Nieuw kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw kuurtje

Ik heb mijn nieuw kuurtje samengesteld en het ziet eruit als volgt:

Week   Deca-Durabolin  Winstrol  Proviron  Clomid
    1              200              10           50
    2              400              20           50
    3              400              30           50
    4              400              30           50
    5              400              30           50
    6              200              30           50
    7                                                          100
    8                                                           50
    9                                                           50

Wat denken jullie hiervan?
    Binnen 2 weken ga ik starten.
    Zou ik hier nog mariadistel bijnemen of niet , en zoja hoeveel?

Moody zoals ik al in de pm zei: probeer eerst die compounds en au natural, pak daarna pas de aas.

Grtz

Comment

Moody je bent toch net klaar met je vorige kuur dacht ik

In de kuur die je beschrijft zou ik de deca op 400mg per week zetten en de Winstrol op 30mg per week. Niet opbouwen zeker de deca niet.
      Clomid pas 3 weken na je laatste deca injectie mee beginnen en niet meteen.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ja ik heb net een sustanon only kuurtje achter de rug , waar ik niet boven de 76kg geraakte en nu terug alles van kwijt ben .
        Ik zit momenteel op 72kg , maar ben wel redelijk droog.
        Het probleem is ook dat ik na de kuur direct zeer hard heb gewerkt in mijn huis en geen tijd meer had voor te trainen en te eten.
        Het was werken ,slapen ,werken.
        Maar nu heb ik terug veel tijd en ga ik er terug tegenaan.

Dus Curiosio , jij zou direct op 400 gaan met de deca en 30 met de winny.
        Wat denk je van de proviron, is dat noodzakelijk?

Comment

Proviron is in mijn ogen niet noodzakelijk. Ik denk dat je met de combi deca-winstrol niet veel vocht gaat vasthouden namelijk.
          Wat zijn je verwachtingen eigenlijk met deze kuur? Je gaat er geen kilo mee winnen denk ik. Wel droge spiermassa.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

benje al wel klaar in je huis? want het gebeurt zo triest vaak dat zoveel jongens gaan kuren om groot te zijn en dan laten ze het versloffen. het idee gaat vaak: nu ben ik groot dus nu kan ik rustig aan doen. NEE, het is moeilijker om je massa te houden dan om het te krijgen hoor!! das een denkfout die missch. wel 70% van de recreatieve gebruikers maakt.
            nee, ik zeg niet dat jij zo denkt, maar ik vind wel dat je al weer heel snel naar de as grijpt. en dan lijkt het of je weer massa wilt pakken. (nu maar hopen dat je het wel houdt)
            iig succes.

greetzz bruce
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Moody ik zou nog even wachten met je volgende kuur. Ik zou ook die proviron laten vervallen, heb je met zulke lage dosis nl. niet nodig. Ik zou ook de winstrol meteen op 30MG beginnen, evt 40-50MG per dag. Plus ik zou de kuur minstens 8 weken lang maken. Luister verder naar het advies van curiosio.

Zorg ook dat je tijd hebt om te trainen en te eten. Als je dat niet hebt, is het gebruik van AS zonde van je geld.
              What's the difference between your wife and your gear?
              They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
              I also love them both, and can't live without them.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X