Nakuren.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nakuren.

Hello,

Even een vraagje over het herstel van de lever na een kuur.
    Iemand heeft me aangeraden om zweedse kruiden te gebruiken.  Dit zou het lichaam mede de lever reinigen van toxische stoffen. Zou ik dit kunnen gebruiken ipv milkthistle?

Ik ben nieuw op het forum en ben zeer aangenaam verrast dat ik nog zoveel kan bijleren.

Martijn
    KRACHT, VERTROUWEN, REGELMATIGE TRAINING EN VOLHOUDEN WORDEN BELOOND MET EEN NIEUW EN BETER LEVEN. (ARNOLD)

Ik ken die zweedse kruiden niet dus durf het niet te zeggen. Als het dezelfde werking heeft kan het. Anders kun je mariadistel nemen, niet duur en werkt goed.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Milkthistle is andere naam die gebruikt word voor Mariadistel, maar wat is de naam van dat Zweeds kruid?

You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

Het heet: de originele sweden kruiden elixer naar aloud recept.

Swedenkruiden is een puur natuurlijk extract van 11 kruiden. Tegenwoordig is het, net als vroeger, weer een gewaardeerd huismiddel, dat in allerlei gevallen kan gebruikt worden. Zowel inwendig als uitwendig.
        Bij inwendig gebruik wordt de gezondheid bevordert door zuivering, stimulering en versterking.

ingredienten: 1,5 l bevat een 17,5 alcoholisch extract van: 10 gr. aloe  
                                                                                       5 gr. mirre
                                                                                       0,2 gr. saffraan
                                                                                       10 gr. sennablad
                                                                                       2,5 gr. kamfer
                                                                                       10 gr. rabarberwortel
                                                                                       10 gr.zedoarawortel
                                                                                       17,5 gr. manna
                                                                                       10 gr. venetiaanse theriak (zonder opium)
                                                                                        5 gr. zilverdistelwortel
                                                                                        10 gr. engelwortel

Martijn.
        KRACHT, VERTROUWEN, REGELMATIGE TRAINING EN VOLHOUDEN WORDEN BELOOND MET EEN NIEUW EN BETER LEVEN. (ARNOLD)

Comment

Nog nooit van gehoord!

Grtz

Comment

lijkt me niet zo een lekkere samenstelling, moet je dit drinken of is dit in tablet vorm
            stil growing

Comment

zweedse kruiden heeft bewezen tegen erg veel ziektes/ bacterien,etc. te werken. blauwe plek? zweedse kruiden erop en met een dag is ie weg. en nog veeeeeel meer voorbeelden. gezwellen, weet ik het.
              maarrrr.... ik zou voor je lever toch de mariadistel nemen. of dat je het samen neemt kan ook, maar alleen z-kruiden zou ik niet op vertrouwen omdat niemand dit zo kent als zijnde leverhersteller.
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Thanks,

ik ga dan toch het zekere voor het onzekere nemen en nakuren met mariadistel.

groet, Martijn

Comment

Tja Snipke,

ik heb het nog niet geproefd maar ik denk dat het alleen in vloeibare vorm is en het lijkt me inderdaad ook niet zo te versmaden.
                  Je mag het wel in fruitsap mengen en zo opdrinken.(1 koffielepel 3xdaags).

Martijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X