Xenadrine afgelopen, nu aan de clen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jack ga je dan alleen in je eiwitten omhoog of moet je je koolhydraten ook fors verhogen ?

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] ]Jack ga je dan alleen in je eiwitten omhoog of moet je je koolhydraten ook fors verhogen ?
      Ik weet dat ik Mr.J niet ben maar ik toch even reageren.
      Het juist erg belangrijk om voldoende koolhydraten te eten. Je moet vooral polymere koolhydraten eten[meervoudige carbs] ipv eenvoudige suikerhoudende koolhydraten. Ik zou wel de koolhydraten s'morgens nemen en afbouwen naar de avond zelfs in een bulk cyclus.
      Pas op met producten die toegevoegde suikers hebben, staan wel als koolhydraten op het etiket en dat zijn juist de enorme dikmakers.
      Eiwitten moet je eigenlijk ook elke dag laden.Als je teveel eet zal het in vet omgezet worden. hoge eiwitconcentraties zoals een shake, kan je het beste s'morgens nemen [evt tussen de middag] en voor het slapen gaan.

Grtzzz Ax

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Wil de Bras @ Jul. 14 2003,23:02)]Jack ga je dan alleen in je eiwitten omhoog of moet je je koolhydraten ook fors verhogen ?
        Axor heeft (natuurlijk ) gelijk, er stond ook : veel eten, dus ook veel koolhydraten, maar doelde met extra eiwitten op eiwit supplementen, ik neem geen koolhydraat supps (weight gainers) want vind dat dit teveel vet aanzet, en je kan het makkelijk uit je voeding halen.

Comment

Helemaal mee eens, wel eiwit-shakes en geen koolhydraten-shakes nemen.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X