ultieme krachttoename-kuur?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jwel de rest natuurlijk ook, staat toch dat ie met HGH bezig is.

Comment

Originally posted by zwaan View Post
      Jwel de rest natuurlijk ook, staat toch dat ie met HGH bezig is.
      oh ja je hebt gelijk, word bedtijd geloof ik
      uut grunn!

Comment

toename

Je toename van je kracht ligt ook een heel groot gedeelte aan je voeding, als die gewoon echt goed in mekaar zit zal je met je kuur ook echt gaan knallen...

oxy is goed voor krachttoename alhoewel ik moet zeggen dat enanthaat ook echt goed is om sterk van te worden ik ging dingen doen waar ik zelf van stond te kijken...

het is moeilijk te zeggen wat nou echt alleen kracht geeft, ieder lichaam reageert anders op verschillende anabolen. Oxy zorgt ook voor heel veel vocht in combinatie met kracht maar die raak je snel weer kwijt na stoppen van oxy... winstrol inject zou een hele goeie zijn als je alleen puur voor kracht gaat. Maar ik moet zeggen dat je van elke anabool wel goeie kracht krijgt en ik denk dat het moeilijk te zeggen is zo 123 van welke het beste zijn, Zorg gewoon dat je voeding goed zit dan zal je kuur ook optimaal gaan.
        als ik moet kiezen zou ik voor Enanthaat of testoviron gaan combinatie met iets als boldenone of deca daarbij kan je ook nog eens oxy doen als je echt wilt knallen.

Comment

jep echt knallen is wel de bedoeling ja, maar wat groeien betreft heb ik de tijd, ben aardig breed geworden de laatste maanden en 10 kilo zwaarder geworden in 4 maanden(deels ook vet) dus eerst ff cardiooeren en s rustig research doen over wat t beste bij me past en aansluit op mn verwachtingen/doel. ik wil gewoon snel sterker worden letterlijk knallen zeg maar bedankt!!
          uut grunn!

Comment

Test/tren/winstrol is naar mijn idee de ultieme krachtkuur.

Comment

heel sterk worden, niet zoveel gewicht (niet zo zichtbaar), alleen orals....
              hm... dat riekt naar stiekem gedoe.
              dat is slecht teken dude
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                heel sterk worden, niet zoveel gewicht (niet zo zichtbaar), alleen orals....
                hm... dat riekt naar stiekem gedoe.
                dat is slecht teken dude
                snap wat je bedoeld, maar valt best mee hoor, ik moet gewoon eerst van die speklaag af want anders zitten al die mooie aangekuurde spieren verstopt onder mn vet dus heb ik wat groeien betreft de tijd zeg maar, toch wil ik die vooruitgang! heb ergens in het begin aangegeven dat ik oral n nadeel vond, wil best zetten hoor ach en ik hang het thuis inderdaad niet aan de grote klok maar zit er ook niet mee wat n ander denkt ps als je bij de tattoo poll ff checkt zie je wel wat ik bedoel met mn speklaag
                uut grunn!

Comment

kuur

Ik ben van mening dat wat vet op je lichaam met een kuur erbij juist goed is, ik merk altijd omdat ik zo droog ben dat ik zoveel extra moet eten om maar wat aan te komen, omdat jij meer vet hebt en misschien dan gewoon een keer daggie slecht eet is het juist goed om nu te gaan kuren en niet te droog te zijn....

Trouwens je kan ook gewoon aan de clenbuterol gaan, niet mijn middel maar dat zorgt ook dat je vet verliest....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X