Echt of vals?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nex is zich aan t bedenken of i door zal gaan, is geschrokken van de prijs
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

• Gedeeltelijk, ik ben niet geschrokken van het prijs. Wist altijd al dat dit een dure grapje zou worden. Nou heb ik een site met alle (gemiddelde) prijzen van as. Ik ga zowieso door onderhandelen.

Opzich suikergorilla heeft wat onderhandelen daar neergezet mij aardig te pakken.

Test, deca en dbol.

Test 500
      Deca 400
      Dbol 30mg of zelfs 25mg ed

Is wel een aardige kuur dacht ik zo. Na de kuur 40mg nolva en daarna gooi ik er meteen crea bij.

Onderhandelen

Ik ga jou binnenkort even lastig vallen met pb's als je dat niet erg vindt bro. hehehehe

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
        Gedeeltelijk, ik ben niet geschrokken van het prijs. Wist altijd al dat dit een dure grapje zou worden. Nou heb ik een site met alle (gemiddelde) prijzen van as. Ik ga zowieso door onderhandelen.

Opzich suikergorilla heeft wat onderhandelen daar neergezet mij aardig te pakken.

Test, deca en dbol.

Test 500
        Deca 400
        Dbol 30mg of zelfs 25mg ed

Is wel een aardige kuur dacht ik zo. Na de kuur 40mg nolva en daarna gooi ik er meteen crea bij.

Onderhandelen

Ik ga jou binnenkort even lastig vallen met pb's als je dat niet erg vindt bro. hehehehe
        pexie alweer dbol... waarom als je tog gaat prikken waarom niet test prop ipv dbol :P...weet je meteen hoe het is om winstrol inject te zetten

Comment

• Duuh test deca en dboll is meest klassiek kuur, alles werkt met elkaar samen, synergie

Dat is t eerste wat ik hier las, voordat ik überhaupt member was.

Proviron en Hcg verdient hier (ook) de voorkeur, echt waar. Als je goeie deca hebt zal je bij 200 mg last kunnen krijgen van een slapdoela als je er gevoelig voor bent.

Hcg is een nuttig toevoeging ivm lang kuren. 10 12 of 14 wkn ballen out of order is best lang.
          Wel opletten dat je geen 5000 iu ampullen gaat kopen.

Deca altijd 2 wkn voor test e stoppen en test e vervangen door P op t eind.

Zo spring je in binnen enkele dagen in je nakuur.

Sneller nakuren betekend sneller herstel igg dat gat van verlies kunnen opvangen
          Last edited by onderhandelen; 25-10-2008, 17:46.
          We like it

Comment

• zo zo zo

17 pagina's lang ongelofelijk ik heb ze niet allemaal gelezen gappies maar de kuur die je opschrijft is wel betaalbaar maar zou ook zoals een paar hier gezegd hebben even over stappen op een andere oral in de kuur goeie kans dat dat beter aanslaat omdat een lichaam snel gaat wennen aan bepaalde stoffen in je lichaam....

succes ermee

Comment

• hey nex ben benieuwd wat je gaat pakken

voor mezelf heb ik voor volgend jaar vast staan
              test deca en dbol, heb een doel dat ik tegen men 30 wil bereiken (is niet meer zolang) daardoor dat ik effe zal cheaten en 2x kuren volgend jaar, daarna zie ik wel

wat me wel nieuwsgierig maakt is, wat bedoel je met ik heb niet zoveel tijd meer ???
              vind het wel vroeg na je dbol om er terug in te vliegen zou er toch iets langer over doen, normaal is het toch zo dat je het aantal weken dat je hebt gekuurd moet wachten om opnieuw te starten of ben ik mis ???

Comment

• Originally posted by Poseidon View Post
                hey nex ben benieuwd wat je gaat pakken

voor mezelf heb ik voor volgend jaar vast staan
                test deca en dbol, heb een doel dat ik tegen men 30 wil bereiken (is niet meer zolang) daardoor dat ik effe zal cheaten en 2x kuren volgend jaar, daarna zie ik wel

wat me wel nieuwsgierig maakt is, wat bedoel je met ik heb niet zoveel tijd meer ???
                vind het wel vroeg na je dbol om er terug in te vliegen zou er toch iets langer over doen, normaal is het toch zo dat je het aantal weken dat je hebt gekuurd moet wachten om opnieuw te starten of ben ik mis ???
                Volgend kuur wordt besteld over 2 a 3 weken en 4e week begin ik ermee. Wat andere ook mogen denken ik heb deze kuur nooit echt als een kuur gezien aangezien ik er niks mee hebt bereikt.

