Turinabol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Turinabol

Iemand hier ervaring mee, behalve andermans internet ervaring over te typen. Op zich wel een interessante geschiedenis, komt uit het voormalige Duitsland, de atleten gingen er toentertijd goed op

http://forum.bodynet.nl/polls-only/1...6-weken-2.html
    http://forum.bodynet.nl/anabolen/18013-t-boll.html

Heb dit gevonden, ze gokken allemaal een beetje hetzelfde, zal wel goed spul zijn denk ik zo.

Comment

Thank's Nex, maar tis ook niet echt veel he dat logje, is niet afgemaakt.

Comment

zit volgens zeggen tussen dianabol en winstron in.
        Als je het gaat gebruiken ben ik wel benieuwd wat je zal pakken aan massa

Comment

Er zijn een aantal hier geweest die het geprobeerd hebben en zei waren er niet super over.

Zelfde werking als D boll alleen dan minder vocht.
          Who's the Chef

Comment

Tis niet echt gewillig he, hoor maar weinig ervaringen en die ervaringen zijn zwak tot matig.

Comment

Ook nog nooit wat echt positiefs over gehoord. Kan je verder ook niet helpen bro.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik heb wel turinabol gebruikt..., het heeft het voordeel dat je geen plofkop krijgt maar de gains zijn traag, ook krachtwinst heeft 2 weken geduurt voordat ik vernam dat ik on was, is zeker geen wondermiddel. Ik doe het zeker niet nog s,,
                uut grunn!

Comment

Turinabol

Turinabol is als het ware een droge variant van dianabol wat dus inderdaad niet veel gains geeft maar vaak blijft de gain wel voor langere tijd.

Kilo of 3 - 6 ongeveer met een kuurtje

Comment

6kg is fokking veel gains...
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

6kg

ja maar 6kg is het max wat je kan halen dan moet je je wel heel goed aan je voeding en dergelijke houden...

meeste pakken 3kg en heel soms 4....

Comment

turinabol is een soort lichtere vorm van d-bol maar minder vochtretentie en sommige worden er iets sterker van. een mooi middel voor een frontload

Comment

Kickstart bedoel je.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

daarom zou ik nooit 6 opgeven, want dat is slechts voor de weinigen weggelegd. 3-4kg is al erg mooi. (netto)
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Hmm zou al tevreden zijn met 2, wie het kleine niet eert wie het grote niet weerd, of was het nou wie de kut niet scheert wie het neuken niet weerd?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X