ultieme krachttoename-kuur?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ultieme krachttoename-kuur?

Ik ben erg benieuwd naar wat naar jullie ervaring wat kuren betreft qua kracht de meeste winst opgeleverd heeft. Massa is mooi meegenomen maar het gaat me hoofdzakelijk om de vooruitgang in kracht. Graag ook even melden of de vooruitgang aanhield tijdens nakuur en zelfs daarna, alvast bedankt!!
    uut grunn!

Ik ben heel sterk geworden van melk

Comment

Originally posted by quibus View Post
      Ik ben heel sterk geworden van melk
      Hmm melk oral of inject? en hoeveel?
      uut grunn!

Comment

Als je puur en alleen kracht wil zou je Oxy's kunnen nemen.
        Who's the Chef

Comment

Originally posted by elpadrone View Post
          Hmm melk oral of inject? en hoeveel?
          haha heb ik niet van terug goeie hehe, nee maar ik heb nooit gekuurd kan je niet helpen, anavar schijnt enorme ktacht te geven moet je maar effe aan genjuro vragen.

Comment

Originally posted by Been View Post
            Als je puur en alleen kracht wil zou je Oxy's kunnen nemen.
            Hmmm ok, maar oxy only? en hoe zit het dan met terugval? blijft de krachtwinst na de kuur of stagneert ie langzaam, ik vind het wel een nadeel dat het een oral is. dat geld trouwens ook voor oxandrolone (anavar)
            uut grunn!

Comment

Hmmm ok, maar oxy only? en hoe zit het dan met terugval? blijft de krachtwinst na de kuur of stagneert ie langzaam, ik vind het wel een nadeel dat het een oral is. dat geld trouwens ook voor oxandrolone (anavar)
              even mezelf corrigeren. ik heb slechts toegang tot de orals.
              uut grunn!

Comment

Anavar is ook een oral. Halo wordt veel aangeprezen als kracht zonder massa. Je krachtwinsten zouden behoorlijk permanent zijn geloof ik, maar het is een aardig giftig goedje. Anavar is behoorlijk mild, maar je wordt er ook sterk van. Heb ook nogal eens tren aangeprezen gezien als beste steroïde voor kracht.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Anavar is ook een oral. Halo wordt veel aangeprezen als kracht zonder massa. Je krachtwinsten zouden behoorlijk permanent zijn geloof ik, maar het is een aardig giftig goedje. Anavar is behoorlijk mild, maar je wordt er ook sterk van. Heb ook nogal eens tren aangeprezen gezien als beste steroïde voor kracht.
                  halo? is dat niet gewoon turinabol?
                  uut grunn!

Comment

halo? is dat niet gewoon turinabol?
                    niet halodrol(pro-tbol) maar halotestin(fluoxymesterone). Maar dat laatste ga je niet vinden als je nog geen injects kan vinden, en al zeker geen echte halo.
                    the one and only tabata overlord

Comment

duzzz anavar of oxy's , ik lees echter over oxy dat je n kop krijgt als een plofkip door het vocht dat je vasthoud en ik heb al zo'n dikke kop en dat je de resultaten vrijwel altijd weer kwijt bent na de kuur, zeker met een only. dacht dat oxy's meestal als kickstart gebruikt werden voor een inject kuur.
                      uut grunn!

Comment

van gewone test krijg je ook kracht bij, als je dan ook nog eens traint met een echt krachtschema denk ik wel dat het meeste ervan zal blijven hangen

Grtz
                        stil growing

Comment

cheers!!, ik denk dat ik gewoon s even een paar dagdelen sites, posts en boeken ga lezen. Ik heb gelukkig tijd zat en ben pas eind maart begin april van plan te gaan kuren. Dus voldoende tijd lijkt me om de ultieme kracht kuur samen te stellen. Tsja als je wilt groeien zijn er opties zat, het probleem is dat ik gewoon snel vooruitgang wil boeken zonder te snel te groeien! >zucht< t'is wat! als ik eruit ben zal ik m wel even posten, tips zijn altijd welkom!!
                          uut grunn!

Comment

duzzz anavar of oxy's , ik lees echter over oxy dat je n kop krijgt als een plofkip door het vocht dat je vasthoud en ik heb al zo'n dikke kop en dat je de resultaten vrijwel altijd weer kwijt bent na de kuur, zeker met een only. dacht dat oxy's meestal als kickstart gebruikt werden voor een inject kuur.

ben nu met oxy klaar heb geen plofkop gekregen, wel enorme toename van kracht, ik neem het dan wel samen in combi met test, deca, hgh, insuline. nu ff maand geen tabs, volgend maand neem ik oxy en dbol in combi.

Comment

Originally posted by baricade View Post
                              ben nu met oxy klaar heb geen plofkop gekregen, wel enorme toename van kracht, ik neem het dan wel samen in combi met test, deca, hgh, insuline. nu ff maand geen tabs, volgend maand neem ik oxy en dbol in combi.
                              oxy en dboll verder niets?
                              uut grunn!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X