lever beschermen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• lever beschermen

Hallo ik ben bezig met een dianabol kuur en is giftig voor de lever.
    Nu heb ik gelezen dat mariadistel help je lever te beschermen en reinigen
    zou iemand mij kunnen aanraden welk product ik hiervoor het beste kan halen.

Alvast bedankt

greetzz Geert
    To grow or not to grow that's the question
    alle kilo's moeten eerst naar binnen

Verwacht van Mariadistel niet al teveel.
    Maar zoek maar eens op Milk & Thistle, dan kom je al een heel eind.

Je zou ook Liv52 kunnen nemen, na de kuur.

Grtz.

Comment

Ik heb nooit een leverbeschermer gebruikt . Volgens heeft zoiets geen waarde
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

lever

als je weet dat het zulke zware gif is en je zit er over in, waarom neem je het dan... ik snap dat je wilt groeien maar gebruik dan een spuit dat is een stuk veiliger.

Het kwaad is al geschied dat verander je niet in een dag door een wondermiddeltje te nemen....

Comment

mariadistel is geen leverberschermer maar een leverreiniger
          the one and only tabata overlord

Comment

Alvast bedankt voor de info heb de dianabol kuur voor basis genomen wil ook test bij gaan spuiten dus niet dat ik niet wil spuiten.

Is eerste kuur als iemand nog tips heeft hoe of wat ik het beste kan nemen had in ieder geval gehoord dat dianabol goed is als basis

en lever reinigen is toch ook goed of niet???

tips nog altijd welkom

greetzz Geert

Comment

kuur

tuurlijk is het goed om te reinigen, maar als je de dosis een beetje normaal houd verwerkt je lichaam dit zelf allemaal.
              Voor een eerste kuur mocht je willen spuiten is deca en test of sus een goede keus, dianabol is eigenlijk altijd wel een goeie om er bij te doen.

het is moeilijk denk ik om voor ons te zeggen wat een goede kuur is, want wat is je doel?

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                tuurlijk is het goed om te reinigen, maar als je de dosis een beetje normaal houd verwerkt je lichaam dit zelf allemaal.
                Voor een eerste kuur mocht je willen spuiten is deca en test of sus een goede keus, dianabol is eigenlijk altijd wel een goeie om er bij te doen.

het is moeilijk denk ik om voor ons te zeggen wat een goede kuur is, want wat is je doel?
                Mijn doel is groeien zoals vele denk ik hier ik wil massa en kracht creeeren niet monsterlijk maar gewoon goed breed

Greetz Geert

Comment

ik geloof niet in een lever reiniger niet alleen d-bol is slecht voor je lever alle tabs zijn slecht voor je lever ook medicijnen die je van een dokter krijgt zijn schadelijk voor de lever.

ik zou als ik jou was gewoon houden bij test, winstrol , en d-bol , test en d-boll voor massa en winstrol voor kracht mooi voor je vecht sport zo wordt je mooi breed en niet monsterlijk

Comment

Originally posted by baricade View Post
                    ik geloof niet in een lever reiniger niet alleen d-bol is slecht voor je lever alle tabs zijn slecht voor je lever ook medicijnen die je van een dokter krijgt zijn schadelijk voor de lever.

ik zou als ik jou was gewoon houden bij test, winstrol , en d-bol , test en d-boll voor massa en winstrol voor kracht mooi voor je vecht sport zo wordt je mooi breed en niet monsterlijk
                    thnx we gaan het wel zien hou je op de hoogte

en mag we lerg breed zijn hoor alleen sommige bb zijn wel te die foto bij je profiel dat is mijn streven

Greetzz Geert

Comment

dat wordt hard en jaren werken. het zijn helaas geen wonder snoepjes.
                      je ben 79kg, dus das nog een lange weg te gaan naar zoiets als dat profiel fotootje.
                      je ben wel een vreselijke mazzelpik met die borst, want 98% loopt te kloten met een achterlopende borst op de rest. dus een mooie fysiek (die je al hebt) moet voor jou wel redelijk snel te krijgen zijn. maar een compleet verhaal zoals dat fotootje.... reken op minimaal 6 jaar onafgebroken dieten, kuren (op en af) trainen, nog es dieten en ben bang: hgh.
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                        je ben 79kg, dus das nog een lange weg te gaan naar zoiets als dat profiel fotootje.
                        je ben wel een vreselijke mazzelpik met die borst, want 98% loopt te kloten met een achterlopende borst op de rest. dus een mooie fysiek (die je al hebt) moet voor jou wel redelijk snel te krijgen zijn. maar een compleet verhaal zoals dat fotootje.... reken op minimaal 6 jaar onafgebroken dieten, kuren (op en af) trainen, nog es dieten en ben bang: hgh.

met bruce eens

Comment

Ik snap je helemaal en ben al 5 jaar aan t trainen weet dat het kei hard werken is maar je moet het er voor over hebben het geeft me gewoon een voldaan gevoel als ik aan t trainen ben geweest en kapot thuis kom daar doe je het voor. weeg inmiddels 82 kg dus al 3 kg erbij nog vele te gaan.

Maar denk dat het goed is een voorbeeld te hebben een doel te stellen dan heb je iets waar je naar toe kunt werken dat heb ik met Muay thai dat heb je nodig om de drift te houden en of een doel te bereiken is binnen 6 of 10 of 20 jaar maakt niet uit dan ga je er tenminste voor.

zo denk ik er over en ik denk dat elke sporter zo moet denken anders bereik je niks.

Greetzz Geert

Comment

ergens heb je gelijk, maar ik denk dat de meeste mensen wat minder hoge doelen nemen, die op redelijke termijn, denk aan 1 tot 2 jaar, te halen zijn om te voorkomen dat je gaat dippen omdat het nog zo ver weg is. eenmaal dat doel bereikt, dan bijstellen naar een volgend haalbaar doel. het zou deprimerend zijn als je 15 of zoals jij zegt 20 jaar bezig bent en het toch niet haalt. das heeeeeeel lang 'voor niks' gewerkt.
                            maarre... keep posting, en we zullen het vanzelf zien
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ergens heb je gelijk, maar ik denk dat de meeste mensen wat minder hoge doelen nemen, die op redelijke termijn, denk aan 1 tot 2 jaar, te halen zijn om te voorkomen dat je gaat dippen omdat het nog zo ver weg is. eenmaal dat doel bereikt, dan bijstellen naar een volgend haalbaar doel. het zou deprimerend zijn als je 15 of zoals jij zegt 20 jaar bezig bent en het toch niet haalt. das heeeeeeel lang 'voor niks' gewerkt.
                              maarre... keep posting, en we zullen het vanzelf zien
                              Ik zeg niet dat het binnen 15 of 20 jaar haalbaar is maaar het gat om het geen dat ieder een doel moet hebben een streven ook al is het niet bereikbaar dat laat streven laat je topprestaties voor jou kunnen maken heb het vaker meegemaakt. tenminste bij mij werkt het zo dat motiveert me elke dag weer

Greetzz Geert

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X