Cortisol blokker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cortisol blokker

Jongens, hebben jullie ervaring met het gebruik van een cortisol blokker tijdens of aan het einde van een kuur?

Of heeft dat geen zin, lijkt mij nl van wel zeker aan het einde van een kuur.

en kan je mij een degelijke cortisolblokker tonen, vergeet niet dat je lichaam cortisol nodig heeft.

Grtz
    stil growing

Comment

Originally posted by snipke View Post
      en kan je mij een degelijke cortisolblokker tonen, vergeet niet dat je lichaam cortisol nodig heeft.

Grtz
      Andreas Munzer heeft het loodje gelegd door een cortisol blocker en duretica. Kan de naam wel voor je opzoeken. Maar, valt wel in de doping categorie, Zwaan. Bestaat van Ergopharm een prohormoon wat de cortisol onderdrukt, 11 OXO. Je wilt iig iets van cortisol houden vanwege het functioneren van je imuunsysteem.

Grtz

Comment

Ja idd, maar een beetje onderdrukken lijkt me geen overbodige luxe, als de hoeveelheid cortisol de pan uit rijst aan het eind van de kuur.

Comment

ik denk dat het beter is de gevoeligheid van de cortisolreceptor te verminderen ipv ze te blokken. Omega 3 schiet me dan te boven, maar er zijn er nog een hoop die kunnen helpen...
          the one and only tabata overlord

Comment

Ja dacht vitamine C ook. Maar ik zat ook te denken aan een mogelijk medicijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X