dianabol in combi met winstrol of anavar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dianabol in combi met winstrol of anavar

wat vinden jullie van de combi 20 mg dianabol per dag en 20 mg winstrol of anavar per dag. voor 4 weken.. ik hoop hiermee meer massa te pakkuh en door de toevoeging van winstrol hoop ik dat ik weinig vocht vast hou!!

vertel iemand ervaringen?????

Gast ik wilde alleen even zeggen dat ik je irittante topics over as zat ben. Ben je wel goed bij je hoofd? Winstrol en dinabol.... een combi van 2 keer 17aa ok, niet goed wijs dus. Verder kan je al je antwoorden vinden als je wat rond gaat zoeken. Je wilt aan een kuur beginnen en wilt info, daar hoef je geen 1000 topics voor te openen. Ga verdomme wat rondlezen op het net. En kom niet met een excuus aan van dat je dat al doet. Mocht je dat hebben gedaan dan zou je niet weer telkens met deze vragen komen.

Wil je een goede beginners kuur pakken, pak dan test only op 500 en stop met deze onzin.

Comment

Het lijkt er heel erg op dat dannyp totaal geen onderzoek doet en gewoonweg niet weet waar ie aan begint of mee bezig is! Idd vind ik het ook erg irritant de topics wat ie start.

@dannyp: lees en leer eer ge begint. Heb je na de tips van een aantal leden hier het nog niet begrepen. je lult erover alsof het een pakkie boter halen bij de c1000 is man.

Ga gewoon ff lekker doorknallen en goed op je voeding letten. kom na veeeeel lezen en leren erover dan eens terug. AS zijn slechts hulpmiddelen die je met verstand moet gebruiken en by the way is gewoon goede voeding en trainen the key! Het zijn geen wondermiddeltjes en je bent er zo op gespitst... jij: wat zal ik doen??? dit of dat bla bla bla.....

Echt t gek voor woorden.. maar enfin.
      Hijs fijn!

Comment

als je geen vocht erbij wil moet je al niet aan dbol gaan beginnen
        ik begrijp bovenstaande irritaties wel, hopelijk doeje er iets mee

Comment

Originally posted by dannyp View Post
          wat vinden jullie van de combi 20 mg dianabol per dag en 20 mg winstrol of anavar per dag. voor 4 weken.. ik hoop hiermee meer massa te pakkuh en door de toevoeging van winstrol hoop ik dat ik weinig vocht vast hou!!

vertel iemand ervaringen?????

s'veel teveel van het goede man... als je wil eindigen met levertumoren of levercystes zo groot als jou ballen moet je maar doen... d-boll en winstrol behoren beide tot verschillende groepen... dat maakt ook dat winstrol niet die omzetting tot oestrogeen met zich meebrengt, géén water retentie dus... wat d-boll wel heeft... voorts moet je ook letten op de halfwaarde van d-boll dat ligt tussen 4.5u en 6u, wat bij winstrol op 9u ligt.. nou ja als jij die dan allebei lekker wil gaan nemen doe je maar. maar zo belast je je lever nog harder en dan nog die 17aa methylatie ertussen.. gezond bezig zou ik zo zeggen...

anavar is gekend voor gains maar niet zo'n grote... wat je wel hebt aan anavar is dat het één van de meest veilige as is dat er bestaat...
          weinig side effects, maarja deze verschillen ook van mens tot mens... er zijn al mensen geweest die levertumor ontwikkelden bij 1gr op lange termijn, oke dan spreek je wel van zieke mensen en lange termijn.. maar dat bewijst toch dat er gevaar aan kleeft... en is ook 17aa gemethyleerd... dus blijft schadelijk voor de lever.
          het is zo mild dat er zelfs jonge mensen mee geholpen worden in de medische wereld... verder zet het ook niet om in oestrogeen.. nadeel is dat het verschrikkelijk duur is, en dat er enorm veel namaak in omloop is... positief is dat de gains die je maakt met anavar makkelijker blijven...

