Iron genetics is er mee gestopt en twijfel nu naar welk merk ik moet overstappen. UP is het goedkoopste maar hoe doet die het tegenwoordig? EP had een tijd dat de vials maar deels gevuld waren is dat al opgelost?
Welk merk is momenteel te vertrouwen?
Collapse
X
-
Originally posted by Beachboy View PostHoezo wegblijven van UP, zie jongens hier er alleen maar op groeien.
Comment
-
Originally posted by Kronkos View Post
Dat is het probleem een beetje met UGs, iederen praat elkaar na en een enkel negatief bericht kan al lijden dat iedereen dat overneemt en ineens is een goed merk slecht. Verder heb je ook nog de dealers die een eigen belang hebben bij een merk. Daarom vraag ik ook om persoonlijke ervaring met het merk en niet alleen maar wat iemand gehoord heeft.
Comment
-
Originally posted by Rehv View PostUP beste wegblijven! En EP naar mijn weten zijn de problemen ervan opgelost. Die batch is toen terug geroepen en vervangen voor een goeie batch. Maja is en blijven Nederlandse UG labs, ik blijf er voortaan zowieso van weg.
----------------
Ik zelf heb alleen ervaring met UP, en ging er als een kanon op =)
Comment
-
Zelf op up en nee geen abnormale hoeveelheid.
bevalt me prima. Ep ooit eens flinke bulten van gehad maar dat moet weer opgelost zijn.
Nee geen aandelen in de merken puur ervaring.
rest van de genoemde merken geen ervaring mee
alleen prl clen maar die is fucking heftig.
Ken mensen op prl en bevalt ze prima. Wat hun zetten geen idee maar groeien doen ze.
Comment
-
Originally posted by testtren View PostZelf op up en nee geen abnormale hoeveelheid.
bevalt me prima. Ep ooit eens flinke bulten van gehad maar dat moet weer opgelost zijn.
Nee geen aandelen in de merken puur ervaring.
rest van de genoemde merken geen ervaring mee
alleen prl clen maar die is fucking heftig.
Ken mensen op prl en bevalt ze prima. Wat hun zetten geen idee maar groeien doen ze.
Prl is lekker spul ja, ga er zelf ook goed op op het moment!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x (VPR)
- 105kg 2x
Deficit wide grip SL DL:
- 100kg 5x
- 100kg...-
2 dagen geleden -
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
4 dagen geleden -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
5 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
6 dagen geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
5 dagen geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-