binnen hoeveel weken resultaat?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• binnen hoeveel weken resultaat?

hallo, ik zit nu in de tweede week van mijn kuur (ANDRONE testostarone anthate).ik prik 2x in de week, maar zie nog niet echt resultaat met gewicht/massa, maar ook merk ik t niet in kracht. blijf op hetzelfde niveau zitten. wanneer begint je lichaam te veranderen in datgene waarvoor we allemaal kuren?? alvast bedankt; souljah

We hebben wel wat meer info nodig... Van wat ik begrijp werkt Test-E vrij snel met merkbare resultaten. Dus dan is mijn vraag, omdat we verder nog niks van je gezien hebben, hoe ziet je voeding- en sportschema er uit. De basis van alles zullen we maar zeggen en waar het bij velen gewoon aan schort. Zonder dat kun je kuren wat je wilt zonder resultaten die je wilt.

En http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...tml#post481568 laat me alleen maar meer twijfelen dat je basis nog lang niet in orde is om uberhaupt te gaan kuren.

Comment

Dat, en dat je niet eens weet wat je kuur zou moeten doen, en hoe je schrijft wat je aan het injecteren bent.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

tja.., iemand die gezond bezig is met een hoop verstand denk ik (ahum maar niet heus)

Idd onvoorstelbaar met zulke vragen. Waar ben je dan helemaal mee bezig..

LEER en VERDIEP eer ge begind!!!!!
        Hijs fijn!

Comment

ja, zak. dan weet je dat je niet binnen 2 weken resultaten hebt, maardat het pas na 3 wek3n begint. ZAK!!!
          je denkt cker dat je hulk wordt met een kuurtje. maar dat gaat nog zwaar tegenvallen. jaren hard trainen en kuren, dan wordt het wat.

edit; oh ja, ZAK
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
            ja, zak. dan weet je dat je niet binnen 2 weken resultaten hebt, maardat het pas na 3 wek3n begint. ZAK!!!
            je denkt cker dat je hulk wordt met een kuurtje. maar dat gaat nog zwaar tegenvallen. jaren hard trainen en kuren, dan wordt het wat.

edit; oh ja, ZAK

Comment

Originally posted by bruce View Post

edit; oh ja, ZAK

ik kan nietmeer
              If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Comment

Kut hamsters van tegenwoordig...

Had via PB ontvangen wat hij zoal qua voedingsbronnen gebruikt. Is op zich wel goed. Maar zolang de precieze hoeveelheden van die voedingsbronnen niet bekend is...

Je moet meer eten. Meer proteine dan normaal vanwege de verhoogde proteine synthese (3.5-4gr per 1kg vvm vermoed ik). Voldoende koolhydraten 300-350gr per dag. En de rest aan onverzadigde vetten wat ook al zo gauw 80-100gr is.

Comment

irritatie

Ik merk dat er steeds meer irritaties op het board ontstaan door mensen die hier even snel op het board komen en veel vragen stellen terwijl ze niet eens weten waar ze mee bezig zijn of dat ze niet eens genoeg informatie over hunzelf geven wat jammer is....

Ik ben de laatste tijd ook al weinig aan het reageren door dit soort mailtjes, misschien kan er een aparte topic voor beginners geopend worden of zo waar we op kunnen reageren als we dit zelf willen. De anabolen sectie word hierdoor ook niet zo verneukt, ik heb vaker gezegd dat ik ook graag iedereen wil helpen maar ik kan het van binnen wel uitschreeuwen SUKKELS GA NOU EENS WAT MEER LEREN OVER DIT SPUL dan in plaats daarvan allemaal onzin op een board te zetten en hopen dat je de bevestiging hoort die je al in je achterhoofd hebt. Het zal niet lang meer duren voordat de eerste fouten dingen gaan opkomen op het internet....... Van mij mag op dit soort topics gelijk een slot tot dat we weten wie het is en wat hij precies wilt.....
                  groet

Comment

dit is mijn eerste keer

dit is mijn eerste keer dus hoe moet ik weten wat het met mijn lichaam doet en wanneer. heb echt wel de info gehaald die ik nodig heb voordat ik begon.dus snap al die negatieve berichten niet.misschien zijn jullie heel ervaren in het gebruik van anabolen, nja ik niet echt. dus vandaar dat ik dan domme vragen voor jullie stel

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                      Ik merk dat er steeds meer irritaties op het board ontstaan door mensen die hier even snel op het board komen en veel vragen stellen terwijl ze niet eens weten waar ze mee bezig zijn of dat ze niet eens genoeg informatie over hunzelf geven wat jammer is....

Ik ben de laatste tijd ook al weinig aan het reageren door dit soort mailtjes, misschien kan er een aparte topic voor beginners geopend worden of zo waar we op kunnen reageren als we dit zelf willen. De anabolen sectie word hierdoor ook niet zo verneukt, ik heb vaker gezegd dat ik ook graag iedereen wil helpen maar ik kan het van binnen wel uitschreeuwen SUKKELS GA NOU EENS WAT MEER LEREN OVER DIT SPUL dan in plaats daarvan allemaal onzin op een board te zetten en hopen dat je de bevestiging hoort die je al in je achterhoofd hebt. Het zal niet lang meer duren voordat de eerste fouten dingen gaan opkomen op het internet....... Van mij mag op dit soort topics gelijk een slot tot dat we weten wie het is en wat hij precies wilt.....groet
                      WTF is dit leroyw zie je steeds vaker verstandige dingen posten
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                      We like it
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Originally posted by souljah View Post
                        dit is mijn eerste keer dus hoe moet ik weten wat het met mijn lichaam doet en wanneer. heb echt wel de info gehaald die ik nodig heb voordat ik begon.dus snap al die negatieve berichten niet.misschien zijn jullie heel ervaren in het gebruik van anabolen, nja ik niet echt. dus vandaar dat ik dan domme vragen voor jullie stel
                        komt niet door je vraag maar:
                        trainingsschema niet van je gezien
                        eetschema niet gezien
                        heb niet gekeken maar weet niet of je:
                        stats hebt neer gezet (leeftijd, gewicht, bf, trainingservaring enz)
                        en foto's natuurlijk

want het is het zelfde als ik ga kuren kan nog genoeg uit mij halen zonder daaraan te beginnen en moet ik eerst vele ervaring hebben voordat ik aan dat soort dingen begin
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Ben het met mijn maat Leroy eens. Gaat eigenlijk nergens over.

Gesloten.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X