Trenbolone acetate vs deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trenbolone acetate vs deca

Trenbolone acetate VS Deca VS Boldenone

Wie heeft hier al ervaring mee en wat zijn de groote verschillen.
    Blijkt dat je met Tren minder vocht vasthoud en ook meer overhoud dan Deca.
    Is dit ook te combineren met D-bol?
    Wat zijn jullie meningen hierover?

Heb alleen ervaring met deca en die is positief.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Geen van allen ooit gebruikt. Tren oftewel fina(plex) wordt vooral in vaste vorm verkocht, vooral voor vee (pellets). Schijnt heel erg goed te werken. Alleen zie ik het niet zo zitten om met zgn. finakits te werken (nodig om het van vast naar vloeibaar/injecteerbaar te krijgen).

Groot verschil tussen deca is dat deca langwerkend is en tren juist niet. Bovendien schijnt de water retentie minimaal te zijn, terwijl je hier met deca meer last van kan hebben. Tren kan dus makkelijk in een cutting cycle gebruikt worden samen met bv. winnie. Wat dat betreft is het te vergelijken met boldenon alleen is het veel sterker (boldenon echter ook een langwerkend AS). Veel mensen schijnen tren een ideaal AS te vinden ,omdat het wanneeer je het zelf maakt ook goedkoop is naast dat het een krachtig anabool/androgeen is. Je zult wel veel vaker moeten injecteren (ED of EOD).

Gaan veel verhalen de ronde over roidrage en toegenomen agressiviteit in combinatie met fina/tren. Waarschijnlijk is hier veel van overdreven maar het is wel een sterk anrogeen produkt.

Wat betreft dat minder overhouden op deca dit heeft ook te maken met het feit dat met deca gebruik je ook veel water vasthoudt die na de kuur weer verdwijnt. Dit gaat gepaard met een afname van je gewicht echter dit is water en geen spiermassa.

Wellicht zijn er andere mensen die uit eigen ervaring kunnen putten. Meer leesvoer over tren: Tren
      nogmaals het schijnt aardig kickass te zijn.

Comment

bedankt voor de info , maar denk dat ik het toch bij de gewone Deca zal houden, die fina kits zie ik toch niet zo zitten
        Het is zo al ingewikkeld genoeg.

Comment

Greets...

Comment

Ja ik zou ook afzien van fina is met name voor de nieren/lever erg toxisch, in ieder geval niet iets voor iemand die niet veel ervaring heeft. Persoonlijk zie in Boldenon/equipoise wel zitten, goede verhouding tussen androgene/anabole werking en je zult er weinig water op vasthouden.

Ik zou deca in ieder geval wel stacken met test. Fina en boldenon worden niet zo vaak gecombineerd met dbol omdat je op dbol veel water vasthoud en met fina en boldenon juist niet (lean gains).

Comment

ik vraag me af of fina nog te krijgen is.
              tren van GS zit gewoon in 10ml flesjes. niks aan de hand dus. je kan elke dag een ml etje dr uit trekken. 75mg per ml. zeker elke dag prikken, omdat het anders bijna niet werkt. (ervaring)
              van tren wordt je erg sterk en groot. van deca wordt je niet echt sterker is mijn ervaring.
              ik vindt ook dat je tren en deca niet kan vergelijken. het zijn niet dezelfde producten. (zoals deca en boldone matchen)
              de ideale stack met tren is dboll en evt. testosteron. omdat tren een soort zelfde werking als testo heeft zou je de hoeveel heid tren die je gebruikt minder kunnen maken adhv de hoeveelheid testo die je erbij gebruikt.
              tren stacken met alleen dianabol is een grote aanrader. je spreekt dan alle receptoren van je spieren aan.
              1 tegenpuntje: allebei zijn ze toxisch.

gr. bruce
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik zou tren nooit niet gauw zonder test nemen. Fina dick schijnt echt geen pretje te zijn, wat dat betreft is het goed te vergelijken met deca. Tren wordt niet niet meer door de officiele pharmaceutische bedrijven gemaakt.

Maar ja op zich is het 2 a 3 keer zo sterk anabolisch als test, echter zware sides.....

Wat betreft de deca het zou kunnen dat je een underdosed/fake gebruikt hebt, schijnt veel nagemaakt te worden die deca.

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (whoknows @ Jun. 25 2003,14:29)]Ja ik zou ook afzien van fina is met name voor de nieren/lever erg toxisch.
                  Klopt fina is echt heel erg slecht voor je nieren. Het is zo ongeveer het slechtste wat je je nieren kunt aan doen (op gebied van AS). Waarom fina zo populair is? Het geeft een perfecte droge spiermassa. In de US is het de 'poor mans roid' lekker rommellen met fina-kits je hoeft niet bang te zijn voor fakes (je stopt er zelf in wat je wilt) en het kost bijna geen cent.
                  What's the difference between your wife and your gear?
                  They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                  I also love them both, and can't live without them.

Comment

Hoe ziet een kuur eruit met alleen tren voor een beginner?
                    (dosering en nakuur)

Comment

0.5 ml ED.
                      Uiteraard nakuren.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X