Dbol en krachttoename?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dbol en krachttoename?

Riki heeft zijn injects al in bestelling staan voor zijn 1e of 2e kuurtje, ben er nog niet geheel uit. Misschien frontload met dbol, bevalt het goed, de deca en sust combi erachteraan voor 8 weken. Maar goed, wat ik me nu afvroeg is de krachttoename van dbol-only (akpuxuh), kan iemand me dat eens even haarfijn omschrijven.

Grtz

heb nog nooit dboll only gedaan, maar dboll geeft je wel kracht, maat van me deed het met lichte dosering test prop en werd beresterk... was ook akhupuxuhuhuh nogwat

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] ]akhupuxuhuhuh nogwat
      oooooooh die!!
      DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

D-boll staat bekend om krachttoemame net als vocht vasthouden overigens..
        In combi met andere AS komt het het beste tot zijn recht.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

niks frontload, die goed bevalt! je kan toch niet testo/ deca nemen omdat dianabol goed bevalt? je koop ttoch ook geen opel kadet omdat een mercedes lekker rijdt?
          doe nou gewoon wat curioso (bijna) altijd aanraadt:
          8 weken je sust/ deca en de eerste 4 weken (ofzo) je dboll erbij. dan heb je een kuurtje wat es niet door velen wordt bekritiseerd en je achteraf heel blij mee bent. (denkik).

greetzz wijze bruce
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik denk dat je zeker voor je eerste kuurtje geen frontload met test/sust hoeft/moet doen. Immers als het niet goed valt zit je gelijk in een world of shit. De krachttoename van dbol is mede gerelateerd aan de toename van water in de spieren hoe dit precies werkt is mij niet geheel duidelijk wellicht neemt het volume van de spieren toe en kan dan meer arbeid verrichten.

Bv. veel mensen schijnen op sust de zgn. sust flu te krijgen. Als je daar gevoelig voor bent / of overgevoelig voor water bent, kan je echt problemen krijgen als je in een paar dagen een gram injecteerd.

Ik vind de combo dboll/sust/deca ook een solide stack. Maar persoonlijk heb ik gekozen voor 8-9 weken alleen sust als eerste kuur en dat werkt goed (tot nu toe ong 11 kg winst). Mijn redenatie erachter was:
            - geen stack de eerste keer om precies uit te vinden wat mijn lichaam doet op alleen test
            - simpele kuur niet te veel injects voor een eerste kuur
            - ik ben redelijk groot dus niet te weinig aan doses maar ook niet te veel  --> 500 mg per week
            - meerdere injects per week om de test levels een beetje constant te houden --> 2 per week.
            - niet ongeduldig --> als deze kuur niet het gewenste resultaat heeft kan ik altijd op een later tijdstip een zwaardere kuur doen
            - een AS nemen dat een gegarandeerde werking heeft met niet teveel sides
            - Injects zijn beter dan pillen --> geen plaats voor angst voor injecties.
            - ik wilde geen AS dat mijn sexdrive onderuit zou halen en mij een te harde shutdown zou geven ( --> geen deca of fina zonder test)
            - Ik wilde niet exploderen als een ballon , heb mensen gezien met streachmarks enzo van het te snel groeien.  Te snelle groei verdwijnt ook weer gemakkelijk (ook gezien)
            - heb wel overwogen om een enkelvoudige kortwerkende test te nemen i.p.v. sust
            - is de eerste keer dat ik iets betrek van mijn source, iets nemen waar liefst weinig fakes van zijn.
            - liefst iets met niet te veel waterretentie maar wel een solide gain. Ben altijd redelijk droog geweest en ben overtuigd dat ik wat water weer kwijt kan raken beetje water retentie neem ik op de koop toe
            - prijs van de AS is geen issue --> gaat om je gezondheid en wil niet besparen op AS vooral de eerste kuur.
            - liefst human grade AS
            - had ook niet zoveel behoefte aan een krachtsexplosie na een paar dagen. Liever een wat geleidelijke opbouw gedurende een aantal weken. --> voor mij daarom geen dbol/anadrol

Wellicht heb je hier wat aan en geeft het wat aanknopingspunten voor een eventuele eigen kuur.

Comment

Thx whoknows, daar heb ik zeker wat aan, ik twijfel aan injects aangezien voor de 1e maal lang in je systeem zitten. Das de eigenlijke reden. Du sdacht misschien starten met dbol en injects erachteraan.

Grtz

Comment

Over het algemeen hoor je van dianabol idd de krachtoename wel als hoofdbijwerking

Zelf heb ik bij het gebruik van dianabol eigenlijk nooit echt veel gemerkt van krachttoename

Wel een beter spierconditie/uithoudingsvermogen in de zin dat je training 'lekkerder loopt'.

Maar wat telt uiteindelijk ? voor mij is dat vooralsnog de > spiegel en de weegschaal. De krachtoename zie ik dan toch als een tweede.

Groet

Comment

Hoewel je daar eigenlijk helemaal gelijk in hebt heb ik het altijd allebei willen hebben

Omdat ik altijd puur voor massa en kracht getraind heb. Ik vind een heel groot lichaam ( zeg 110kg+ ) dat niet fatsoenlijk kan banken, squatten of dead-liften niks.
                  Er loopt er bij ons één rond van 120kg met een bf van 20%.
                  Bankdrukken met moeite 120kg en squatten 150kg.
                  Past niet vind ik en ja ik weet ook dat de spiegel het belangrijkste is

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ben gewoon nieuwsgierig, van de xenadrine ga ik al hard, ben benieuwd hoe dat met dbol gaat.

Grtz

Comment

ik heb die russische d bol geslikt wordt je stuk sterker van massa neemt ook supeer toe ofte wel super pil je bout op van 2 naar 6 per dag werkte bij mij goed. Je wordt na 3 dagn al wat sterker raar maar waar errug snel. let wel op de echte verpakking moet gehel russchisch of engels zijn nietgemixt engels en russisch begrijp je kijk anders voor de fake verpakkinng op body page .nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X