mijn kuur... advies is welkom

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mijn kuur... advies is welkom

27 jaar jong

1.77 m

70 kg

train 6 jaar, waarvan 10 maanden stop,,,nu weer bezig 2 weken, begin kuur eind deze maand.

kuur:

week 1 - 6 ........40 mg dianabol,,elke dag

week 7 - 8.........20 mg nolvadex,,elke dag

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

ik PROBEER hier 8 kilo aan over te houden, zal geen zuivere spiermassa zijn, maar we gaan voor gewicht en massa....

veranderingen en of NORMAAL commentaar aub..............

Djeeez kerel,
    6 jaar aan het trainen en dan zulke stats?
    Wat heb je die 6 jaar gedaan dan man?
    Ik heb in 5 jaar trainen 23kg massa gepakt en maar 3% in vet gestegen op dit moment.
    Zou niet gaan kuren zal eerst eens een goed voedings/trainings schema in elkaar zetten. Want dat heb je die 6 jaar niet gehad dat weet ik zeker.
    Als dat al niet goed is schiet dat kuurtje zeker niet goed!!
    En dboll only is al helemaal niets vind ik zelf, houd je naar een jaar geen zak aan over.

Grtz,
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Gezien je verzoek om NORMAAL commentaar ga je er kennelijk van uit dat je bepaalde negatieve reacties kunt verwachten.

Persoonlijk denk ik dat je nog kunt groeien zonder AS, maar het is jouw keuze.

Hoe ziet je voeding eruit tijdens de kuur?
      Life's what you make it!

Comment

stats klinken ook een beetje vreemd voor mij na 6 jaar training, ik begrijp uit je post dat je de kuur zowiezo gaat doen.

ZORG VOOR EEN GOED VOEDINGSSCHEMA!!
        ZORG VOOR EEN GOED TRAININGSSCHEMA!!

mensen zat hier die je daarmee kunnen helpen, want die 8 kilo (als je t haalt)
        ben je na een paar maandjes gewoon weer kwijt hoor.

i.i.g. succes

Comment

why dboll only ?

Wrom niet een normale/ klassieke kuur als je dan toch voor gewicht en massa gaat?

Ps: lees wat rond, voor dat je gaat kuren
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Hij heeft 10 maanden een stop gehad he... Snap verder ook niet waarom je niet even wacht en het spiergeheugen zijn werk laat doen, maar oké. Ik zou niet gaan voor een dboll only. Is te wisselend in resultaten: je hebt mensen die er geweldig op gingen, en mensen die er niet op gingen.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Wil jij met d-boll only 8 kilo overhouden? Als je van plan bent om het toch te gebruiken kan ik je nou al zeggen dat je teleurgesteld zal raken.
              Zoals Onderhandelen al zei van dat je beter voor een klassieke kuur kan gaan van testo/deca.
              Maar als je mijn advies serieus wilt nemen zou ik je aanraden om er nog ff mee te wachten. Je bent 10 maanden ertussenuit geweest, ga lekker op sups trainen en overweeg het om het over +/- 1 jaar te gebruiken. Als je die 6 jaar serieus hebt getraind dan zal je zonder as ook goeie resultaten behalen.

Comment

ga gewoon op de test als het je 1e kuur is...met dboll haal je de 8 kilo waarschijnlijk niet, zowel ben je het meeste zo weer kwijt is mijn ervaring als je goed wilt knalle combineer je ze gewoon
                uut grunn!

Comment

8 kilo is te doen,
                  goed voedings schema en goed trainen als je dan goed spul heb is het zekker haalbaar.
                  laat even weten wat je na het eind van je kuur behaald hebt.

sucses

Comment

Had ook een dboll only kuurtje gedaan, uiteindelijk 0kg aan over gehouden.
                    Succes met die 8kg.

lol

Comment

Geen placebo's met het echte spul vergelijken

Comment

wat heb je gegeten dan?????????? en zeker niet getraind????

Comment

ik zal zeker goed eten. en erg goed trainen,,,,,,,,,,ik heb dianabol van epl, en nolvadex van epl,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,als ik begin laat ik het je weten,,en ik zal je ook op de hoogte houden hoe het gaat.

thanks.....

Comment

Originally posted by haRdStEeL View Post
                            wat heb je gegeten dan?????????? en zeker niet getraind????
                            Klopt, ik at een broodje shoarma in de ochtend en geitenkaas voor het slapen gaan. Verder 10 minuten getraind tijdens de gehele kuur.
                            Blijf realistish, eten doe ik als geen ander en trainen is een dikke prima.

Falstyr

Wat ik wil zeggen is dus dat hij geen 8kg zal winnen van een dbol only kuurtje. Vergeet het maar.

Maargoed, laat ik je maar echte advies geven. Neem of alleen test enth. 250mg voor 10 weken of een dikke massa kuur met deca, dboll en test. Geloof me dboll gaat je echt tegenvallen als je nu al zulke hoge verwachtingen hebt.
                            Last edited by Nex-; 19-11-2008, 19:48.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                              Klopt, ik at een broodje shoarma in de ochtend en geitenkaas voor het slapen gaan. Verder 10 minuten getraind tijdens de gehele kuur.
                              Blijf realistish, eten doe ik als geen ander en trainen is een dikke prima.

Falstyr

Wat ik wil zeggen is dus dat hij geen 8kg zal winnen van een dbol only kuurtje. Vergeet het maar.

Maargoed, laat ik je maar echte advies geven. Neem of alleen test enth. 250mg voor 10 weken of een dikke massa kuur met deca, dboll en test. Geloof me dboll gaat je echt tegenvallen als je nu al zulke hoge verwachtingen hebt.
                              Waar baseer je dat op dan ervaring?? je hebt zelf neppe dboll gehad dat kun je toch niet vergelijken met echte.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X