een beetje hulp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• een beetje hulp

Ik ben op zoek naar tabletten, stanozolol 10mg en dianabol... bij mij in de buurt kan ik het gewoonweg niet krijgen of ken de juiste mensen niet, via internet vind ik klote en vertrouw het ook gewoon niet.. als jij dit leest en je woont in de omgeving groningen straal van 50 km kunt en wilt mij helpen dan stuur me even een mailtje op [email protected] ps even voor de moderators ik hoop dat dit geen probleem is, heb de regels gelezen en vond dat dit moest kunnen, zo niet sorry dan
    uut grunn!

op deze manier kan je nog net zo goed slecht spul halen want op internet en en forums zoals deze lopen ook genoeg nepaanbieders rond die je maar al te graag willen verkopen.
    Je moet gewoon proberen wat meer connecties op te doen bij je op de gym.
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by elpadrone View Post
      Ik ben op zoek naar tabletten, stanozolol 10mg en dianabol... bij mij in de buurt kan ik het gewoonweg niet krijgen of ken de juiste mensen niet, via internet vind ik klote en vertrouw het ook gewoon niet.. als jij dit leest en je woont in de omgeving groningen straal van 50 km kunt en wilt mij helpen dan stuur me even een mailtje op [email protected] ps even voor de moderators ik hoop dat dit geen probleem is, heb de regels gelezen en vond dat dit moest kunnen, zo niet sorry dan
      Dan zou ik je geld eerder aan een oogcorrectie besteden.

Lees regel 3 nog maar eens na.
      the one and only tabata overlord

Comment

@ Genjuro: Ik vrees dat jijzelf ook beter je geld kunt besteden aan een oogcorrectie, het is regel vier
        * Regel 4
        Níet toegestaan is het vragen naar of noemen van suppliers én prijzen van verboden middelen.
        @ elpadrone:
        Ik kan je wel wat over de post sturen, de werkzame stof is 500mg per tablet. Wel is het niet stanozolol, maar dat mag de pret niet drukken. Een tabletje ibuprofen voor en na de training doet ook wonderen. Het zorgt alleen wel niet echt (eigenlijk eerder echt niet) voor spierwinst, het onderdrukt de boodschappers die je hersenen aanzetten tot de opdracht te geven meer spieren op te bouwen.
        Desalniettemin heb ik wel een paar doosjes beschikbaar voor de spotgoedkope prijs à 5 euro per 20 excl. verzendkosten, en zeg nou zelf, zo'n goedkope kuur krijg je nergens .
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          @ Genjuro: Ik vrees dat jijzelf ook beter je geld kunt besteden aan een oogcorrectie, het is regel vier
          * Regel 3
          Níet toegestaan is het vragen naar of noemen van suppliers én prijzen van verboden middelen.

bij mij dus niet, ik druk direct op de "forumregels" knop naast gebruikersinstellingen

http://forum.bodynet.nl/misc.php?do=cfrules
          the one and only tabata overlord

Comment

Ah op die manier. Ik drukte op regels op bodynet onder tips: http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/1...-iedereen.html . Excuses.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X