Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Vraag me wel af hoe dat zit eigenlijk, zou het stukje van Darren een soort reclame zijn dan?
Of zouden er verschillende verpakkingen zijn met info voor specifieke doelgroepen ofzo?
Citaat[/b] (Shannasse @ Sep. 19 2003,22:38)]Vraag me wel af hoe dat zit eigenlijk, zou het stukje van Darren een soort reclame zijn dan?
Of zouden er verschillende verpakkingen zijn met info voor specifieke doelgroepen ofzo?
Het stukje komt uit een naslagwerk die handelt over allerlei planten en kruiden.
You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith. At least I try.
missch. moet je het zo bekijken.
als je 6 weken dboll gebruikt wordt je lever natuurlijk constant beschadigt. stel 1 unit per dag.
over 6 weken is dat 42 units.
als je gedurende de kuur mariadistel gebruikt en dat zou een halve unit per dag herstellen (dus vanaf dag2 gebruiken) zou je nog maar 22 units schade hebben aan het eind van je kuur, ipv 42. ofwel: het hersteld de schade van de dag ervoor. dus heb je in totaal nooit meer dan ong. de helft schade als dat je het niet gebruikt.
Klinkt heel erg logisch zelfs.
De vraag voor mij blijft dan hoe erg belast je je lever zonder dat spul en hoeveel kost het uiteindelijk van het resultaat.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment