Jwel de rest natuurlijk ook, staat toch dat ie met HGH bezig is.
ultieme krachttoename-kuur?
Collapse
X
-
toename
Je toename van je kracht ligt ook een heel groot gedeelte aan je voeding, als die gewoon echt goed in mekaar zit zal je met je kuur ook echt gaan knallen...
oxy is goed voor krachttoename alhoewel ik moet zeggen dat enanthaat ook echt goed is om sterk van te worden ik ging dingen doen waar ik zelf van stond te kijken...
het is moeilijk te zeggen wat nou echt alleen kracht geeft, ieder lichaam reageert anders op verschillende anabolen. Oxy zorgt ook voor heel veel vocht in combinatie met kracht maar die raak je snel weer kwijt na stoppen van oxy... winstrol inject zou een hele goeie zijn als je alleen puur voor kracht gaat. Maar ik moet zeggen dat je van elke anabool wel goeie kracht krijgt en ik denk dat het moeilijk te zeggen is zo 123 van welke het beste zijn, Zorg gewoon dat je voeding goed zit dan zal je kuur ook optimaal gaan.
als ik moet kiezen zou ik voor Enanthaat of testoviron gaan combinatie met iets als boldenone of deca daarbij kan je ook nog eens oxy doen als je echt wilt knallen.
Comment
-
jep echt knallen is wel de bedoeling ja, maar wat groeien betreft heb ik de tijd, ben aardig breed geworden de laatste maanden en 10 kilo zwaarder geworden in 4 maanden(deels ook vet) dus eerst ff cardiooeren en s rustig research doen over wat t beste bij me past en aansluit op mn verwachtingen/doel. ik wil gewoon snel sterker worden letterlijk knallen zeg maar bedankt!!uut grunn!
Comment
-
Originally posted by bruce View Postheel sterk worden, niet zoveel gewicht (niet zo zichtbaar), alleen orals....
hm... dat riekt naar stiekem gedoe.
dat is slecht teken dudeuut grunn!
Comment
-
kuur
Ik ben van mening dat wat vet op je lichaam met een kuur erbij juist goed is, ik merk altijd omdat ik zo droog ben dat ik zoveel extra moet eten om maar wat aan te komen, omdat jij meer vet hebt en misschien dan gewoon een keer daggie slecht eet is het juist goed om nu te gaan kuren en niet te droog te zijn....
Trouwens je kan ook gewoon aan de clenbuterol gaan, niet mijn middel maar dat zorgt ook dat je vet verliest....
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
9 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
15 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
15 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment