kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

verdiepen

weet je wat het is hoe meer je er in gaat verdiepen hoe meer je tegen gaat komen in het fitness, er is zoveel te zien en te leren dat het eigenlijk bijna nooit stopt, veel lezen en vragen kom je ook al ver mee.

over de weegschaal, ik weet hoe het is in een kuur telkens op de weegschaal, maar het is ook een gevaar vaak als je bv maar 1 kg afvalt of zelfs nog minder kan je in een depri bui komen en denken waar doe ik het dan voor, goed eten goed trainen en goed slapen en toch afvallen, komt niet ten goede van het trainen.......maar nogmaals ik sta ook regelmatig op de weegschaal weet wat je bedoelt.

Comment

Originally posted by hilversum 27 View Post
      ok bedankt leroy en onderhandelen ook kijk volgende week wel weer hoeveel erbij is gekomen
      WAARSCHUWING DIT IS OP EIGEN RISICO HE
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
      We like it

Comment

hhaha

weet dat het op eigen risico is maar komt goed .

laterz

Comment

Originally posted by leroyw View Post
          over de weegschaal, ik weet hoe het is in een kuur telkens op de weegschaal, maar het is ook een gevaar vaak als je bv maar 1 kg afvalt of zelfs nog minder kan je in een depri bui komen en denken waar doe ik het dan voor, goed eten goed trainen en goed slapen en toch afvallen, komt niet ten goede van het trainen.......maar nogmaals ik sta ook regelmatig op de weegschaal weet wat je bedoelt.
          je hebt geen weeschaal nodig man, na een tijdje gaan mensen raar lopen doen, krijg je commentaar tja dat was mijn moment van op de weegschaal staan, deed mn adem in houden dacht dat t niet hoog zou zijn
          fucking 10 kg, das schrikken hoor ga je wgschaal ff weer aan en uit doen en weer staan hahha
          We like it

Comment

......

wat ik heel erg merk is dat het lijkt in je ogen of mensen gaan krimpen, je haalt ze gewoon in haha

Comment

inhalen

he leroy pas maar op dat ik jou niet inhaal hahahah
              grapje .
              maar je bent zeker gegroeid nadat ik je laatst zag laterz

Comment

Originally posted by dino21 View Post
                Maar welk merk apparaten hebben jullie op je gym dan erik?
                Bij ons hebben ze matrix en mts en mts is echt zware weerstand dat is 3 keer zo zwaar als technogym met hetzelfde gewicht.
                Bij de gym waar ik train hebben ze alleen apparatuur van technogym. De meeste apparaten gaan tot 100Kg behalve de beenspier apparaten.

Het grote nadeel vind ik van apparaten dat het een groot deel van de beweging wegneemt. Daarom ben ik een voorstander van de vrije oefeningen

grts

Comment

beweging

Over dat het je beweging weghaalt, dat weet ik nog zo net niet, je kan met een machine veel beter gecontroleerd de oefening uitvoeren, het voordeel van losse gewichten is dat je je beter moet concentreren en je ook beter in evenwicht raakt en je bv de gewichten verder kunt laten zakken met rekken enz....

Comment

met geisoleerde oefeningen kan je veel precieser/doetreffender je spier/doelgroep pakken zonder te rusten/ steunen op andere spiergroepen

bij losse oef pak je voor groot gedeelte andre.....mee

daarom prefereer ik 50/50
                    We like it

Comment

ik vind technogym echt slecht wij hebben ook de hele lijn maar ook de lijn van matrix en mts.
                      En mts is echt super apparaten heel veel verschillende bewegingsbanen en super zwaar al pakmje maar weinig gewicht.
                      Maar vrije beweging vind ik ook altijd beter natuurlijk maar zker voor rug vind ik de apparaten van mts echt super.
                      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Trainingsapparaten zijn een goede afwisseling voor vrije gewichten. Je kan ze heel goed in een trainingsschema inpassen.

Toch blijf mijn voorkeur uitgaan, naar basis oefeningen - isolatie oefeningen, met vrije gewichten.
                        Waarom? Omdat je dan ook andere spieren aanspreekt (stabilisatie spieren).

Grtz.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X