Mijn broer doet nu al meer als 10 jaar bodybuilding. Heeft een fantastisch lichaam, maar ja een beetje van dit en een beetje van dat. Ben nu zelf men 3de jaar bezig en wil nu voor de eerste maal een kuur Decaduraboline starten. Wie kent dit product? Hoe effectief is dit? Heb nog maar alleen een kuur 1AD gedaan en dit gaf goede resultaten maar wil nu meer. Meer spieren en zeker niet meer opgeslagen water achter de spieren. Volgens mijn broer is Decadura... hiervoor een goed spul.
Decaduraboline
Collapse
X
-
Ik zou deca in iedergeval combineren. Maar begrijp ik nu goed dat je geen massa op wilt bouwen maar gewoon gespierde wil ogen. Dan zou ik winstrol nemen of winstrol in combi met deca. Als je massa wilt opbouwen zou ik d-bol of testo er bij gebruiken. Ik ben een half jaar geleden bij een dealer geweest en wilde toen ook alleen deca gaan gebruiken, hij heeft me dit afgeraden en gezegd dat mijn vriendin hier niet blij mee zou zijn (slechte prestaties in bed).Ik heb het toen helemaal afgeketst en ga deze week met mijn eerste kuur beginnen dit wordt winstrol/boldone en deca.
Comment
-
Na lang veel gelezen te hebben en op advies van de mede forumers is het beste als 1e injectie-cyclus:
500 mg Sustanon
500 mg Deca
nakuur
Clomid
Bij de hand tegen estrogene bijwerkingen
Nolvadex
Per week, en nakuren met clomid of nolvadex. Duur van kuur 10-12 weken, zou voldoende moeten zijn om plm 10 kg aan te zetten, zeker voor de eerste keer. Kijk even op www.anabolicreview.com onder drug profiles, hier vind je beschrijvingen van hierboven genoemde middelen. Voor de praktijkervaring kan je terecht bij, Curiso, Jack, Diet en Bruce. Suc6!
Grtz
Comment
-
op dit kuurtje kan je als een speer groeien, in combinatie met goede voeding. Je hebt wel wat last van vocht retentie maar dat verdwijnt ook zo weer. Op zo'n kuurtje ben ik 12 kilo aangekomen.
Grtzzzz AxDUM SPIRI SPERO
WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!
Comment
-
ik wil de vraagstelling veranderen.
deca durabolin. wie kent dit NIET!?
je broer zegt dat je geen vocht vasthoudt van deca? en hij doet al 10jaar b-builden? ik ben bang dat ie dan niet echt professioneel te werk gaat. iedereen kent deca. en daar hou je echt vocht van vast. is ook voor massa kuur.
een variant die minder vocht veroorzaakt is boldone. maarrr... ik zou zeker niet een kuur met alleen een van deze stoffen doen. echt niet!
zoals riki en jack zeggen: deca in combi met testo (of sustanon)
wil je droge massa zou ik gaan voor boldone met winstrol
boldone (gs) 400,mg per week (=2ml)
winstrol om de dag 50mg injecteren (50mg per ml) of 30 tot 50mg per dag in tabs van 10mg (gs)
greetzz bruceeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Hier zitten echt diegene die er alles over kennen. Thanks gasten. Train nu zo'n drie jaar clean, heb een volgens anderen een 'lekker gespierd lijf' maar ja ik ben zelf nie tevreden omdat ik voel en zie dat vooral mijn borst in verhouding met de schouders niet evenredig is (moet wa meer massa aan komen). Heb me gisteren nog is laten 'opmeten' vetpercentage en die bedraagt momenteel 7,52% dus da's nie veel. Wat voeding betreft daar ben ik van bezeten, no problem dus. Dus...............een kuurtje dan maar. Met 1 AD (pré-hormoon) ben ik flink wat uitgezet, wat met al die producten? Wat blijft er over na de kuur, moet ik blijven kuren om het te behouden?
