Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik wacht meestal 3 weken na de laatste injectie en zet dan 2 van 5000iu een op maandag en een op donderdag. daarna gewoon 1 clomid per dag verder nemen....
zo doe ik t toch..
It's not about the beauty, be a BEAST!!!!!!!!! !!!!!!!!!! !!!!!!!
Ik weet niet wat je kuur was maar meestal begin je de week na je laatste injectie met hcg en ga je door t/m eerste week van je nakuur.
En dan om de 5dgn de volgende hoeveelheid zetten 3000/3000/1500/1500 IU
Citaat[/b] (melkman @ Aug. 10 2003,21:37)]@jack: Hoeveel iu zitten er in die amps van jou?
en gebruik jij ze maar 1 week of langer?
Groeten,
Melkman
ow das een goeie vraag melkman, is al een tijd terug. ik dacht dat ik meestal de 2500 IU versie had. Ik heb aan 1 doosje genoeg, daarna nolvadex. Bij de zwaardere lange kuren zet ik half in de kuur als mijn ballen teveel krimpen ook nog een keer een doosje.
Citaat[/b] (melkman @ Aug. 10 2003,21:37)]@jack: Hoeveel iu zitten er in die amps van jou?
en gebruik jij ze maar 1 week of langer?
Groeten,
Melkman
ow das een goeie vraag melkman, is al een tijd terug. ik dacht dat ik meestal de 2500 IU versie had. Ik heb aan 1 doosje genoeg, daarna nolvadex. Bij de zwaardere lange kuren zet ik half in de kuur als mijn ballen teveel krimpen ook nog een keer een doosje.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment