Echt of vals?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn 1e kuur was 250/ 200 zonder kickstart........12 kg bruto meekunnen pakken

10a9 kg halfjaar later

Nu achteraf en wat ik om mij heen heb gezien hou ik er een andere mening op na.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
      Mijn 1e kuur was 250/ 200 zonder kickstart........12 kg bruto meekunnen pakken

10a9 kg halfjaar later

Nu achteraf en wat ik om mij heen heb gezien hou ik er een andere mening op na.
      en die is ??

Comment

• check paar paginas trug Poseidon
        We like it

Comment

• Originally posted by Poseidon View Post
          thx voor het advies punani, aan hoeveel weken geef jij dan de voorkeur en wat vind jij van prodigy en gg ??
          prodigy hoor ik soms hele goede berichten en soms mindere. GG hoor ik eigelijk altijd positieve verhalen. Alleen op bodynet heeft Next en onderhandelen er geen goede ervaringen mee.

Comment

• Prodigy is niks mis mee, zijn goeie spullen.
            Het enige vreemde is dat in mijn laatste kuur ben ik met oa tren van prodigy begonnen, en later overgestapt op tren van gg, waarvan ik wel een hoestje kreeg......haha dan weet ik zeker dat ie werkt dacht ik ....De spullen van gg zijn ook goed, en voor het prijs verschil hoef je niet te tobben welke je neemt.
            Beide zijn goed en worden naar mijn weten niet nagemaakt hoewel je soms het tegendeel leest maar dat zijn cowboy verhalen als je t mij vraagt..mensen moeten nu eenmaal altijd wat te zeiken hebben
            uut grunn!

Comment

• Wat een topic, super hit 184 reactie, 3.980 bekeken en 19 paginas
              We like it

Comment

• Originally posted by punani View Post
                prodigy hoor ik soms hele goede berichten en soms mindere. GG hoor ik eigelijk altijd positieve verhalen. Alleen op bodynet heeft Next en onderhandelen er geen goede ervaringen mee.
                Aangezien jij ook op dbb lid bent moet je daar even een kijkje nemen. Ik had in deze topic nog een link geplaatsd van iemand van dbb die epl had maar later toch is overgestapt naar een andere merk. Zo zijn er vast wel meer gevallen te vinden.

Ik vond deze dbol kuur echt werkelijk helemaal NERGENS op slaan. Maargoed, jammer oud verhaal... laten we achterwegen. Ik had er niet eens zulke grote verwachtingen van, helemaal niet zelfs... andere hie claimen wel het tegenovergestelde maar dat is niet zo.

GG en EPL zelfde makers?

Comment

• Geloof dat het verhaal zo was dat EPL vier makers had, en een ervan prodigy is begonnen.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• @elpadrone een hoestje ??

Comment

@elpadrone een hoestje ??
                      tren hoest

Comment

• Gaap, word te langdradig dit. Zou wat ik ook al in een reactie zei ook gaan voor test met deca (in jouw geval) want test met winstrol gaat je ook niet geven wat je wilt. Prodigy is niks mis mee Epl ook niet en GG ook niet klaar. Dat iemand om de een of andere reden er toch niet lekker op gaatm heeft hoogstwaarschijnlijk toch echt met hem zelf te maken, voeding, dosering etc.

Comment

• als je 250 test zet en je eet niks, ga je nog goed volges mij. ik denk dat als je een keer niet goed gaat op goeie as, je nooit goed zal gaan op goeie as. tuulk zijn de resultaten uiteenlopend afhankelijk van je eten, maar resultaten zullen er altijd zijn. en duidelijk ook. ik heb nog nooit iemand een kuur met goie spullen zien doen en niks gegaind. wel dat het erna weer verdwijnt, maar ja das dan ook eige schuld
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by zwaan View Post
                            Gaap, word te langdradig dit. Zou wat ik ook al in een reactie zei ook gaan voor test met deca (in jouw geval) want test met winstrol gaat je ook niet geven wat je wilt. Prodigy is niks mis mee Epl ook niet en GG ook niet klaar. Dat iemand om de een of andere reden er toch niet lekker op gaatm heeft hoogstwaarschijnlijk toch echt met hem zelf te maken, voeding, dosering etc.
                            Gaap zwaan. Zal je wat zeggen... lees beter door bro. Winstrol met test gaat het zowieso niet worden, heb ik al duidelijk laten weten. En ben het nu wel godverdomme zat over dat voeding... als er een ding is waar ik echt goed op zit dan is het mijn VOEDINGschema.

Topic wordt niet langdradig, mensen houden er gewoon van om te kloten.

@ bruce

Een goede kuur wel een slechte kuur niet. Dboll only is geen goede kuur.. punt.

Een lekkertje is 500mg test ent ew. 40mg dboll ed en 400mg deca ew
                            Aangezien dat dan voor een lange periode is nakuur met hcg 500 iu 1 x per week vanaf de 4e week dan weer voor 2 of 3 weken of 750 iu en uiteindelijk afsluiten met nolva 40mg ed.

Comment

@elpadrone een hoestje ??
                              was idd sarkastisch bedoeld......heb me de tering gehoest,zweten,ademnood enz.......was een hele geruststelling, ik dacht alleen maar hmmm goeie gear
                              uut grunn!

Comment

• Originally posted by elpadrone View Post
                                was idd sarkastisch bedoeld......heb me de tering gehoest,zweten,ademnood enz.......was een hele geruststelling, ik dacht alleen maar hmmm goeie gear
                                hehe zeker goeie gear

@nex chillen maat
                                vind uw kuur goed maar wat ken ik er dan ook weer van, wel zou ik er die hcg eruit gooien want er is hier een topic over rondgeweest en die hcg verklaart niet veel goed, maakt meer stuk dan dat het hersteld, nova is ruim voldoende na je kuur

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X