Hoi allemaal, mening nieuwe cycle.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoi allemaal, mening nieuwe cycle.

Leuk om lekker in 't Nederlands mijn vraag te stellen.

Stats.

Belg
    1m90
    momenteel 92.5 kg (bf 14%)
    vier jaar training onder de riem
    twee kuurtjes onder de riem momenteel en plannend een derde kuurtje.

Paar maand geleden woog ik op mijn maximaal gewicht 102 kg, maar vermits daar duidelijk teveel vetmassa ook was bijgekweekt, ben ik sinds een maand serieus aan het cutten en wil ik duiken onder de 10% alvorens opnieuw een kuurtje te volgen, die me terug richting 100 kg moet brengen en die in tegenstelling tot vorige malen mijn bf% niet ook de lucht in laat schieten. Daarom eerst weg met die overtollige kwabbeltjes.

Mijn dieet is volledig uitgedokterd ditmaal, vermits ik dit altijd verwaarloosd hebt, tenzij met wa extra eiwitpoedertjes weet je wel, maar ik heb nooit uitgemeten hoe en wat. Ditmaal dus wel. Zit aan ongeveer 4200 Kcal per dag als ik start met de cycle en ongeveer 360 gr eiwit per dag, uitgerekend dan.
    Dit moet helpen.

Nu wat betreft mijn cycle. Ik heb al wat ervaring opgedaan met equipoise en vond dat een milde as en ben dus zinnens opnieuw deze te gaan gebruiken. Iedereen zegt dus (zit ook op andere engelstalige forums) dat de basis van iedere cycle test moet zijn. Probleem is dat ik niet opnieuw met erwtjes in de onderste regionen opgezadeld wil zijn en drie maand moet wachten eer ik weer massa daar onder heb, hehe.

Hier is mijn cycle, die ik gepland heb.
    wk 1-12 500 mg equipoise
    wk 1-3 20 mg dianabol
    Nolvadex bij de hand en HCG ook.

Ik had gedacht om tussentijds HCG te injecteren en ik meen dat Curioso ergens gepost had dat je subcutaan ook kunt doen. De HCG die ik destijds gebruikte, da was 3ml en injecteren was een serieuze pain in the ass, letterlijk, doordat ik dat op meerdere plaatsen moest injecteren en doordat dat dus een waterige oplossing is, ouch...

Kunnen jullie me zeggen of deze cycle jullie vertrouwen inboezemt om een goeie 8-10 kg bij te komen op 12 weken tijd en of ie de jongens vanonder een beetje ongemoeid laat of wat stellen jullie voor?

Groetjes uit Belgie,
    Jim

equipoise = boldone

dit veroorzaakt ook de deca dick en kleine nootjes.
    het maakt niet uit of je deca/boldone/test/dboll gebruikt, je eigen test gaat plat.. dus kleine nootjes!

Verder is het wel een lekker kuurtje, maar denk dat die 10-12 kg wat hoog gegrepen is zonder test erbij.
    En die lage dosis dboll en dat slechts 3 weken

Comment

Ik denk niet dat je super veel gaat winnen op dit kuurtje zonder test, maar wat je wint zou kwalitatief goed moeten zijn. Ik zou persoonlijk er een test aan toevoegen. Test op zich hoeft je niet wateriger/vetter te maken als je niet te veel eet. Equipoise schijnt juist wel je eetlust goed op te wekken dus let daar even op. Als je erg last hebt van water de dboll vervangen door een frontload van EQ (dbol geeft veel water en 20 mg ed is inderdaad zeer mild). Andere oplossing om gewoon tijdens je kuur wat nolva te gaan gebruiken om waterretentie tegen te gaan.

Ik zou hem inkorten met 2 weken en wat test erbij nemen of in plaats van de laatste paar weken EQ Winstrol nemen tot aan het punt dat je chlomid gaat gebruiken. Winnie is denk ik zeer geschikt omdat het je harder maakt en je het tot een dag voor je nakuurtje kan gebruiken en om wat je gewonnen hebt te consolideren. Andere optie is wat clen te gaan gebruiken.

Wat betreft kleine nooitjes; ook met EQ zal dit gebeuren (zoals Jack al aangeeft). Tijdens je kuur kan je hiervoor HCG gebruiken en wanneer je een nakuur doet met chlomid moet dit normaal gesproken in korte tijd (paar weken) weer op oude niveau zijn. Naarmate je kuur langer duurt dan 8 weken zal het wat moeilijker worden om te recupereren. Citaat van Bill Roberts:
      "As a general rule, I would say that there seems to be little difference between using AAS for 3 weeks vs. 8 weeks: recovery is about the same either way. Between 8 and 12 weeks, it becomes more and more likely that recovery will be difficult and slow, though even at 12 weeks it is common for recovery to not be too problematic, taking only a few weeks. Cycles past 12 weeks seem much more likely to cause substantial problems with recovery. In the hundreds of consultations I have done for people with recovery problems, very few (I can recall two) were for very short cycles such as 6 weeks, while most were for usages of 12 weeks straight or more."
      Doe in ieder geval een nakuurtje met chlomid of nolva.

Comment

Bedankt voor de replies al.

Ik pas het wat aan.

wk 1-8 500 mg equipoise (boldone)
        wk 1-8 500 mg test cyp
        6 amp HCG 1500IU voor eventueel tussendoor de nootjes op peil te houden (wk 4 en 5 4500 iu injecteren subcutaan)
        nakuren met nolva 20 mg/dag en eventueel clomid 50mg/dag gedurende 2-3 weken

Wat denken jullie ervan nu?

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Black_Label_Coolrain @ Jul. 03 2003,13:27)]Bedankt voor de replies al.

Ik pas het wat aan.

wk 1-8 500 mg equipoise (boldone)
          wk 1-8 500 mg test cyp
          6 amp HCG 1500IU voor eventueel tussendoor de nootjes op peil te houden   (wk 4 en 5 4500 iu injecteren subcutaan)
          nakuren met nolva 20 mg/dag en eventueel clomid 50mg/dag gedurende 2-3 weken

Ik heb ook nog wat winstrol liggen. injecteable 10 ml/50mg/ml
          200 tabs 2mg
          Enig idee hoe ik deze zou inpassen zonder 8 weken te overschrijden?

Wat denken jullie ervan nu?
          Even nog wa toegevoegd...

Comment

Gebruik de chlomid voor na de kuur niet tijdens. Om waterretentie en gyno tegen te gaan is nolva wat beter (tijdens kuur)

In principe moet je binnen een paar weken een normale test level hebben als je chlomid gebruikt. Normaal gesproken is dit een goede nakuur: 300 mg dag 1 (2 a 3 weken na laatste shot), 100 mg gedurende de volgende 10 dagen en vervolgens 50 mg de 10 dagen daarop.

Ik denk niet dat je direct naar de 8 weken hoeft, 10 weken zou bv. ook goed kunnen zijn, is natuurlijk ok afhankelijk van je ervaring. Als je in het verleden problemen had met je recovery is 8 weken wel safe echter indien je problemen veroorzaakt zijn door niet/slecht na te kuren dan zie ik niet in waarom 10 weken niet goed zou zijn (mede omdat EQ en de test langwerkend zijn en dat pas na 3 a 4 weken meestal pas goed gaan werken).  

Winstrol kan je gebruiken tot de dag voordat je je chlomid neemt.

Comment

Zou wel een frontload doen met de test
              Verstandig om de d-boll te skippen en er een test bij te pakken.
              Die winstrol zou ik gebruiken tot 3 weken na je laatste injectie zodat als je daarmee klaar bent je meteen kan gaan nakuren.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X