Clomid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Clomid

Lees eens de volgende link over het wel of niet gebruiken van Clomid als nakuur. Ik zeg er even bij dit is NIET mijn mening!!

http://www.elitefitness.com/articledata/efn/061603.html

ps. Curiosio ik hoop dat je het geen probleem vindt dit ik naar een andere site link?
    What's the difference between your wife and your gear?
    They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
    I also love them both, and can't live without them.

Diet heb maar een kwart gelezen, maar dat is gewoon een advertentie om een boek te verkopen en member te worden a x $ per maand van dat forum. Zou niks aannemen van wat daar staat. Meeste preferen tegenwoordig Nolva ipv clomid.

Grtz

Comment

Diet die link is geen probleem hoor

Het stukje vind ik onzin. Het is dan ook het eerste stukje wat ik lees wat dit zegt. Alle anderen zeggen het tegenovergestelde.
      Ook uit ervaring kan ik zeggen dat het verre van juist is. Het werkt gewoon wel.

Riki clomid is poulairder als nolvadex. Vroeger had je alleen nolvadex en later kreeg je clomid. Dit werd toen vreselijk populair, misschien wel een beetje onterecht.

Ben zelf ook altijd voorstander van clomid geweest.
      Ga de volgende keer nolvadex proberen gewoon om eens te kijken.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X