Ik ben erg benieuwd naar wat naar jullie ervaring wat kuren betreft qua kracht de meeste winst opgeleverd heeft. Massa is mooi meegenomen maar het gaat me hoofdzakelijk om de vooruitgang in kracht. Graag ook even melden of de vooruitgang aanhield tijdens nakuur en zelfs daarna, alvast bedankt!!
ultieme krachttoename-kuur?
Collapse
X
-
-
Originally posted by Been View PostAls je puur en alleen kracht wil zou je Oxy's kunnen nemen.uut grunn!
Comment
-
Originally posted by elpadrone View PostHmmm ok, maar oxy only? en hoe zit het dan met terugval? blijft de krachtwinst na de kuur of stagneert ie langzaam, ik vind het wel een nadeel dat het een oral is. dat geld trouwens ook voor oxandrolone (anavar)uut grunn!
Comment
-
Anavar is ook een oral. Halo wordt veel aangeprezen als kracht zonder massa. Je krachtwinsten zouden behoorlijk permanent zijn geloof ik, maar het is een aardig giftig goedje. Anavar is behoorlijk mild, maar je wordt er ook sterk van. Heb ook nogal eens tren aangeprezen gezien als beste steroïde voor kracht."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostAnavar is ook een oral. Halo wordt veel aangeprezen als kracht zonder massa. Je krachtwinsten zouden behoorlijk permanent zijn geloof ik, maar het is een aardig giftig goedje. Anavar is behoorlijk mild, maar je wordt er ook sterk van. Heb ook nogal eens tren aangeprezen gezien als beste steroïde voor kracht.uut grunn!
Comment
-
-
duzzz anavar of oxy's , ik lees echter over oxy dat je n kop krijgt als een plofkip door het vocht dat je vasthoud en ik heb al zo'n dikke kop en dat je de resultaten vrijwel altijd weer kwijt bent na de kuur, zeker met een only. dacht dat oxy's meestal als kickstart gebruikt werden voor een inject kuur.uut grunn!
Comment
-
cheers!!, ik denk dat ik gewoon s even een paar dagdelen sites, posts en boeken ga lezen. Ik heb gelukkig tijd zat en ben pas eind maart begin april van plan te gaan kuren. Dus voldoende tijd lijkt me om de ultieme kracht kuur samen te stellen. Tsja als je wilt groeien zijn er opties zat, het probleem is dat ik gewoon snel vooruitgang wil boeken zonder te snel te groeien! >zucht< t'is wat! als ik eruit ben zal ik m wel even posten, tips zijn altijd welkom!!uut grunn!
Comment
-
Originally posted by elpadrone View Postduzzz anavar of oxy's , ik lees echter over oxy dat je n kop krijgt als een plofkip door het vocht dat je vasthoud en ik heb al zo'n dikke kop en dat je de resultaten vrijwel altijd weer kwijt bent na de kuur, zeker met een only. dacht dat oxy's meestal als kickstart gebruikt werden voor een inject kuur.
ben nu met oxy klaar heb geen plofkop gekregen, wel enorme toename van kracht, ik neem het dan wel samen in combi met test, deca, hgh, insuline. nu ff maand geen tabs, volgend maand neem ik oxy en dbol in combi.
Comment
-
Originally posted by baricade View Postben nu met oxy klaar heb geen plofkop gekregen, wel enorme toename van kracht, ik neem het dan wel samen in combi met test, deca, hgh, insuline. nu ff maand geen tabs, volgend maand neem ik oxy en dbol in combi.uut grunn!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
6 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
13 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
12 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment