kuren.........

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kuren.........

Wat me echt veel opvalt is dat bijna iedereen wilt kuren maar ze er gewoon weg geen verstand van hebben en dan dat je de hele tijd te horen krijgt ja maar kan er niet dit en kan er niet dat.....

Ik adviseer mensen eerst eens informatie op internet te gaan zoeken, mensen willen kuren maar als je bv zegt underground lab dan hoor je meteen nee dat is bende dat durf ik niet....

Lijkt er een beetje op: wat een boer niet kent eet ie niet.... Begin er dan ook gewoon niet aan, mensen vragen soms aan mij een kuur en terwijl ik die heb gegeven gaan ze vragen waar moet ik prikken en hoe moet het...sorry maar als ik eerlijk ben STOMMER KAN JE NIET ZIJN dat vraagt gewoon om problemen.

Gelukkig is hier een forum waar veel antwoorden zijn maar mensen ga niet uit altijd wat anderen zeggen of doen, jij moet het zelf doen en het is jou lichaam, nogmaals lees eerst informatie.
    Het is echt niet gevaarlijk zolang je weet wat je doet, als je teveel eten ineens in je mond doet stik je ook en dat doe je toch ook niet...

Ik moest het even kwijt......
    succes iedereen met kuren.

Ben het met je eens hoor. Het is gewoon zoals met alles, eerst zelf maar zoeken en als je er dan niet uitkomt kunnen we je wel wat helpen. Het verschil tussen dit en wat anders is dat je jezelf hiermee behoorlijk kunt bezeren of verkloten terwijl je met een verkeerde voeding alleen niet zult groeien.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik begrijp het wel, niet iedereen is een "internet-nerd" of weet waar hij moet zoeken. Informeren is voor de meeste mensen het aan de brede kerel in de gym vragen, en er zijn er genoeg van die klojos die er compleet naar slagen, ook al kuren ze 20 jaar en "denken" ze er alles van te weten.

Prikken is ook een barriere, het kan stevig misgaan, een zenuw, trenhoest, abces, pijn voor meerdere dagen. Bij orals is het hup en weg. Dat oral over het algemeen slechter zijn door de 17aa is iets dat er velen niet weten, maar als de tijdsduur kort wordt gehouden is het risico miniem.

Daarop komt nog dat verruit de meeste kennis over as in het Engels is, en niet iedereen kan die taal.

Over ug, mijn mening is dat de kwaliteit stevig aan het achteruitgaan is. Niet door de ug's zelf, maar door de lage kwaliteit van de grondstoffen die ze aankopen. Over heel de wereld is de kwaliteit achteruit geboerd en zijn de grondstofprijzen stevig gestegen, het zou naief zijn om te denken dat het niet mogelijk is dat ook de Nederlandse ug's niet altijd even zuiver zijn.

Als je echte pharmaceutische inject kun verkrijgen zijn zou ik die verkiezen. Probleem is echte te vinden. Bij orals maakt het wat minder uit of er vervuiling is.
      Last edited by Genjuro; 23-01-2008, 12:35.
      the one and only tabata overlord

Comment

vindt dat altijd zo e kutredenering, men staat toch altijd vrij van vragen

net zoals ik, ik ken bijna de ballen van anabolen dus moet ik er gewoon mijn mond over houden en niks vragen, zo kunnen wij leken op gebied van anabolen toch niks bijleren, ok we kunnen wel het Ă©Ă©n en ander lezen erover maar je leert toch het best uit andermans ervaringen of fouten

Comment

als ik alle info op internet lees heb ik nog steeds zoiets van...hoe zet je een schema in elkaar? zelf hou ik van 4 weken massa, 4 weken droog trainen. Maar omdat ik een aardige noob ben op dat gebied. vraag ik vaak de leverancier of ie er een schema bij wil geven.
          Ik vind zo'n forum juist uitstekend om de nieuwelingen te informeren. ook al heeft een ieder hier zijn eigen menig over,...vind ik t fantastisch hoe iemand bv. een kuur doet en vertelt hoe het m vergaat....

Kortom af en toe een voor de hand liggend antwoord geven, is dat zo slecht dan?

Ik train bv. al een tijdje maar las hier dat Kwark een langzame release had qua eiwitten, dus stop ik die nu voor t slapen ipv na het trainen, klein beetje info die me misschien reuze helpt. fijn zo'n forum, ook al heb ik m pas ontdekt...

Comment

Op internet kan je heel veel info vinden over dit onderwerp.
            Alleen nadeel is, dat de Ă©Ă©n het zus verteld en de ander zo, en dat wordt gestaafd met diverse onderzoeken, maar vergeten dat dit soort onderzoeken meestal op ratten wordt uitgevoerd.
            Moet je een rat gaan vergelijken met het menselijk lichaam?

Dus het is logisch dat een nieuweling die meer wil weten over AAS vragen stelt via een forum.
            Wat ik wel vind is dat iemand die iets wil weten eerst in het archief zoekt, dat er ooit al zo een vraag ooit al eens is gesteld.

Grtz.

Comment

hmmja als mensen de tijd nemen om te vragen op het forum is dat altijd beter dan niet denken en gewoon doen, anderzijds merk je vaak dat ze zonder enige moeite te hebben gedaan meteen dingen vragen en dus blind af zullen gaan op wat ze horen en vaak veel termen nog niet kennen. Beter eerst s lezen op oa ergogenics en sites zoals united pharmacy,steroidsinfo enz helaas zijn veel van de tests op ergogenics gedaan op runderen en ratten die dus een andere genetische opbouw hebben en andere dna opbouw. dus geven de tests een vertekend beeld. Ik vind zelf dat iedereen zelf moet weten of ie kuurt of niet maar maak je de beslissing om wel te kuren zul je toch eerst s de tijd moeten nemen om je er wat in te verdiepen, je hebt tenslotte maar een lijf!! weet je wat je doet dan ga je gewoon lekker groeien en is er nix aan de hand
              uut grunn!

Comment

mee eens.
                en dan heb je ook nog die sukkels die op hun 17 jarige leeftijd.
                een kuur doen van cytomel t3 en clenbuterol.
                (ter schande worden er geen namen vermeld).

de meeste weten indd niks als ze voor het eerst gaan kuren.
                maar weet je hoe dat komt wand dat hoor ik ook bij ons op de sport school.
                heel veel zien as als een super middel.
                jah even 1 kuurtje en dan ben je arnold.
                BULL SHIT.

je moet er als nog veel voor trainen en eten.

maar goed het is natuurlijk bull shit dat je een nerd moet zijn om info te vinden.

typ as in google of een andere naam van een as en je vind pagina's vol.

maar goed.

groetjess.
                one goal: power and mass

Comment

Last edited by onderhandelen; 25-01-2008, 03:53.
                  ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                  We like it

Comment

Originally posted by annevdploeg View Post
                    mee eens.
                    en dan heb je ook nog die sukkels die op hun 17 jarige leeftijd.
                    een kuur doen van cytomel t3 en clenbuterol.
                    (ter schande worden er geen namen vermeld).

de meeste weten indd niks als ze voor het eerst gaan kuren.
                    maar weet je hoe dat komt wand dat hoor ik ook bij ons op de sport school.
                    heel veel zien as als een super middel.
                    jah even 1 kuurtje en dan ben je arnold.
                    BULL SHIT.

je moet er als nog veel voor trainen en eten.

maar goed het is natuurlijk bull shit dat je een nerd moet zijn om info te vinden.

typ as in google of een andere naam van een as en je vind pagina's vol.

maar goed.

groetjess.
                    anne anne anne toch......................

Comment

dat "want" wil er maar niet in.
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ho ho ho

Even ter informatie:

Ik vind het juist super goed dat mensen vragen stellen het gaat mij er gewoon om dat ze niet weten wat ze doen en ze dus vaak uitgaan van iemand die wat zegt, wil er gewoon mee zeggen dat het geen speelgoed is zoals genjuro ook al zegt..........

Vooral als je voor het eerst gaat kuren denk daar goed over na want vaak na 1 kuur komt er nog 1 en het gaat maar door, ook al zouden mensen een jaar niet meer spuiten een 2de kuur komt er alleen al voor de kick........

onthou dat je van kuren wel groot word maar zodra je stopt met kuren zal je zo goed als alles in de loop van de tijd weer kwijtraken omdat anabolen ook weer uit je lichaam gaan dit is de reden dat mensen blijven spuiten om maar elke keer naar de volgende stap te komen en niet een terugval te krijgen ( vaak depri zijn na een kuur )
                        Waarom denk je vaak dat bodybuilders zo enorm groot zijn en aan het einde van hun latijn niet meer die grote hebben ( zie arnold vroeger en nu, sylvester stallone enz.. ) het is kuren, kuren, kuren, eten eten eten, rust rust rust, trainen, trainen, trainen telkens weer.
                        Dit wou ik zeggen met kuren ga niet zomaar stom een kuur erin knallen denk daar aan....
                        Voor de rest iedereen juist veel succes met ze kuur, maar aub ik vind het gewoon irritand dat mensen elke keer spullen willen bestellen en zeggen ik snap het niet, ik ben daar niet hier voor.....

Comment

waar ben je dan voor ? dat hoort nou eenmaal bij het vak verkopen van anabolen, wil je dat gezeik niet moet je niet aan (minderdeskundige) verkopen

Ik vraag namelijk ook altijd info. bij supl. over alles he voeding, as, training, hoe t met hem of haar gaat enz enz standaard beetje socializen
                          Originally posted by leroyw View Post
                          maar als je bv zegt underground lab dan hoor je meteen nee dat is bende dat durf ik niet....
                          tja....underground lab blijft underground lab en human grade human grade, ik prevaleer ook net zoals genjuro human grade
                          Last edited by onderhandelen; 26-01-2008, 01:35.
                          We like it

Comment

Persoonlijk heb ik altijd gedacht dat het af en toe een kuurtje niet eens zo superschadelijk is.....was meer van mening dat t onderhoudingskuurtje zo slecht voor je is.Je hebt daarmee dus niet de terugval maar je lichaam komt ook niet in zijn originele staat terug...

moet eerlijk zeggen dat ik meestal op de mening van desbetreffende handelaar afga als deze een beetje goed bekend staat. Ik zou nu ook willen gebruiken maar de goede handelaren hebben niks en degene die t wel hebben zitten niet bij de personen die ik vertrouw.

Laatst was er ook weer een jongen out gegaan omdat ie in de gym de verkeerde spullen toegedient kreeg. dat terwijl ie al een keer iemand het ziekenhuis in geholpen had met zijn afwerkolie. Ben blij dat deze trainer (ja hij werkte ook in onze gym) zijn ontslag eindelijk heeft gekregen, de gym heeft al een naam hoeft niet erger natuurlijk.....

Comment

kuren

Onderhandelen: waar het mij omgaat is dat mensen er tegenwoordig mee omgaan alsof het een snoepje is en niet meer weten wat het doel van trainen is, zie mezelf ( lol )

ik heb nu dus die liesbreuk en kan het niet opbrengen om om de 2 uur te eten ik ben al 4 kg kwijt van me kuur.
                              Woensdag de 30ste word ik eindelijk geopereerd en inderdaad wat hier in de forums al gezegd werd ben ik dan nog wel 6 weken uitgeschakeld en moet ik hard knokken om alweer terug te komen.

Wil gewoon ( misschien schrijf ik het een beetje te snel of niet goed ) zeggen dat mensen goed moeten opletten met anabolen en niet altijd op iedereen af moet gaan en denken dat ze in de zevende hemel zitten, uiteindelijk hoe lang je ook kuurt ga je altijd weer terug naar je standaard gewicht, ik ken jongens die altijd 130 kilo hebben gewogen en nu weer 84 omdat ze gestopt zijn met trainen vanwege bv een kind. Ieder lichaam heeft een standaard gewicht waar ie naar terug loopt. ( tenzijn je aan de hgh gaat )
                              Nou succes iedereen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X