Voor denk ik niet dat het nut gaat hebben d-boll te combineren met winstrol om de vochtretentie te verminderen, maarja dat is mijn mening...

Al deze info die ik je tot nu toe gegeven heb, heb ik zelf allemaal geleerd via dit forum en via het lezen van boeken...

wat is dat toch met de meeste van jullie, je hebt internet wel gebruik het dan man...

anders blijven mensen schrijven en het is compleet zinloos want morgen zie je weer één of andere gast die een jaartje traint vragen achter

is het nodig om na te kuren bij anadrol, of hoeveel tabs zou ik nemen van de anadrol... of ik heb nu al drie maal mijn injectie deca gehad maar ik voel en merk niets... tsss

Verdiep je toch ééns even en train tot je erbij neervalt... zonder kennis aan as beginnen is zoals geblinddoekt autorijden... zelfmoord....
          Last edited by dianabolic; 15-10-2008, 11:08.
          If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Comment

de beste kuur voor jou is een goede over dosis.

Comment

Originally posted by schiedam View Post
              de beste kuur voor jou is een goede over dosis.
              Een overdosis lees werk.

Nooit 2 orals nemen. Tenzij je je lever wil verzieken.
              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Ik had de meeste hier toch hoger ingeschat...

Een 17aa kun je zonder problemen op 100mg voor meerdere weken nemen, maar een combinatie van meerdere op in totaal een magere 40mg voor 4 weekjes gaat plots voor leverfalen zorgen?

Komaan jongens, minder napraten meer nadenken.

Over combinaties van orals

Dbol+oxy is tegenwoordig zeer geliefd op Amerikaanse boards(en op dbb)
                winny+var is een combinatie die in andere sporte dan bb wordt gedaan
                winny+oxy is vroeger op de ug markt geweest als "anastrol"
                halo+oxy is een bekende stack in de powerlifterwereld

Var+dbol heb ik zelf gedaan, vond het geen goede combo.
                the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                  Ik had de meeste hier toch hoger ingeschat...

Een 17aa kun je zonder problemen op 100mg voor meerdere weken nemen, maar een combinatie van meerdere op in totaal een magere 40mg voor 4 weekjes gaat plots voor leverfalen zorgen?

Komaan jongens, minder napraten meer nadenken.

Over combinaties van orals

Dbol+oxy is tegenwoordig zeer geliefd op Amerikaanse boards(en op dbb)
                  winny+var is een combinatie die in andere sporte dan bb wordt gedaan
                  winny+oxy is vroeger op de ug markt geweest als "anastrol"
                  halo+oxy is een bekende stack in de powerlifterwereld

Var+dbol heb ik zelf gedaan, vond het geen goede combo.
                  Pardon??? bedoel je dat je rustig 100 mg d-bol p/d kan innemen?
                  een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

waarom zou winny + dboll totaal 40 mg slechter zijn dan bv alleen dboll op 40mg, ik snap dat niet kan iemand dat uitleggen.

Comment

slotje

S.l.o.t.j.e.....

Comment

idd.. weg met die meuk
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by kees View Post
                          hehe scherp
                          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                          We like it
                          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Zat toevallig laatst ook te denken over een lichte stack van 20mg var en 10 dboll. Blij dat ik hier hoor dat dat niet zo lekker werkte.

En Genjuro was me voor, giftigheid wisselt iets per 17AA roid, maar 50mg totaal van een paar gaat echt niet meer schade geven dan 100mg van een.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by kees View Post
                              Ben er zeker van dat zolang je het onder de 6 weken houdt het zou kunnen. In Arnold zijn tijd zat iedereen aan de dbol, en voor zeer, zeer lange tijd, meerdere jaren zelf, omdat de risico's niet bekend waren. Dat is natuurlijk niet voor iedereen goed afgelopen.

Als je meer over die zaakjes wilt weten, op steroid.com zit iemand met de nick taiboxa die al enkele jaren orals op zeer hoge doseringen zet.
                              the one and only tabata overlord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X