Clen en winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Clen en winstrol

Graag had ik wat meer info ontvangen omtrent clen en winstrol en hoe deze moeten gebruikt worden. Ik lees hier veel omtrent clen maar wat is dit nu juist is dit een anabool met caffeine en efedrine of wat. Winstrol wordt je droger van maar vermager je hier ook , spreekt deze het vet aan.

Hoor het graag van jullie
    stil growing

Clenbuterol is geen anabool. De belangrijkste werking is de verhoging van je lichaamstemperatuur met 0.5-0.8 graden waardoor je meer verbrand.
    Clenbuterol werkt in op het autonome zenuwstelsel. Het autonome zenuwstelsel geeft prikkels door waar je je niet van bewust bent. Als je je lichamelijk inspant, laat het autonome zenuwstelsel je hart bijvoorbeeld sneller slaan. Later vertelt het autonome zenuwstelsel je hart wanneer dat niet meer nodig is.

De belangrijkste bijwerking van clenbuterol is dat het middel dat laatste signaal blokkeert. De zenuwprikkels die het hart de opdracht te geven sneller te gaan slaan komen nog wel door, maar dat de prikkels die het hart vertellen dat de inspanning voorbij is, niet of moeilijk. Daardoor kunnen gebruikers zich opgejaagd en geirriteerd voelen, angstig, paniekerig of boos. Ze voelen dat hun lichaam gestrest reageert, en vertalen naar een gemoedstoestand.

Door het blokkeren van het autonome zenuwstelsel kun je ook de controle over je spieren verliezen. Ze gaan trillen.

Winstrol zorgt voor droge spiermassa. Voordeel is dat het geen vochtvasthoudt en nauwelijks belastend is voor je eigen test-produktie.
    Het is wel belastend voor de lever.
    Met winstrol kom je vaak maar een kilo of 3-4 aan maar dit is wel droge en blijvende spiermassa. Ook krijg je een "hardere look", je wordt droger.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 08 2003,20:25)]Clenbuterol is geen anabool. De belangrijkste werking is de verhoging van je lichaamstemperatuur met 0.5-0.8 graden waardoor je meer verbrand.
      Clenbuterol werkt in op het autonome zenuwstelsel. Het autonome zenuwstelsel geeft prikkels door waar je je niet van bewust bent. Als je je lichamelijk inspant, laat het autonome zenuwstelsel je hart bijvoorbeeld sneller slaan. Later vertelt het autonome zenuwstelsel je hart wanneer dat niet meer nodig is.

De belangrijkste bijwerking van clenbuterol is dat het middel dat laatste signaal blokkeert. De zenuwprikkels die het hart de opdracht te geven sneller te gaan slaan komen nog wel door, maar dat de prikkels die het hart vertellen dat de inspanning voorbij is, niet of moeilijk. Daardoor kunnen gebruikers zich opgejaagd en geirriteerd voelen, angstig, paniekerig of boos. Ze voelen dat hun lichaam gestrest reageert, en vertalen naar een gemoedstoestand.

Door het blokkeren van het autonome zenuwstelsel kun je ook de controle over je spieren verliezen. Ze gaan trillen.

Winstrol zorgt voor droge spiermassa. Voordeel is dat het geen vochtvasthoudt en nauwelijks belastend is voor je eigen test-produktie.
      Het is wel belastend voor de lever.
      Met winstrol kom je vaak maar een kilo of 3-4 aan maar dit is wel droge en blijvende spiermassa. Ook krijg je een "hardere look", je wordt droger.

Greets...
      Amen!

Grtz

Comment

dus de clen is iets waardoor je de hele dag een opgefokt gevoel van hebt, mensen die al veel zenuwen hebben van zichzelf en niet kunnen stilzitten (zoals ik) moeten deze dus niet nemen. Alhoewel ik nooit dacht as te zullen nemen overweeg ik om eens winstrol te proberen, maar dan wel de tabs.
        stil growing

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (snipke @ Aug. 09 2003,12:30)]dus de clen is iets waardoor je de hele dag een opgefokt gevoel van hebt, mensen die al veel zenuwen hebben van zichzelf en niet kunnen stilzitten (zoals ik) moeten deze dus niet nemen. Alhoewel ik nooit dacht as te zullen nemen overweeg ik om eens winstrol te proberen, maar dan wel de tabs.
          Die mensen worden er juist heel rustig door, net als een hyperactief kind met adhd, geef het cz wat stimulans en je hebt er geen kind meer aan.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (snipke @ Aug. 09 2003,12:30)]dus de clen is iets waardoor je de hele dag een opgefokt gevoel van hebt, mensen die al veel zenuwen hebben van zichzelf en niet kunnen stilzitten (zoals ik) moeten deze dus niet nemen. Alhoewel ik nooit dacht as te zullen nemen overweeg ik om eens winstrol te proberen, maar dan wel de tabs.
            ik kreeg er geen opgefokt gevoel van. Werdt er wat loom van alsof ik de dag daarvoor flink doorgezakt was.

Wel rlxd combinatie vind ik het. Alleen bij clen altijd last van hogere hartslag zonder dat ik inspanning verricht had (1e paar uren iets van 120/min)

Comment

De bijwerkingen mer clen zijn ook na een paar dagen over. De eerste dagen en zeker de eerste keer kun je er wat meer "last" van hebben. Rustig opbouwen is dan ook het advies.

Greets...

Comment

De bijwerkingen zijn vooral erg bij die van g.s. je bent de hele dag door heftig aan het trillen,plus de werking vind ik veel minder dan die van spiropent waarvan de bijwerkingen veel minder zijn.
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (harold @ Sep. 14 2003,08:19)]De bijwerkingen zijn vooral erg bij die van g.s. je bent de hele dag door heftig aan het trillen,plus de werking vind ik veel minder dan die van spiropent waarvan de bijwerkingen veel minder zijn.
                  Dat ligt aan de dosering, clen van GS is 0.08 mg, die van spiropent 0.02 mg. Maar een halve tab van GS kan net zo goed 0.06mg bevatten en de andere helft 0.02 mg. Is dus lastiger te doseren als de spiropent.

Grtz

Comment

Wil ook wat informatie over Winstrol. Hoe erg zijn de bijwerkingen van deze produkt. Dan bedoel ik vooral de haar uitval.
                    God doesn't create men the same, juice makes up for his mistakes.

Comment

Haaruitval is genetisch bepaald. Als je al aanleg hebt zal het sneller gaan maar je wordt niet spontaan kaal ofzo..

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X