Comment
-
als je traint en op dat vet percentage zit zie je er altijd gespierd uit.
dat je borst niet evenredig is zal missch. met as niet opgelost worden, omdat zowelje borst als je schouders groeien. dus ook je schouders worden groter, dus zal de verhouding beetje hetzelfde zijn. meestal is het in je genen vastgelegd hoe je bouw is. ikzelf heb ook grote schouders maar een ielege borst. heb mijn trainingsschema er wel op aangepast. je kan natuurlijk je borst anders aan gaan pakken.
als je nog nooit een kuur hebt gedaan kan je aardig wat kilo's vasthouden van je kuur. afh. van je aanleg. maar ik denk wel dat je MINIMAAL 8kilo overmoet kunnen houden. 10 moet ook mogelijk zijn, maar zoals ik al zei: je aanleg bepaalt errug veel.
niemand kan jou ooit zeggen wat je van een bep. kuur aankomt dat verschilt bij iedereen. zorg alleen dat je 100% echte spullen krijgt. das belangrijker dan de kilo's. (echte spullen zal je uiteraard meer mee aankomen dan ondergedoseerde fake shit)
vasthouden is geheel aan jezelf. om te beginnen moet je goed nakuren, maar: Na je kuur keihard door blijven trainen EN eten. das zo verschrikkelijk belangrijk. je ziet; je hebt veel zelf in de hand.
Comment
-
ik hoor wel vaker mensen zeggen dat deca mild is. dat is het helemaal niet. kuur maar es met deca allleen. je pik zakt in als een pudding, je eigen test. level naar ong. 0 en het duurt lang voor jehersteld. veel mensen die gaan kuren met alleen deca komen weinig spiermassa aan en gaan er dan van uit dat het mild is. anavar wordt je vreselijk sterk van, maar dat is wel mild, dus je kan daar geen lijn op trekken.
als je deca en boldone wilt vergelijken op mild of heftig, dan zitten ze denk ik ongeveer op 1 lijn.
Comment
-
Dat het mild is heb ik van ergogenics oa. en die lijst van bodypage waar ze alle anabolen op een rijtje zetten maar een cijferlijst..
Anavar staar ook bekend als mild maar daar hoor je hier weinig over...waarom is dat? Beschikbaarheid?Loesje:"Sex is goed voor je buikspieren en leuker dan fitness"
Comment
-
Nou deca is helemaal niet mild, het geeft een shutdown die heel erg is, zoals bruce al zegt. Ik zou het nooit alleen gaan gebruiken, doe er test bij liefst meer mg test dan deca(ik ga het helemaal nooit gebruiken). Deca schijnt wat minder androgene bijwerkingen te hebben, dat is de reden dat het mild wordt genoemd.
Dat deca mild is is een wat achterhaalde stelling toen men het gebruik van test verafschuwt/gevaarlijk gevonden werd. De info die op ergonomics staat is deels ook verouderd, de inzichten veranderen in de loop van de tijd. Nu wordt test beschouwd als basis voor iedere goede cycle. Hier een quote van een goed zinnig artikel:
Originally posted by [bCitaat[/b] ]
Deca is nandrolone decanoate. Nandrolone has the benefit of being deactivated by the 5-alpha-reductase enzyme and being even less of a threat for acute androgenic side-effects. But alas, it is a very suppressive hormone that severely interferes with endogenous production of testosterone and it has been concluded that both nandrolone (11) and several of its metabolites (12) exhibit progestagenic activity (which causes gyno through estrogen mediated pathways) and seems to cause more bloat because it acts as an aldosterone agonist (13), resorbing more salts from the urinary tract. On top of that it seems to have a terrible effect on our libido (can you say limp dick ?).
linkje
Anavar is te mild en daardoor te duur (moet je wat grotere hoeveelheden van gebruiken wil het effect hebben).
Zo weer een post na een lange tijd.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...11 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-