Anabolen gebruiken of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anabolen gebruiken of niet?

ik ben bijna 19 jaar, 1m86 lang en weeg 72 kg (bf weet ik niet, maar volgens mij vrij laag).. Ik fitness bijna een jaar..

Ik heb moeilijkheden om gewicht aan te komen, en ben ectomorph, heb smalle schouders, smalle borstkas.
    Het rare is dat ik wel redelijke spieren heb, dikwijls beter ontwikkelde spieren dan leeftijdsgenoten.. Toch blijf ik er smal uitzien, simpelweg omdat ik ectomorph ben. (Wanneer ik kleren aanheb zie je niks, compleet niks van die redelijk ontwikkelde spieren...)

Ik vraag me af ofdat het mogelijk is om dit zwakke punt in mijn structuur ooit weggewerkt te krijgen zonder anabolen..
    (ben wel overtuigd dat je zonder anabolen kan groeien en grotere spieren krijgen, maar je zal volgens mij nooit echt je structuur kunnen doen veranderen)

Heb dus al overwogen om een stromba kuurtje te doen...
    Is dit een totaal domme gedachte of vinden jullie het aanvaardbaar?
    Van stromba heb ik toch gelezen dat het één van de mildere producten is, en het zou dan ook maar voor 1 kort kuurtje zijn..

Het is eigenlijk totaal mijn bedoeling niet om zwaar ontwikkelde spieren te hebben, het gaat me eigenlijk gewoon om die structuur (zou graag wat meer v-vorm hebben, wat bredere schouders, wat meer carrure).

Reacties?

Niet kuren!Je bent nog te jong.
    Je hebt ook niet vermeld hoe lang je al bezig bent met trainen.
    Met goeie voeding en goed trainen en vodoende rust kan je nog een heel eind komen denk ik.
    Vooral voeding is heel belangrijk,op dit forum kan je daar genoeg info over vinden

Succes
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Je train nog maar een jaar lees ik net dan geld helemaal dat verhaal hier boven.
      je train nog veels te kort.

Comment

ik zou nog niet beginnen. Je lengte/gewicht verhouding is nog veel te licht. Ook al is het moeilijk je moet meer aan gaan komen, want als je nu al nix aan komt met je huidige voeding, neem maar aan dat het ook moeilijk zou zijn tijdens een kuur! Post je trainingsschema (en hoe lang je dat al volgd en wat je er bij merkt) + je voeding.
        I live to end the game

Comment

Je moet geduld hebben, helaas wil iedereen binnen no-time er goed uit zien. "helaas" ben je een ecto maar dat hoeft helemaal geen nadeel te zijn. Als je goed op je voeding let, goed traint en je rust neemt dan kan het best een voordeel zijn. Je zal weinig moeite hebben om je bf laag te houden, te krijgen en er goed [af]getraind er uit te zien.
          Wat de stromba aangaat............... en stromba mild?? hoe komt dat fabeltje in godsnaam in de wereld??

Grtzzzz Ax  

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Axor B. @ Sep. 24 2003,16:27)]Wat de stromba aangaat............... en stromba mild?? hoe komt dat fabeltje in godsnaam in de wereld??
            Kan het begrijpen dat mensen het zeggen. Toen ik begon met onderzoek naar as. Lees je bij veel sites dat Winstrol mild is. Naarmate je meer gaat lezen weet je dat dat wel anders is!
            I live to end the game

Comment

Zou het zeker niet doen. Zelfs al zou je gelijk hebben en is dat zwakke punt zoals je het noemt niet weg te werken zonder behulp van as dan nog is dit niet het moment.
              Je traint nog te kort en je bent nog veel te jong, je kunt en moet eigenlijk ook eerst een veel betere basis naturel opbouwen.

Overigens kan er naturel veel meer dan je nu waarschijnlijk denkt, als je maar bereid bent er de tijd en de energie in te stoppen die het nodig heeft en het ook de tijd geeft. Een jaar kan soms lang zijn maar als het om het veranderen van je lichaam gaat is het niet zo veel hoor...
              Het is maar net in welk perspectief je het plaatst natuurlijk!

Je hebt trouwens een groot voordeel hoor, je bent al op je achttiende begonnen met trainen en als je dat gewoon vol blijft houden kun je echt ver komen.
              Heb ook gezien dat je al vragen over trainen en voeding hebt gesteld dus concentreer je daar gewoon op, komt het vast helemaal goed met je!  

Comment

Je bent te jong.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Riki @ Sep. 24 2003,16:36)]Je bent te jong.

Grtz
                  Kort maar krachtig,imaar ik ben het er helemaal mee eens

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (harold @ Sep. 24 2003,20:49)]
                    Originally posted by [b

Grtz
                    Ik ook, maar met dit soort opmerkingen ga je nooit iemand helpen of ergens van overtuigen.
                    Komt alleen maar betweterig en belerend over, als je iets normaal onderbouwt heb je stukken meer kans dat anderen iets van je aannemen in plaats van zich aan je te irriteren...

Comment

Post je voedings en trainingschema daar is de winst te behalen voor je.

Ik zou zeker niet aan een kuur beginnen omdat je nog erg jong bent en nog maar een jaar traint.

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Shannasse @ Sep. 24 2003,21:00)]
                        Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (harold @ Sep. 24 2003,20:49)]
                        Originally posted by [b

Grtz
                        Ik ook, maar met dit soort opmerkingen ga je nooit iemand helpen of ergens van overtuigen.
                        Komt alleen maar betweterig en belerend over, als je iets normaal onderbouwt heb je stukken meer kans dat anderen iets van je aannemen in plaats van zich aan je te irriteren...
                        Daar heb je wel gelijk in Shannasse!

Comment

Heeft ze vaker...

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Was uiteraard niet tegen jou Harold, jouw eerste reactie was hartstikke duidelijk en opbouwend.

Comment

ok ik zal toch eerst maar proberen zonder anabolen.. mijn voeding kan idd nog veel verbeteren, heb hier al wat goede schema's gezien, ga die eens volgen..

Dat stromba een betrekkelijk mild product is, heb ik hiervan: http://www.ergogenics.org/str.html

Wat is dan wel een milde orale? (qua nevenverschijnselen)

Bedankt voor de reacties!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X