh ja, as zoals gebruikt door bb'ers wordt eigenlijk nooit ontwikkeld met dat specifieke doel voor ogen. Het zijn dus producten die ontwikkeld zijn om een geheel ander doel te bereiken, maar die door een ander soort gebruik en veelal in veel grotere doseringen het neveneffect hebben dat ze spiergroei stimuleren. Of in het geval van bijvoorbeeld clomid bepaalde schadelijke bijwerkingen van een kuur kunnen helpen herstellen.

Veel succes met lezen en leren en bij twijfel altijd vragen, zeker als je daadwerkelijk gebruik gaat overwegen!  

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (camaro @ Jun. 14 2003,09:25)]Ben me eigen suf aan het lezen :-)
            Maar soms zie je door de bomen het bos niet meer, en de een zegt dit en de ander dat......
            Dus ik haalde het allemaal een beetje door elkaar, vandaar me (domme) vraag.

Dus dat mariadistel is wel een leverhersteller?
            Ga ik daar wel ff verder op zoeken...

bedankt voor de reacties,
            Niks domme vraag hoor
            het maakt alleen duidelijk dat zoals je zelf al aangeeft je nog veel kunt leren over het hoe en waarom van AS. Wist net als jij in het begin ook al die dingen niet hoor.

Mariadistel is inderdaad een leverhersteller.
            Legalon 70 is een leverbeschermer.
            Zo zijn er meerdere natuurlijk maar dit als voorbeeld.

Greets...

Comment

kan zeker nog heel wat leren....
              maar ben al weer wat wijzer.

bedankt he,

doeiiii

Comment

Camaro...

Greets...

Comment

Veel leesplezier en als je die abombs al hebt, bewaar ze voor later, maar zeker niet in je eerste kuur.

Grtz

Comment

Camaro, clomid is absoluut niet een leverhersteller, het is juist belastend voor je lever. Voordat je ook maar iets gebruikt, wat zijn je doelstellingen. Wat denk je te bereiken met AS? Het kan je zeker helpen op een bepaald moment, maar het kan ook echt heel slecht voor je zijn.

Betr. het advies van riki, ik zou die abombs NIET bewaren, maar weggooien. Dit is iets wat je nl. zeker NIET wilt gebruiken. Geloof me ik spreek uit eigen ervaring.

Blijf doorgaan met lezen/leren en vragen stellen. Totdat je behoorlijk wat meer kennis hebt. Denk dan pas opnieuw na of je een kuur wilt doen, zoja post deze kuur en laat de ervaren personen er hun commentaar op geven.

ps. Zoals zo vaak heeft shannasse weer gelijk 'domme vragen bestaan niet'
                    What's the difference between your wife and your gear?
                    They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                    I also love them both, and can't live without them.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X