Graag advies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Graag advies

Graag wil ik even een goed advies. Ik ben vorige week maandag begonnen met een kuurtje die als volgt luid :
    200mg boldone/400mg deca deze heb ik vorige week maandag en afgelopen maandag gezet. Tevens zet ik om de dag 50mg winstrol 6 weken lang. Terwijl ik met deze kuur bezig was is mij aangeraden er wel testo bij te zetten. Nu wil ik mijn kuur dus veranderen naar 500mg testo enanthaat/200mg boldone/200mg deca. Dit zou ik dan nog 6 weken moeten doen en de winstrol nog 4 weken. Nu mijn vraag is het wel verstandig om zo'n verandering tijdens een kuur toe te voegen ? Ik heb alle spullen op voorraad dus ik kan zo beginnen.

Zou er zeker wel meteen mee beginnen.
    Is een hele nuttige en goede toevoeging aan je kuur.
    Uiteraard had je voor je begon ff je kuur moeten posten hé...

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Zeker gaan voor test!
      Zou echter nu stoppen met de winstrol en die naar de laatste weken van je kuur plaatsen (tot nakuur)

Groeten,
      Melkman

Comment

Exact tegelijk gepost Melkman
        Heb mijn antwoord gebaseerd op de combi deca - boldenone, in mijn ogen niet erg zinvol.
        Testo in combi met deca of boldenone wel uiteraard.

Greets...

Comment

@curiosio: beetje zitten kloten met mn tekst maar vandaar waarschijnlijk om de paar sec. ander verhaal.

Eq & deca met test is op zich wel een leuke combinatie. Meer voor mensen die snel last van gewrichten krijgen. En je krijgt veel honger van die eq.

Comment

Duidelijke taal. Ik ga er direct mee starten, alleen om nu een paar weken in een keer te stoppen met de winstrol zie ik niet zitten. Als ik het van te voren had geweten had ik de winstrol natuurlijk wel de laatste weken gebruikt, maar goed al doende leert men. Bedankt Cur en melkman.

Comment

@wil: Je kan gewoon stoppen met winstrol nemen, en deze naar het einde verplaatsten. Dat maakt niet uit voor je kuur.

Zie het maar als een kickstart van 2 wkn met winstrol

Comment

Helemaal eens met Melkman en graag gedan Wil

Greets...

Comment

Idd winstrol naar eind kuur en twee weken langer dan boldone/deca/enth. Na laatse winstrol afkuren (boldone/deca/enth. blijven 2-3 weken actief, winstrol 24 uur).

Comment

3 weken na je laatste injectie beginnen en niet eerder hoor
                    Het mooiste is inderdaad als je winstrol tot die tijd doorloopt dan kun je meteen beginnen met nakuren

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X