2de kuur met virormone

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2de kuur met virormone

hallo alleemaal alles goed met jullie
    met mij gaat het in ieder geval super
    en ben toe aan me 2de kuur
    ik wil proberen om zo 8 a 9 kilo te pakken
    weeg nu 73 kilo en ben erg droog
    wou met vetprecentage laten meten bij de gym alleen die was stuk ofzo dus die zet ik er nog even bij als die gemaakt is

de kuur gaat worden virormone ampullen

het is een kuur van 8 weken en om de dag zetten vraagt om disipline volgens mij

nu is mijn vraag heb nog een vol potje van oxymetholone 25 mg/150 tabs liggen van GS kan ik dat er bij doen of zeggen jullie van niet doen
    en alleen op virormone gaan
    of hebben jullie andere opties
    kan er namelijk weinig over lezen over virormone
    mijn nakuur gaat worden clomid of nolvadex welke raden jullie aan ik wou gaan voor clomid

ik hoopvan jullie te horen groeten mautje

wahahahahahahaahahahhahahhahhah
    de vorige keer toen je je eerste kuur wou pakken zij je dat je al 3 jaar ervaring had terwijl je toen pas een paar maanden zat te sukkelen in de fitness gehehe en nu train je pas een jaar en ben je toe aan je 2 de kuur laat me niet lache man. je weegt ook pas 75 kilo hahahah. hier is weer zo'n hopeloos gevalletje die meteen denkt aan anaboluuuhhh. man ga leren eten en trainen of ga anders badmintonnen. want je maakt de sport en de anaboluuhhh ten schande!!! wahahahaahahahaahahahah ik lag me eigen hier kappot

Comment

Je hebt nou niet echt de stat's om te gaan kuren kerel.
      Als je pas een jaar traint zou ik er zo ie zo nog niet aan denken.

@BB
      Beetje rustiger aan met de reactie graag.
      Begrijp je helemaal maar dan hoef je nog niet zo te reageren.
      Who's the Chef

Comment

Annebolen niks voor mij eerts subs en als ik dan niet meer groei dan zouw ik me nog een bedenken
        Shut Up And Train!!!! Bulken!!!!

Comment

Originally posted by Been View Post
          Je hebt nou niet echt de stat's om te gaan kuren kerel.
          Als je pas een jaar traint zou ik er zo ie zo nog niet aan denken.
          Helemaal met mijn collega eens.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ook eens met de gasten hier die dromen om mijn collega te zijn, maarrr... beside of that... volgens mij weet je niet eens wat viromone is.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

hoe zag je eerste kuur eruit dan, als dit je tweede moet zijn
              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

virhormone

let op met die propionaat............je kan er elke prik erg koortsig van zijn wat ook maar 1 avond duurt en het is inderdaad super super super irritant ja die virhormone bijna elke prik die je zet voel je de dag erna, maar wens je er veel succes mee.

Comment

als je virormone neemt kan je dat wel combineren met oxymetholone, dan zou ik als ik jou was week 1 tm 4 oxy erbij nemen en daarna niet. je kan virormone ook combineren met deca. Maar goed als je van plan was om masssa te winnen met virormone kan je het vergeten, dan zou ik eerder voor test-E gaan of sust.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X