dianabol in combi met winstrol of anavar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Genjuro View Post
    Ben er zeker van dat zolang je het onder de 6 weken houdt het zou kunnen. In Arnold zijn tijd zat iedereen aan de dbol, en voor zeer, zeer lange tijd, meerdere jaren zelf, omdat de risico's niet bekend waren. Dat is natuurlijk niet voor iedereen goed afgelopen.

Als je meer over die zaakjes wilt weten, op steroid.com zit iemand met de nick taiboxa die al enkele jaren orals op zeer hoge doseringen zet.
    In de tijd van Arnold werd veel d-bol gebruikt zoals je zegt en hoog.
    Weet je dat dat juist de aanleiding heeft gegeven om het uit de handel te nemen? Leverkanker was nummer 1 bij de BB ers en het bleek dat ze asociaal veel D-bol gebruikte.
    De gebruikelijke dosering van max. 40mg is gebruikelijk om goed te groeien.
    Meer nemen heeft in mijn ogen geen toegevoede waarde enkel dat het juist te belastend is voor je lichaam.
    En om 20 mg met een andere oraal te combineren zet volgens mij geen zoden aan de dijk. Beter is mijns inziens 1 orale te nemen en dan wel met de gebruikelijke dosering.Maar goed als er mensen zijn die naar de 100mg willen gaan omdat dat een ander het ook doet tja hij doet maar. Vindt het niet verstandig. Maar ik zal het stukje lezen Genjuro.
    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

100 mg lijkt me verschrikkelijk veel... en zoals het al gezegd werd het is wetenschappelijk onderbouwd dat 17aa leverschade kunnen aanrichten, daarom gaan ze dit niet doen, maar het kan... zeker als je de termijnen niet gaat respecteren en zomaar ziek hoge dosissen naar binnen gaat slagen...

voorts gaf ik gewoon mijn mening op deze topic... ik wou hem waarschuwen op de eventueele feiten... ik wil niet moeder de non gaan uithangen... wil gewoon mensen trachten te helpen en te voorkomen dat ze ziek worden...

voorts geef ik eerlijk toe dat ik nog lang niet, maar dan ook nog lang niet genoeg weet van gebruik van as... ik heb nog lange weg af te leggen...

en zolang ik nog met bepaalde onzekerheden blijf zitten voor mezelf over as, zal ik er nooit aan beginnen...

greetzzz
      If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Comment

Originally posted by kees View Post
        In de tijd van Arnold werd veel d-bol gebruikt zoals je zegt en hoog.
        Weet je dat dat juist de aanleiding heeft gegeven om het uit de handel te nemen? Leverkanker was nummer 1 bij de BB ers en het bleek dat ze asociaal veel D-bol gebruikte.
        Dbol is maar in de jaren 90 gebanned/gereguleerd door de FDA, samen met alle andere toen bekende as. Meer dan 20 jaar mogelijk misbruik zonder legale problemen. Terwijl meerdere overheidsorganisaties tegen de ban waren.

Dat leverfalen kan voorkomen door dbol gebruik twijfel ik niet aan. Maar er zullen genoeg symptomen voorkomen voor dat gebeurd.

De gebruikelijke dosering van max. 40mg is gebruikelijk om goed te groeien.
        Meer nemen heeft in mijn ogen geen toegevoede waarde enkel dat het juist te belastend is voor je lichaam.
        En om 20 mg met een andere oraal te combineren zet volgens mij geen zoden aan de dijk. Beter is mijns inziens 1 orale te nemen en dan wel met de gebruikelijke dosering.
        Dat meer dan 40mg innemen zeer weinig meerwaarde heeft ga ik helemaal mee akkoord, maar daar ging het niet om. Ik bezie de 10-20mg dosering als de beste.

Over gebruikelijke doseringen, daar verschillen we dan in, ik baseer me op de dose/effect curve die elke AS meemaakt, jij op je eigen ervaring. Ga ik ook niet verder op ingaan, want dat wordt een welles nietes spelletje.

Maar goed als er mensen zijn die naar de 100mg willen gaan omdat dat een ander het ook doet tja hij doet maar. Vindt het niet verstandig. Maar ik zal het stukje lezen Genjuro.
        Vind het inderdaad niet verstandig, maar niet zozeer om leverredenen. Ik vind persoonlijk het effect op het hart véél belangrijker, want daar sterven deze tijd nog altijd het merendeel van de bbers aan.
        Last edited by Genjuro; 18-10-2008, 09:14.
        the one and only tabata overlord

Comment

@Genjuro

Dat is duidelijk bro.
          Alleen dacht ik dat het in de jaren 60 de d-bol gebanned was. Ten minste die info heb ik uit een boek over de as.
          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

NOOIT
            2 oral as gebruikt

en dia is meer voor massa en vocht
            winny is meer voor droog

vage combi

als je echt wil groeie
            spuiten

Comment

@Chrisjezwolle:

lijkt me ook!!!

Ondanks dat er toen en nog steeds die combi's gestackt worden lijkt het mij een enorme aanslag maar okay., zo ook met drugs en vanalles, mensen gaan soms verder dan de "grens" en kunnen er op goed op gedijen maar goed, met 2 17aa's............................. Mijn keuze zou het niet zijn.

Je moet je wel als je zulke stacks neemt wel diep in de beurs tasten om het je te kunnen permiteren om frequente bloedanalyses e.d. te kunnen bepalen wil je het enigsinds met verstand doen hehe..
              Hijs fijn!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X