koffie drugs?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by quibus View Post
    @gen Ketamine ga je wel effe harder op dan speed of coke dus lijkt me sterk dat het tussen hard en softdrugs inzit.
    Gaat niet op hoe hard je erop gaat, maar op mogelijke schadelijke effecten als schade en verslavingskansen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by corina View Post
      Ai dit stukje bevalt me niet.
      Moeten we nu maar ineens van jou aannemen dat koffie drugs is?

Ik snap jullie punt wel.
      Misschien dat het onder drugs valt.
      Maar zoals ik al zei het is wel een HEEL groot verschil met echte drugs.
      Is mijn mening heeft niks met betweterig gedrag of wijsneus te maken.

Ik ben het met je eens hoor Anne, wij zijn geen drugsverslaafden!
      Neemt nog een slok koffie

Maar indd vanwaar deze discussie?
      Link van de discussie met Snipke, ben wel benieuwd.
      ja het is drug koffie valt er onder het bevat cafeine, en dan zijn er nog wijzneusen die het beter weten dat het nie zo is, laten die maar horeca portier op leiding doen krijgen ze de voledige leer over drugs.

Comment

Originally posted by elpadrone View Post
        koffie is drugs, er zijn gevallen bekend van mensen die afkicken van koffie, gewoon verslaafd dus, veranderd je gemoets toestand, gevoel en gedrag, en valt daarom onder drugs. het woord drugs staat trouwens voor verslavende middelen. en in engelstalige landen voor pharmaceutische middelen. t is maar net hoe je t bekijkt.

mee eens

Comment

Originally posted by baricade View Post
          bij 80 koppen koffie aan 1 keer ben je zo dood als maar kan.
          Als je toch alles wist over caffeine zoals je beweerd zou je weten dat dat vreselijk kort door de bocht is. LD50 van 150-200mg/kg(meeste studies zitten rond de 190mg/kg) en +-100mg per kop koffie, zal maar een absolute enkeling zijn die van 80 koppen coffie door de caffeine zelf sterft, kleine kinderen erbuiten gelaten, en maagbreuk of iets anders met die hoeveelheid vocht ook.

Is natuurlijk geen realistisch risico, niemand gebruikt die hoeveelheid, tenzij je gaat injecteren of pillen innemen.
          Last edited by Genjuro; 25-02-2008, 19:06.
          the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
            Als je toch alles wist over caffeine zoals je beweerd zou je weten dat dat vreselijk kort door de bocht is. LD50 van 150-200mg/kg(meeste studies zitten rond de 190mg/kg) en +-100mg per kop koffie, zal maar een absolute enkeling zijn die van 80 koppen coffie door de caffeine zelf sterft, kleine kinderen erbuiten gelaten, en maagbreuk of iets anders met die hoeveelheid vocht ook.

Is natuurlijk geen realistisch risico, niemand gebruikt die hoeveelheid, tenzij je gaat injecteren of pillen innemen.

ieder lichaam reageerd weer anders dus bij een gemiddeld van 80 koppen koffie kun je de pijp uit gaan. wat denk dat je in zo horeca portiers opleiding onzin wordt vertel nee natuurlijk niet. er zijn natuurlijk ook altijd nog beter weters

Comment

bottom line is: koffie = drugs!!!
              uut grunn!

Comment

bottom line is: koffie = drugs!!!
                Genuanceerder: koffie is een drug, maar dit rechtvaardigt het niet om het over een kam te scheren met mdma of speed of willekeurig andere drug in diens normale dosering.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Genuanceerder: koffie is een drug, maar dit rechtvaardigt het niet om het over een kam te scheren met mdma of speed of willekeurig andere drug in diens normale dosering.
                  ok mij best, genuanceerder: koffie is een verslavend middel, en valt zeker niet over een kam te scheren met mdma mma mda amfetamine pcp coke crack thc lsd dmt psylosibine mescaline benzodiazapine etc etc want het is maatschappelijk geaccepteerd, maar dat was mdma ook, werd voorgeschreven als afslank middel , en aan lsd kun je niet verslaafd raken maar is ook een drug. Maar eh ik ben verslaafd aan sex!! wllicht de enige gezonde drug??
                  uut grunn!

Comment

Originally posted by baricade View Post
                    ieder lichaam reageerd weer anders dus bij een gemiddeld van 80 koppen koffie kun je de pijp uit gaan. wat denk dat je in zo horeca portiers opleiding onzin wordt vertel nee natuurlijk niet. er zijn natuurlijk ook altijd nog beter weters
                    Ja, omdat ik echte natracebare informatie heb en er niet een beetje op los gok. Dat noemen ze ipv blind alles slikken en voor waarheid accepteren zelf je eigen opzoekwerk doen. Eerst was trouwens iedereen al dood na 80 koppen, is het al "kunnen".

Weet je uberhaupt wel wat LD50 betekent?
                    Last edited by Genjuro; 26-02-2008, 11:39.

Comment

Ja, omdat ik echte natracebare informatie heb en er niet een beetje op los gok. Dat noemen ze ipv blind alles slikken en voor waarheid accepteren zelf je eigen opzoekwerk doen. Eerst was trouwens iedereen al dood na 80 koppen, is het al "kunnen".

jij moet niet zo de wijsneus uit hangen hier anders had je dokter moeten worden

Comment

ld50 is dat niet lethal dose 50% ? , een afkorting voor dat dat de doses is waarbij 50% van alle proefdieren!! overlijd? ben echter altijd van mening dat je al die tests op proefdieren niet of nauwlijks kan vergelijken met het effect op mensen. grt
                        uut grunn!

Comment

ld50 is de hoeveelheid van een vergif die bij 50% van een populatie tot de dood leid en is dus een maat voor de acute giftigheid van de stof.

Comment

Lethal dosis, sorry hoor gasten maar wat een flutdiscussie ja koffie is drugs boeiend alcohol en tabak ook iedereen weet het en iedereen heeft er schijt aan.
                            ik drink geen koffiew want ik lust het alleen met suiker(ook drugs) maar neem wel af en toe een red bull lekker toch................. hopen dat ik alleen nooit 100 blikken achter elkaar op zal drinken misscien ga ik er nog dood aan.

Comment

ld50 is dat niet lethal dose 50% ? , een afkorting voor dat dat de doses is waarbij 50% van alle proefdieren!! overlijd? ben echter altijd van mening dat je al die tests op proefdieren niet of nauwlijks kan vergelijken met het effect op mensen. grt
                              Inderdaad. Daarom dat men bij overdracht naar mensen altijd een bereik geeft ipv een perfect getal.

En zoals quibus zegt is het een kutdiscussie, ik heb genoeg zaken gepost hier, doe ermee wat je wilt.
                              Last edited by Genjuro; 26-02-2008, 12:18.

Comment

kan wel een flut discusie zijn maar ik heb wel gelijk en ik heb dit topic daar niet over geopent

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X