Wel erg toevallig dat we dezelfde kuur pakken, test, deca, dboll. Wordt wel een lekker massa kuurtje.
                Btw, wat zijn je doelen poseidon? Hoeveel was je van plan om te pakken met dit kuurtje?

Comment

• denk omdat het nu ook eenmaal een welgekende basis is als massakuur om met test deca en dbol te werken, komt op vele forums in verschillende topics voor dus zal het toch niet slecht zijn

mijn doel is om eind volgend jaar ergens rond te 95kg uit te komen en ook vast te houden dus hoop ik toch per kuur volgend jaar 2x10kg te kunnen pakken en op zijn minst de helft te behouden

miss kuur ik nog eens het jaar daarop maar vanaf men 30 wil ik daar dan mee ophouden en het terug naturel gaan houden
                  volgend jaar staat in teken van massa maar zal zeker nog kracht trainen want dat is nu eenmaal wat ik leuk vind aan het trainen en das de toename van men kracht

wat zijn jouw doelen en wat verwachtingen van het kuren

oh ja nu zit ik aan de dbol voor 6weken op 40mg/dag maar dat doe ik om ietsje sneller terug op oud niveau te komen nl 85kg en dan normaal in januarie start ik met het echte werk

Comment

• Je zal met die kuur heus wel meer dan 5kg pakken als alles goed gaat.
                    Verder poseiden heb ik zelf podium ambities, dat zegt genoeg.
                    Ik ga niet meer hopen op hoeveel kilo's ik wel of niet ga pakken, ik doe me best en dat is het. Ik ga er zelfs niet meer aan denken.... hard trainen, vreten, slapen als een roos en alles komt goed.

Ontopic.

Kuur is aangepast....
                    Het wordt test 500, dboll 30mg, deca 200 ipv 400. Ik weet niet of het zin heeft maar het moet beter dan niks zijn.
                    Het is 200 geworden wegens geld problemen. Ik heb vandaag een dikke evelop gekregen met een dikke incasso boete voor een x bedrag (was helemaal vergeten geld op rekening te storten).

Comment

• zit je nog op school nex dat je krap bij kas zit??

Heb je dan wel genoeg geld om goed eten te kopen anders is het ook zonde om te gaan kuren want dan schiet je nog niks op.
                      eat eat eat and look like a freak!

Comment

• Hoor op school te zitten, maar ben er een jaartje onderuit. Werk nu maar aangezien de kuur er aardig snel aankomt en ik al vrij veel geld heb uitgegeven is er weinig over. Over 3 weken is staat er weer geld op me bank waar meteen een heleboel vanaf gaat. Dan houd ik alsnog genoeg over maar ik heb nog andere noodzakelijke prive dingen waar geld voor nodig is.

Echt ik kan gewoon niet meer wachten, heb zowat de neiging om een naald te pakken en in me been te prikken, whaha nee maar ff serieus ik wil gewoon knallen over 4 weken en dat gaat wel lukken met deze kuurtje. Met eten zit het altijd goed bij mij, dat kan niet mis gaan dat weet inmiddels bijna iedereen hier. Vreten totdat je erbij neer valt, check mijn oude voedingsschema, staat nog ergens in deze topic gepost is inmiddels flink veranderd maar komt op hetzelfde neer.

Comment

• Ik zou 400 pakken desnoods 2a3 wkn later.

Hoe ziet je kuur er uit?
                          We like it

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
                            Je zal met die kuur heus wel meer dan 5kg pakken als alles goed gaat.
                            Verder poseiden heb ik zelf podium ambities, dat zegt genoeg.
                            Ik ga niet meer hopen op hoeveel kilo's ik wel of niet ga pakken, ik doe me best en dat is het. Ik ga er zelfs niet meer aan denken.... hard trainen, vreten, slapen als een roos en alles komt goed.
                            ik geloof niet meer in volgende term ''als alles goed gaat'' het is al verschillende malen super gegaan maar dan komt er altijd tegenwind
                            hoop dat dat es mag gaan veranderen

voor jou zou ik onderhandelen zijn raad gaan opvolgen en veel succes, hou ons zeker op de hoogte

Comment

• 500mg test met 200mg is voldoende mannen!! Dat soort kuren neem ik!! Kom op zeg next heeft echt niet meer nodig.

Ook geen kickstart ofzo!!! Gewoon 2vials test en 1 vial deca en knallen!

Comment

• Originally posted by punani View Post
                                500mg test met 200mg is voldoende mannen!! Dat soort kuren neem ik!! Kom op zeg next heeft echt niet meer nodig.

Ook geen kickstart ofzo!!! Gewoon 2vials test en 1 vial deca en knallen!
                                thx voor het advies punani, aan hoeveel weken geef jij dan de voorkeur en wat vind jij van prodigy en gg ??

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X