Echt of vals?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Poseidon View Post
    hehe zeker goeie gear

@nex chillen maat
    vind uw kuur goed maar wat ken ik er dan ook weer van, wel zou ik er die hcg eruit gooien want er is hier een topic over rondgeweest en die hcg verklaart niet veel goed, maakt meer stuk dan dat het hersteld, nova is ruim voldoende na je kuur
    Niet compleet waar. Sommige zijn er echt tevreden over, andere zoals zwaan denken er anders over door persoonlijke ervaring. Hcg is toch wel zo handig in een kuur van een wat langere periode, andere zou ik het er ook best willen uithalen... doet me namelijk meer goed $$$$$

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
      Niet compleet waar. Sommige zijn er echt tevreden over, andere zoals zwaan denken er anders over door persoonlijke ervaring. Hcg is toch wel zo handig in een kuur van een wat langere periode, andere zou ik het er ook best willen uithalen... doet me namelijk meer goed $$$$$
      klopt maar toch ?? heb je dat artikel niet gelezen waar dat van die zaadcellen in voorkwam door hcg ??

is die hcg echt nodig, kijk wat voor een schone kleine bruce niet heeft gemaakt tijdens het kuren

Comment

• maar poseidon als je dat stuk goed leest zie je ook dat alle spermacellen weer herstellen. Denk je dat alleen hcg je cellen verneukt alle anabolen verneuken je spermacellen alleen door lange tijd off te gaan hersteld je lichaam weer.
        Je moet zowieso vind ik als je kinderen wilt en je hebt as gebruikt eerst naar de doktor gaan om alles te laten checken.
        eat eat eat and look like a freak!

Comment

• Ben ik niet mee eens Triple X, er is een verschil tussen (hcg) kwaliteit verlies en (andere gangbare as) kwantiteit verlies, snappie

Comment

• vorige week nog een deftig gesprek gehad met mijn huisarts en hem verteld van men kuurplannen voor 2009
            dan ook gesproken over het sperma en ook hij raadde me hcg af, vond het niet nodig nog nuttig maar zal ook wel voor degene die vaker kuren wel goed kunnen doen, daarover wil ik me niet uitspreken, ben dan ook geen expert op gebied van anabolen of geneeskunde

Comment

• Maar denk dat je die dianabol niet nodig hebt nex voor je volgende kuur, aan de andere kant werkt de diana wel beter icm test. Uhm voor de rest wat ik hierboven zei over voeding was niet naar jou gericht maat, maar in het algemeen.

Voor de rest tja, ram de volgende kuur erin en als die dan wel lekker gaat is die eerste al weer snel vergeten, en dat diana only geen goede kuur is, dat is al heel vaak gemeld he dat weet je.

Comment

• ik vind diana only wel een goede kuur haha eigenwijs he
                eat eat eat and look like a freak!

Comment

• Originally posted by Triple X View Post
                  ik vind diana only wel een goede kuur haha eigenwijs he
                  o-O... zou ik nou echt slaappillen hebben gekregen.
                  Ben nu bezig met een kuurtje paracetamol. Als het goed is zou ik hierop beter moeten gainen dan een dbol only kuurtje.

Comment

• Tip: kuur creatine icm yohimbe

Ben ook dboll only tegen gekomen, zelfs Deca only t kan wel.
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                    We like it
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

o-O... zou ik nou echt slaappillen hebben gekregen.
                      Ben nu bezig met een kuurtje paracetamol. Als het goed is zou ik hierop beter moeten gainen dan een dbol only kuurtje.
                      ik ga stuk hier...ey nex niet tehoog doseren he

Comment

• Originally posted by sakurakilla View Post
                        ik ga stuk hier...ey nex niet tehoog doseren he
                        Naah paracetamol is best heftig spul inderdaad.

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
                          Tip: kuur creatine icm yohimbe

Ben ook dboll only tegen gekomen, zelfs Deca only t kan wel.
                          Deca only.... lijkt me niks mis mee.

Comment

Deca only.... lijkt me niks mis mee.
                            Dan heb je duidelijk nog te weinig gelezen als dit niet sarcastisch was.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                              Dan heb je duidelijk nog te weinig gelezen als dit niet sarcastisch was.
                              Hoezo dat weer. Als het in mijn ogen niet mis is.... tja. Deca only zal je inderdaad niet zoveel mee pakken. Je kan het beste of met dboll stacken of met test of met beide. Weet ik ook wel baas.

Comment

• Hey man je snapt toch dat de adviezen die jij hier geeft de gezondheid van andere mensen kan aantasten he?
                                "It took me a long time to find out that pretty much everything else is a bunch of... something else, yunno." -SRV-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X