Vochtkop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vochtkop

hoor zo veel mensen heir zeggen dat vochtkop ### is, maar wat moet ik me er eigenlijk bij voorstellen. Krijg je zon baby gezicht of valt het wel mee maar merk je het wel??

misschien iemand een foto of zo waar je het verschil kan zien..?
    alvast bedankt
    I live to end the game

Toen ik een susta only kuurtje deed heb ik daar wel wat last van gehad en ik kan je verzekeren dat het niet zo cool is,maar het trekt na de kuur weer snel weer weg (zoals de gains die je overhoud van een susta-only)

Het lijkt of je dikker wordt in je gezicht ,een opgeblazen kop.

Comment

Je wordt inderdaad dikker in je gezicht, je krijgt een bolle kop..

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

hebben mensen ervaring met een toevoeging dat die vochtkop echt zwaar verminderde of is het gewoon standaard.

ik vraag het, want begin niet aan een kuur als op welke manier dan ook mn ouders (en sommige vrienden) er achter komen, omdat mn ouders gek zullen worden. En sommige vrienden begrijpen het nie weet ik al
        I live to end the game

Comment

Of hebben jullie misschien een alternatieve kuur, zoals winstrol only, wat ik bij sommigen hoor. Waar anderen Volgens mij dan niet veel van merken, maar waar je dan wel goede gains mee haalt.

alvast bedankt boarders
          I live to end the game

Comment

taraaaaa ..... NOLVADEX

Comment

Yep je zou 20mg nolvadex per dag kunnen nemen om het tegen te gaan. Gaat wel wat tenkoste van je kuur helaas

Greets...

Comment

Ook minder zout eten helpt vaak!!

Comment

das logisch van het zout. Was vandaag weer op excursie (wat voel ik me nu jong) fabriek met zoutopslag, dat trekt water aan als de pest..

En als ik nolvadex zou nemen tijdens kuur in hoeverre gaat dat ten koste van je kuur dan. stel dat je normaal 10kg zou aankomen met hoeveel is dat verminderd dan. En is van dat verlies neit het meeste gewoon water, wat je na de kuur toch kwijt zou raken?
                  I live to end the game

Comment

Durf het niet te zeggen wat het aan kg kost
                    Een groot deel zal ook water zijn ja. Als ik moet gokken zou ik een kilo of 2 minder zeggen maar dat verschilt ook nog van persoon tot persoon.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 26 2003,21:36)]Yep je zou 20mg nolvadex per dag kunnen nemen om het tegen te gaan. Gaat wel wat tenkoste van je kuur helaas

Greets...
                      Ik doe 20 mg nolva naast mijn 40 mg dbol en ik heb geen plofkop. En qua gains weet ik niet wat het tegenhoud, aangezien ik er met de start van de cycle mee begonnen ben.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Riki @ Aug. 27 2003,16:18)]
                        Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 26 2003,21:36)]Yep je zou 20mg nolvadex per dag kunnen nemen om het tegen te gaan. Gaat wel wat tenkoste van je kuur helaas

Greets...
                        Ik doe 20 mg nolva naast mijn 40 mg dbol en ik heb geen plofkop. En qua gains weet ik niet wat het tegenhoud, aangezien ik er met de start van de cycle mee begonnen ben.

Grtz
                        In jouw geval lijkt het wel mee te helpen..

Greets...

Comment

als je te weinig drinkt hou je ook vocht vast, dus sowieso erg veel drinken
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ok dan. Bedankt voor de info. Als ik zou beginnen en mn ouders  zouder erachter komen lijkt me dat neit bepaald prettig. Mooi dat er nolva bestaat

I live to end the game

Comment

Anders arimidex tijdens je kuur,wel wat duur maar het werkt het beste
                              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X